Spring naar bijdragen

zaterdag 23 augustus

blacky

Aanbevolen berichten

Mooi hoe het hier dan weer is.
Ik ben blij met jullie!

Ga maar lekker slapen!

Klaas legt het naast zich neer en gaat slapen. Nog wel even met hem erover gepraat, dat mensen beter overdag met een kop koffie met elkaar kunnen praten. Fijn! Ook dat wordt langzaam iets beter.... ik puf hier nog even uit, dan ga ik zo ook.

Pip, ik vind het goed hoe jij jezelf kent en omschrijft. Dat geldt voor velen hier. Tapas, jij ook!

Trees, waarom zou het niet helpen? Ik ging het gewoon proberen als ik jou was. Er zijn zoveel mensen die er baat bij hebben. Misschien is het net dat duwtje extra! Hoe dan ook. Hou vol Trees, je komt er! :present:

Ik heb idd net gezien hoe het NIET moet. Ben blij dat ik niet heb gedronken. Ik hoef niet meer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 162
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Trees,
Ze luisteren en kunnen je helpende tips geven. In hun verhalen kun je dingen herkennen. Dingen zien van een andere kant.
Of het gaat lukken is wel helemaal aan jou.
Het is zoals Anna het al verwoordde: je moet je overgeven en niet drinken. Gewoon blij zijn dat je niet meer moet, moet, moet, moet drinken. Dat je niet meer als een hijgende junk in de winkel voor de alcoholrekken staat. Blij zijn dat je niet meer allerlei onzin koopt om de de aanschaf van een paar flessen drankt 'te rechtvaardigen'.
Je kunt echt een blije niet-drinker worden.

Pippi,
Ik zou ook niet naar braspartijen gaan.

Tapas,
Daar is het 'toverwoord' weer: acceptatie!

OK, ik accepteer dat die jongelieden nog wel een tijdje door zullen feesten, maar ik ga nu afsluiten, nog een peuk roken en dan maar eens kijken of mijn bed er nog staat.

Welterusten iedereen.

De komende 24 uur drink ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trusten Pip, het komt goed! Wedden dat je morgen een hartstikke goede dag hebt!

Trees, slaap er nog een nachtje over, liefs!

Corinne, lekker het dekbed over je oren. Denk IK!

Tapas, ik vind het allemaal keigoed waar je mee bezig bent!

Welterusten allemaal. Tot morgen wellicht.... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees, je kan toch een keer gaan, en kijken hoe het is ??
Als het nix is ga je gewoon weer weg !!
Ik ben nu 1 x geweest, en ik vond het super. Het is voor mij echt een stok achter de deur, als het niet gaat ga ik naar de AA. Als ik hier niet op het forum zou zitten zou ik denk ik wel drie keer in de week gaan. Nu hang ik met een peuk en een flesje gazeuze (soort kinderprik) achter de pc.
Er zijn daar zoveel dingen gezegd en verteld, daar denk ik nu nog steeds over na.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
pippi

Lief van je Tapas en Carolien!, zit hier met tranen die over mijn wangen biggelen. Ik vind het moelijk vaak alleen maar trek het toch verdorie. Zo gewenst , ik hoop haar voldoende bagage mee te kunnen geven voor een fijn leven.

Lang zal ze leven, Van harte Pip met je dochter.
En maak je geen zorgen, zo`moeder met zo veel liefde geeft echt genoeg bagage mee.

:musicnote::present::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank je voor jullie support.
het gekke is dat ik me goed voel maar rond 10en neemt iemand anders het over. ik vind die rode wijn niet eens lekker meer maar ik doe mijn kunstje alsof ik niet anders kan. mijn probleem is dat ik die gewoonte moet doorbreken.
het is hemelschrijnend triest. ik drink omdat om 10 uur mijn drankwekker afgaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou het is weer bar slapeloos, dat krijg je als je een flink dutje doet extra overdag. En ik had al lekker uitgeslapen ook nog.
Maar geen vervelend gepieker, lekker rustig en stil in de flat dus geeft niets.
Nu er maar even uit voor een sigaretje, dan wil kan ik straks wellicht nog wat uurtjes slapen.
Nou dan ga ik nog een poging wagen, toedeloetjes dag dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...