CPAS Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 Pippi,Jij gekkerd! Ik ben bloedje-niet-serieus. En ik heb geen zere neus. Hij jeukt.Ik ga ook even proberen leeg te lopen, al kom ik zo nog wel even piepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 Pippi, fijn dat je het uitlegt, maar dat hoeft niet hoor.Toch fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 Mieke,Ik ben gisteren maar een paar keer binnengekomen zonder te hebben gelezen.Zo zullen er wel meer mensen zijn.Ik heb net even snel gekeken op gisteravond, maar zie geen noodkreet.Tenzij de noodkreet het feit is dat je meldt dat je de zwangerschap zo spannend vindt, omdat het een paar jaar geleden zo vreselijk mis is gegaan. Die spanning kan ik me echt wel voorstellen.Toch wat harder roepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 Snap ik Pippi en Corinne,Ik zal het proberen achter me te latenVerder alles ok hier. Half dagje gewerkt en dat bevalt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 Ik had je verhaal ook niet als noodkreet begrepen Mieke, soms helpt het als je wat directer om hulp vraagt. Ik kan niet door het scherm heenkijken wat er speelt.Verder was ik op weg naar bed dus dan is het ook lastig om ergens diep op in te gaan en dan weg te gaan.het is jammer als jij met verwachtingen zit en niemand reageert dus volgende keer mag je van mij best wat harder om aandacht roepen hoor! Ik wil nog wel even terugkomen over hoe ik mijn leven probeer zo basaal mogelijk en puur te leven. Ik ben daarbij wel in de zeer gezegendee omstandigheid dat ik afgekeurd ben en niet hoef te werken en dat ik daarnaast op een werkervaringsproject zit waar ik alle tijd en ruimte mag nemen. Er zijn dus niet zoveel externe factoren die me onder druk zetten. Ik weet ook niet of het me dan wel gelukt was om zover te komen.Ik ben tussendoor een keer herkeurd en moest weer 20 uur gaan werken, toen kon ik alleen maar overleven. In die omstandigheden was het me echt niet gelukt en was er alleen maar paniek. Nu ik in mijn eigen tempo mijn eigen omstandigheden kan creëren maakt dat het een stuk makkelijker zonder die grote druk van buitenaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 Mieke,Tapas,Soms is het niet anders. Voor jou wel een goede zaak dat het kan.Ik ben blij met mijn kleine en rustige baantje. Tot meer ben ik niet in staat momenteel. Stress kan ik niet hebben.Ooit zal ik wel weer meer verantwoordelijkheid kunnen dragen en een drukkere baan aankunnen. Toch wil ik serieus van beroep veranderen. Verantwoordelijkheid dragen is één ding en best leuk om te doen, maar jachten en jagen en bijna continu onder tijdsdruk werken wil ik niet meer. Ervaring is dan wel de optelsom van je fouten, maar dat telt alleen voor de fouten waarvan je geleerd hebt en die je nu weet te voorkomen door anders te handelen.De tijd is gekomen dat ik die gemaakte fouten ga omzetten in bruikbaar materiaal.Het is een beetje warrig geformuleerd. Ik kwam, ik las, ik schreef en ik ga naar bed.Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 Pippi,Bouw je wel een 'hondenhok' in bed voor je voetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 26 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2008 Ben in slaap gevallen op de bank en net wakker. Bier is op. Hoop echt dat ik vandaag nuchter kan blijven. Niet makkelijk, maar ik ga eraan werken. Ziza, ik bel je vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden