Trees Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Hé Carolien, is het niet al lang voorbij je bedtijd?Of slappt je vriendje bij je en kan je je draai niet vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 wat een plaatjes Tapas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Tapaa, ga jij nu jezelf quoten?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Tsja, Carolien.. Maar ik lees dan momenteel ook het boek van de Dalai lama Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Tapas, ik ben m'n kleinkind even ontrouw, die van vandaag heb ik maar even als bureau-achtergrond gebruikt!copierechten?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Floor, ik hoor mezelf graag schrijven had vorige bericht aangepast maar was alweer 3 pagina's geleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 quote: Originally posted by: TreesOf slappt je vriendje bij je en kan je je draai niet vinden? Haha, Freudiaanse verspreking: slappt je vriendje bij je.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Práchtige foto, Tapas! Schitterend als achtergrond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 pipizoals ik het zie heb je twee nee drie keuzesofje gaat er alles aan doen om je ex weer te veroverenofje gaat morgen de confrontatie aan, hoe moeilijk die ook is, je zal er toch een keer doorheen moeten...of je spreekt met jezelf af dat je nog even de tijd neemt om te wennen aan het idee dat je de confrontatie aangaatik heb het op de laatste manier gedaan, een jaar geleden ongeveer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 lastig hoor, al die alpinopetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 hoor je jezelf snurken Carolien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Gem,Marjo,Daarom kom je hier als een wervelwind binnen zetten. Goed, zoals jij je grenzen weet te stellen.Het tegengestelde van ADHD? Was maar een grapje!Carolien,Tja, zowel jij als Safi kwamen bijna gelijk met dezelfde oplossing. Dus ik heb nu twee grote tenen met een V-tje in het midden van de nagel. Ziet er best cool uit.Slofje,Je mag gerust nog eens langskomen! Je geeft me een goed gevoel.Trees,Snoeperd. Nou, voor je tanden is een spekpannenkoek minder slecht dan Turks fruit.Tapas,Wat snoezig! Jij zet dieren ook fantastisch op de foto, ze zijn net echt. Om zo te aaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 ik heb ook rood haar trees en errrrrrrrug rood, vraag maar aan Corinne is mijn aktie kleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Slaap lekker, iedereen! Ik ga m'n bedje opzoeken!Nog wel een ijspack tegen m'n kaak, kan ik vannacht lekker van wakker schrikken!... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 quote: Originally posted by: Treeslastig hoor, al die alpinopetjes! Het kunnen niet allemaal van die schattige oude dametjes zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 quote: Originally posted by: slofjeik heb ook rood haar trees en errrrrrrrug rood, vraag maar aan Corinne is mijn aktie kleur JA, ECHT WAAR! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 quote: Originally posted by: CPASquote: Originally posted by: slofjeik heb ook rood haar trees en errrrrrrrug rood, vraag maar aan Corinne is mijn aktie kleur JA, ECHT WAAR! MAAR DAN WEL EEN STUK KORTER! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Ik duik er ook in, morgen weer vroeg op. Samen met een andere buurtbewoonster kijken waar extra prullenbakken in de wijk moeten komenowowowow, wat ben ik toch verschrikkelijk maatschappelijk actief! maar zo leer je wel weer allemaal buurtbewoners kennen en dat is alleen maar weer handig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Slaap lekker Trees, en geweldig goed van je dat je de behandeling bent ondergaan!!!Corientje, jij kan het ook, gewoon doen! Knap dat je je looptraining weer hebt opgepakt... Moet ik nog doen! Nou ja, 'móet... wíl! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Marjo,Ik moet wel, he.Doktersvoorschrift. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 ook al zo`n aktieveling, Tapasheerlijk!slaap lekker!fijne dag morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Kon ik maar stoppen met roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Tsja Corinne, dat zou ik ook wel willen kunnen.... We kunnen het ook wel!Maar nu nog even niet... Ik moet eerst nog even wat meer genieten van de dingen die ik wel heb gedaan en doe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 slaap lekker allemaalmorgen naar een modeshow, waar mijn kettingen worden geshowdvan de week heb ik er zelfs twee verkochtecht verdiend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Wow, Slofje, leuk! Die worden een echte hype! Voor gekregen wat we in die winkel zagen?Marjo, ik voel dat mijn hand weer last krijgt. Zal dus maar weer een rookpauze inlassen.Maar ik ga het niet op de spits drijven deze keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden