slofje Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 kun je niet iemand meevragen pippi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 ik bedoel, misschien kun je wel iemand meenemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Weten jullie waar ik nu HEEL VEEL trek in heb?haha...jullie kunnen me een hoop zeggen, maar op een Bossche Bol waren jullie niet gekomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 mijn chocola ligt al klaar in bed trees, heeeeeeeeerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 maar een bossche bol lust ik ook wel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Trees, veel trek mag je hebben, we geven je niets!! Wees sterk meisje, je kunt het!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 mmm...slofje, chocola in bed klaarliggen?Ik heb een electrische deken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 BOEH! en HOI! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Nou, Floor, een bossche bol, of een slagroomtruffel mag ik toch wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 smelt in je mond, niet in hand trees, die kan je misschien wel proberen, ik kan ff niet op de naam komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Pip En hou je taai! Je komt voor dochter... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Joho, Joho, Marjo, and a bottle of rum!dat is het versje in ieder geval! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 heeeeeeeeeeeeeee Marjo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 OK Trees, als het maar geen alcohol betreft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Carolien,Het teennagelprobleem is niet helemaal opgelost, maar door dat inknippen doen ze bijna geen pijn meer.Echt een wonderbaarlijke oplossing en nog supersimpel ook. Al snel na het inknippen voelde ik het verschil. Nu een 10-tal dagen verder is het een groot verschil. Ik hoef nu niet meer bang te zijn dat mijn teen iets denkt te raken. De huid rondom ziet ook minder rood. Floortje,Alweer hier?Slofje,Dan heb je zeker automatisch inloggen aanstaan?Hoe is het verder met je?Nee, hoor, niet iedereen pbt eroplos.Pippi,Blijf nu maar even hangen tot je weer rustiger bent.En morgen gewoon gaan en die ex gewoon aankijken alsof hij niet meer dan coach is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Trees,'t Is nog geen tijd van oud en nieuw!En nee, ik dacht aan chips. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Trees,Ik wil nooit meer een elektrische deken of kussen in mijn bed.Marjo,Even een ADHD-aanval? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Hee Marjo,Leuk dat je er weer bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 En Pip,probeer te gaan. Hoofd omhoog! Er is niets om je voor te schamen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Dacht de media-stilte maar weer eens op te heffen...Ben tenslotte al zóó lang niet geweest Gaat hier wel z;n gangetje.. Heb die bestuursfunktie in een heel open en eerlijk schrijven weer op een laag pitje gezet. Sindsdien merk ik, dat het allemaal wat makkelijker gaat. Geen te hoge verwachtingen koesteren, en mezelf maar eens een beetje beter accepteren zoals ik ben. Niet altijd een positief ingestelde wervelwind, maar ook wel eens (....) moe en niet in staat áltijd de dingen in een hoog tempo te moeten doen...Dus opeens doe ik weer wat, op mijn eigen tijden en tempo. Er is verbetering mogelijk, maar alles op z'n tied! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 ha, Corinne, ik zag al dat je online wasik kan bijna niks meer lezen op het forumik heb het druk met andere dingendus het gaat goed met mewanneer ik teveel in huis ben gaat het niet goed met mijdus ik trek er veel op uiten doe zomaar spontaan dingenbijvoorbeeld ff bij jou op de koffieen ja, jij zet koffie met de filter op de kopeen lekkere grote belgische bak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Mensen, ik heb gisteren de kaakchirurg overleefd, ik overleef nu alles!Ik heb geen trek in drank, maar wél in iets heeeeel zoets! Of een spekpannekoek....Nou ja, ik ga maar spoelen, heb best wel een klap gehad gisteren!Pip, er is nóg zo'n site als Ibood, http://www.1dayfly.nl/, die is iedere dag om 00.12.00 uur!Die hebben ook soms een vakantie in de aanbiedeing!Hé, en meid, girlpower, hè!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Hoi Gem! Alles kits? Corinne, heb eerder last van het tegenovergestelde... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 ik heb een nespresso apparaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 quote: Originally posted by: tapasEven wat anders tussendoor... ik heb vandaag na 2 weken de kittens van de buuf weer op de foto gezet, verdorie, die oren gaan nu echt groeien dit was 2 weken geleden Inmiddels zijn die oortjes een stuk langer geworden, grappig hoor! dit was vandaagen dit moet het worden!! okeej, berichtje aangepast, had gehoopt dat het via picasa ook zou werken, helaas!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden