Gem Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 En ik hoef geen antwoord meer op mijn vraag over Zelda... ik kreeg een tip van mijn dochter waar op internet te zoeken en ik ben eruit. Nu kan ik weer verder!Kate,goed je weer te lezen! Je komt er wel Je bent je bewust van de gevaren en "0"is nu eenmaal simpeler. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Anjo, je bent een kei :kei; een geplamuurde kei of niet, join the club (ik ben ook geplamuurd altijd een tikkie).Nu niet want ik ga naar bed, met dochter vanmiddag behang van haar muren gehaald, ik in-kwasten met behang-afweek-sopje en zij steken en krabben. Bloedfana tiek was ze. Ik vind het best als ze me maar niet om half 9 wekt om verder te gaan.Pizzaatje gegeten, de gasten waren NIET bereid om mee te gaan naar de Lidl, wat een *************** kunnen kinderen ook zijn. Dus hun een smerige pizza gegeven uit de aanbieding (een soort wraak) en ik een lekkere salade met garnalen, pech voor ze, moeten ze maar meegaan. Om 20 uur lag ik al te soezen, gedouched en wel, du sik loge nu echt uit. Doeiiiiiiii. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Corinne,ik ben niet bijgelezen, maar heb je nu echt helemaal je eigen plek boven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Houtje,welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Gem,Op je vraag over Zelda heb ik niet gereageerd. Ik wist niet eens van het bestaan.Ik heb besloten niet naar boven te trekken met mijn hele santekraam. Sinds ik dat idee geopperd had, respecteren ze allemaal mijn privacy. En ik heb een paar dagen met mijn compu boven gezeten, maar dan ben ik toch wel erg afgezonderd. Dus ik blijf weloverwogen beneden in de huiskamerhoek. Houtje,Idd hadden ze maar mee moeten gaan, dan hadden ze zelf kunnen kiezen. Op zijn minst had Grietje wel mee kunnen gaan. Je hebt haar zo goed geholpen met werk dat, neem me niet kwalijk, nu echt te zwaar voor je is.Maar ga nu maar van een zeer welverdiende slaap genieten. Ik stuur Morpheus, het Zandmannetje, het Mannetje van de Maan, Mijnheer de Uil van de Fabeltjeskrant, de slaapverwekkende beelden van TikTak enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 IK WIL NOG HEEL EVEN GRAAG WAT AANDACHT!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 floortje,ik ben hier ! vertel op ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Corinne, er valt gelukkig niet zoveel te vertellen. Wilde echt wat aandacht.Misschien straks per pb?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Nou Floortje,dat was luid en duidelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Ha, die Gem! Werd ik eindelijk gehoord!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Floortje,Is goed. Doe maar. Ik blijf ingelogd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Corinne,kan ik me wat bij voorstellen. Als men je privacy respecteert ben je al een heel eind. Bovendien kan je altijd nog verkassen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Gem, verkassen hoef ik niet! Helemaal niemand woont bij mij in de buurt!! : Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Floortje,jij hoeft niet te verkassen en Corinne ook niet!Ik had het tegen Corinne over haar plek in de woonkamer!Blijf jij maar lekker waar je bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Ik weet iig dat als ik daar behoefte aan heb, mijn compu naar boven kan slepen.Moet wel even zeggen dat de verbinding met ons netwerk dan minder is.In de huiskamer zit ik vlak onder het huubje, dus altijd maximale verbinding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Vriend is weer thuis ..................... ik ga hem wat aandacht geven. Bedankt iedereen voor het mee-denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Ja, Carolien, je hebt wat gemist. Alles is OK. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Even wat anders tussendoor...ik heb vandaag na 2 weken de kittens van de buuf weer op de foto gezet, verdorie, die oren gaan nu echt groeien dit was 2 weken geledenInmiddels zijn die oortjes een stuk langer geworden, grappig hoor! dit was vandaagen dit moet het worden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Tapas,Alleen de DIT kan ik zien. Leuk, lijkt net scheel te kijken.De 2 WEKEN en de VANDAAG leveren foutmeldingen op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 Carolien,Ik ben weer terug en wilde vanavond wat persoonlijke dingen kwijt. Vandaar per pb. Maandag aanstaande is dochter jarig. Dat riep wat herinneringen op aan hoe mijn moeder met mij om ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 goedenavond allenik snap er niks van, sta hier gewoon ingelogdweet van niksnou ja, niet echt belangrijkwelke stap hebben jullie gedaan carolien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 iedereen aan het PB en? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 `gewoon` gaan pippi, hoe moeilijk het ook is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 ja Carolien, ik zit ook in de aktie-moodvermoeiend maar ook heerlijk om in aktie te zijnde balans vinden is nog het moeilijkstdus grenzenpfffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2008 heb je het nu tegen mij carolien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden