Houtje Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Nou Sandman, ik kan je wel een hand geven, mijn zenuwen van mijn linkerarm zitten ook nog steeds klem en dat doet ook gloeiende gloeiende pijn.Maar ik ben weer wat bijgekomen van gisteren gelukkig. Loop hier wel nog met dikke ogen rond. Ben naar de huisarts geweest en uitgebreid gesprek gehad over oververmoeid zijn (toch door de pijn, ook al gebruik ik veel morfine) de morfine zelf (is wat verhoogd weer ik geef nu maar gewoon toe dat ik het nodig heb, en heb nu een redelijke "spiegel" qua morfine. En ik slaap tenminste de nacht door en dat scheelt toch) de dikke voeten die gelukkig weer wat minder zijn heb nog een uurtje met natte handdoeken erom heen gelegen. Volgende week standaard weer naar de huisarts. Recept voor de morfine gekregen en voor plaspillen ivm de dikke voeten en voel me nu weer wat "menselijker". Op 11 september kan ik bellen naar het ziekenhuis, de HA heeft ook al gebeld, en na 2-3 epiduralen word ik toch teruggestuurd naar de neuroloog c.q. neurochirurg die dan gaan bekijken wat er verder te doen valt / kan gebeuren aan mijn nek. Het is natuurlijk niet echt een hernia (geen uitstulping van het ruggemerg) maar een zenuw die ordinair klem zit tussen twee wervels, dus geduld maar weer. Vanmiddag heb ik de grootste rommel van Dochter terug gezet in haar kamer, de rest van het behang-werk zal minimaal een week moeten wachten ivm mijn verjaardag a.s. weekend.Verder ben ik druk aan het nadenken over wat ik hier eigenlijk nou precies op het forum zoek, wat ik vind, wat ik krijg en wat ik geef. De overwegingen van Albertina, Corinne en Caro gisteren zetten me wel aan het denken.Verder geen bijzonderheden te melden. Zoon ook weer naar school (na 9 weken vakantie, het is toch ook een luizenleven, het is geen schooljáár maar een schoolseizoen van nog geen 10 maanden).Over ruim een maand is de culturele reis naar Engeland. Vanaf nu elk jaar een reis of een uitwisselingsproject (ding dong kassa). Natuurlijk ben ik blij dat hij goed kan leren en op Egelstalig onderwijs zit. Als ik hem soms Engels hoor praten op school dan valt mijn bek open. Ze spreken echt Brits Engels en geen Amerikaans. Cambridge Engels heet dat. Nou verder niets te melden ik zit maar in de ruimte te kletsen in mijn eentje.Wie het stoort.......scrollen maar. Hihi, laat ik dat voortaan maar bovenaan zetten vóór het geneuzel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Ik mis Albertina en Corinne wel . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Ik miste jou ook Houtje, maar gelukkig ben je er Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Maar wat een rustig dagje hier.Stilte voor de storm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Ik mis ze ook, maar ik voel me ook een beetje dubbel over het forum.Maar ja, het is al eerder gezegd: het is net het echte leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 zo hier ben ik ook weer en wel met ............ razend snelle internet yiiiiiijjjjjjjjjjaaaaaaaaaaa;)hoe gaat het met de blacky ppff zou beter kunnen maar ja deze morgen wou ik naar het werk vertrekken en mijn auto deed het weer niet gvdomme zit een nieuwe batteruj in sinds 18 augustus , gelukkig woon ik in een dorpje met heel vriendelijke en behulpzame mensen dus een man heeft mij geholpen mijn wagen te starten , en ik hoppa naar de garage waar men mij zei dat ik de ppech had een slechte nieuwe batterij gekocht te hebben , of ik mij zenuwachtig gemaakt heb neen , met alles wat er momenteel op mij af komt kan dit er ook nog wel bij .deze namiddag gezien dart rakker het konijn enkele draden van mijn nieuwe home dvd cinema door gebeten had grgrgr ondertussen gemaakt en de boxen op zijn plaats gehangen rakker hiervoor een kus gegeven het negatieve posoitief gebruiken ying wou de kelder verkennen en is in het zwembad terecht gekomen paniek alom bij hem en bij mij het moeilijkste heb ik het momenteel met het leren aanvaarden dat ik iemand ben die geen liefde mag hebben , mijn ma , mijn ex en nog enkele mensen in mijn leven blijkbaar , begin er aan te denken om een non te worden maar weten jullie wat vandaag heb ik absoluut geen zin gehad om te drinken en dat is heel positief ach ja ook nog bijna twee uren zonder stroom gezeten en ik miste mijn koffie is niet mogelijk , kan zelf zeggen dat ik hem meer miste als ik ooit de alcohol gemist heb .frannie mooi geschreven deze middag tapas in mijn edachten en in mijn hart reis ik met jou mee morgen , wens je veel suc6 zo ups verzenden en weg , en niet minuten moeten kijken of het verzonden is yiiiiiihhhhhaaaaaaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Zit me hier wezenloos te eten en zou graag wat contact hebben hier op het forum.En iedereen die er even geen zin in heeft, nou prima.Van de andere kant maak ik me ook zorgen en hoop dat er morgen geen tig verhalen komen over 'ik heb er toch maar een paar genomen'. Wat is hier loos.Lag het aan de discussie van gister. Iedereen mag daar toch zijn ideeen over hebben.Het is toch juist interessant om zoveel verschillende mensen te leren kennen en hun ideeen over minderen of stoppen.Die zak chips gaat er dus aan vanavond.Mijn familie heeft me vandaag zo ongeveer knotsgek gemaakt. Op het laatst begon ik met de deuren te smijten. En dan hier nauwelijks iemand te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 koek koek an ik ben hier nog , maar heb de gewoonte uit te loggen .wie drinken wil an zal drinken en dat heeft denk ik weinig te maken met wat er geschreven word gisteren heb ik niet gelezen want vindt dat stupido .ik zal nog een poosje ingelogd blijven maar ga wel op tijd naar bed , morgen weer drukke dag voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Hoi An, hier is Trees!Droog, nuchter, en zonder gremlin! Net een grote bak chocoladevla gegeten, helpt ook wel!Kom straks nog even kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Hoi Trees, hier is Spud.. An is weg maar ik zie jou nog staan.. Hoe gaat ie met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 En Hallo Wingchun ook! (hoop dat ik het goed tik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 En Soothe zie ik nu ook en die wil ik ff zeggen dankjewel voor je respons van zaterdag.. Want dat was de rede waarom ik niet meer wilde tikken hier.. Dacht met mijn wel befaamde ban dat ik nog steeds op de negeerstand stond. Dankjewel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Hoi Spud,alles goed hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Zeg gelijk weer gedag! Nog even met een vriendin kletsen!Slaap lekker straks, allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Kei mooi Trees! Ik heb niet terug gelezen maar hoe goed gaat het? Als ik vragen mag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Veel plezier!!! Dat klinkt i.i.g. goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Marjo, gefeliciteerd met je zoon! Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad.An, altijd beter een zak chips dan jww, wat jij. Ik herken die vreetbuien wel. Bij mij beperk(t)en ze zich tot het wegstouwen van te veel drop, maar ook dat doet mijn lijn niet goed.Spud, je staat niet in de negeerstand hoor. Ik reageer gewoon niet overal op omdat ik daar meestal te weinig tijd voor heb en niet alles gelezen krijg.Ziza, toffe reactie joh, van je zoontje. Hij kan kennelijk goed tegen verlies en vat het allemaal sportief op. Komt wel goed met hem en voetbal volgens mij!Verder heb ik weinig te melden. De dag vloog voorbij, de tandarts wordt weer een stuk rijker dankzij mij (zij wel), en mijn hond vraagt zich af wanneer we ons laatste rondje gaan doen. Nu dus!Nog een fijne avond allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Hihihi, Anna, ik ook niet.. Maar soms zit je niet lekker in je vel en dan kun best wat paranoia gedachten hebben Vaak heb ik er geen last van maar soms ook wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 3 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Ben ik ook even.Waarom het hier zo rustig is? ik denk omdat de herfst aantreedt, mensen moe zijn, het de afgelopen tijd nogal heftig hier wasik kan natuurlijk ook denken dat het komt omdat ik het draadje heb geopend maar gelukkig weet ik dat dat soort gedachten zo irreëel zijn als weet ik veel dus dat laat ik ook meteen weer los Het is ook niet alleen op het forum, ik merk het ook aan de mensen om me heen, op mijn werk, een prikkelbaarheid en vermoeidheid, te weinig zon gehad, beginnende herfstdepressiesBlacky, eindelijk weer contact met de virtuele wereld. Ik ben wel benieuwd naar je huisje? is het groot of klein? hoeveel kamers? hoe groot is je tuintje? wordt de kelder nog een keer leeggepompt of moet je daarmee leren leven?Konijnen en snoeren, die hebben wat met elkaar he! schijnt een uitdaging voor een konijn te zijn om ze door te bijten,l en katten en water.. oef, bleef zeker niet veel meer over van Ying na zijn zwempartijtje, oh wat zijn ze dan zielig!Ik zit tv te kijken, dikke trui aan, heb het koud, maar wel een boeiend programma op rtl4, de naakte waarheid, over zelfbeeld, ga op tijd naar bed zodat ik morgen fris opsta. Maar met zoveel mensen die in gedachten morgenmiddag bij me zijn gaat dat zeker lukken. De rust dat alles af is wat er af moest zijn is prettig. Nu kan ik dat loslaten en vanzelf zien wat er morgen gaat gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Maar WAAROM is het hier zo rustig op dit uur? Iedereen naar het forum van Charlie en Druppeltje overgesprongen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Vertel mij wat Spud! Er is een tijd geweest dat ik dacht dat mensen speciaal om mij uitlogden!En wie weet, misschien was dat ook wel zo. Man, wat kon ik zeuren toen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 @Anna, Ik dacht dat je met je hond ging wandelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Marjo sorry dat ik wat laat ben, maar je zoon is nu ook nog jarig, 10 hele jaren een echte mijlpaal. Heb je het gezellig gehad vandaag? Ik hoop het wel. Ik ga de katten naar binnen halen, de fietsen controleren, je moet ALLES bij dit slungels controleren, vreselijk. Ja ik weet het, loslaten !!!!!!!!!Nou morgen verder dan maar weer met LOSLATEN.......Welterusten.....en Tapas, dit is de laatste nacht toen je nog een onbekend kunstenaartje was, geniet ervan !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Hihihi, zo ver ging ik dan weer niet.. Maar soms sjonge jonge... Het mes snijdt natuurlijk aan 2 kanten, had geen tijd om bij te lezen en dan is mijn betrokkenheid natuurlijk ook minder.. Denk dat dat er ook veel mee te maken had hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Goedenavond, kom zo even binnenvallen, nog niets gelezen!Even zeggen dat we een superdag hebben gehad, met als afsluiting de eerste ouderavond van groep 8!Dus ff de cooling down hier.... Eerst lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden