Gast Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Zo vroeg al ouderavond?? Of ben ik niet bij de tijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Hé die Blacky de Blackster! Jij ook hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Ach Spud, klassenavond, dus voorlichting over hoe het één en ander komend schooljaar zal verlopen. En, ze zijn hier alweer aan de derde schoolweek begonnen...Draadje had ik snel weg gelezen. laat het wel uit mijn hoofd op iedereen te reageren, want dat is momenteel een vergiet!Zoonlief vanochtend nuchter toegezongen, en dat was me heel wat waard!Hij heeft genoten van zijn dag, en ik daarom ook. had een paar biertjes en één flesje wijn gekocht... Er was zelfs over.. En dat heb ik net aan mijn ouders meegegeven, die volledig op de hoogte zijn. En het met een zekere graagheid aannamen om mij voor de drankduivel te behoeden. hoe kan men het treffen in het leven. blij dat ik dat nog mag inzien op deze respectabele leeftijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 hoi tapas en andere uiteraard hoi spud fijn je hier tegen te komen tapas mijn huisje klein fijn en onwijs gaaf , allez ik woon er graag , tuintje van ik denk een 10 meter lang , ying , yang en de andere dieren genieten ervan en dit diertje ook rakker geniet van het draden vreten , en ik geniet van ze te repareren nou dankzij rakker hangen ze eindelijk omhoog wie ik wel enorm mis met momenten is mijn hondje maar ook dat aanvaard ik , heb van mijn ex vriendin gehoord dat laiky stillekes aan weer begint te eten en hierdoor weer vlees op haar ribben krijgt , het is een moeilijke keuze geweest ivm het hondje maar het is het beste .zelf heb ik eraan gedacht een pony te nemen , tuin is groot genoeg e misschien eet die pony het gras af mijn buurvrouw heeft een schaap naar het schijnt nederlandse makkelijk een nederlandse vriendin heeft mij dit gezegt , ben wel vergeten welk ras het was .anna ik heb soms idelm gedachten ay ay blacky is daar we zijn ribbedebie marjo beter laat als nooit nog van harte met de verjaardag van je zoontje zo ik pak mijn schatten onder mijn arm en ga slapen wens jullie zoete dromen toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 @Blacky, do you remember my black cat in de vensterbank?Misschien is het goed om een surrogaat van uwen Laiky te nemen? Voor het gemis.. Een beeldje of iets? Die kat heeft mij zeer geholpen om de beste keuze te maken voor mijn zwarte vriendje. Ik had 'm stiekem bij me terwijl hij eigenlijk ergens zat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Pfff... Marjo Krijg ineens een gevoel dat ik "oud" ben.. Dacht dat iedereen nog vollop in zomervakantie zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Goed voorbeeld doet volgen. Ik ga ook slapen.Welteruste iedereen, allen, etc.. @Marjo, gefeliciflap met je zoon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Zo, hondje is uit geweest hoor.Blacky, ik ben blij dat je het in je huisje naar de zin begint te krijgen. Het klinkt leuk!En ik ben blij je hier weer te zien hoor, ik lees je altijd graag.Sandman en Houtje, veel sterkte met de schouder. Geen pretje om zoveel pijn te hebben! Graag wil ik ook alle mensen die besloten hebben hier even niet meer, of weinig te schrijven veel succes wensen. De gevoelens daaromtrent zijn mij niet vreemd.Ik heb hier in mijn begintijd zeer veel geschreven, en daarbij ben ik meestal ook nog niet kort van stof. :$ Arme degenen die destijds de moeite namen het allemaal te lezen! Maar ik heb er veel aan gehad, zowel aan de reacties op mijn schrijven als aan de discussies, de herkenning en mijn pogingen anderen tot steun te zijn. Het waren allemaal leerprocessen.Het forum vreet inderdaad tijd. Ik heb in die beginperiode behoorlijk mijn huishouden verwaarloosd, en was ook meer met het forum bezig en de mensen hier, dan met mijn kinderen en mijn omgeving. Ik zie het maar als onderdeel van het genezingsproces. Als je met de griep op bed ligt kun je ook niet het huishouden doen en lange gesprekken met je gezin voeren. Zo was het toen een beetje voor mij.Maar zoiets kan natuurlijk niet blijven duren, dus ben ik er nu soms dagen niet, en soms weer wel. Soms ben ik een beetje op de hoogte van wat er gebeurt doordat ik het van Soothe hoor, en soms is dat aanleiding om even een kijkje te komen nemen. Of niet, als ik denk dat het te heftig voor me is.Ik neem geen afscheid, omdat ik het prettig vind hier nog af en toe te zijn. En misschien dat af en toe iemand iets heeft aan mijn ervaringen.Maar ik ga niet meer zo intensief deelnemen als ik ooit gedaan heb, want dat zou ten koste gaan van mijn huidige leven. En dat leven is een stuk beter dan mijn leven twee jaar geleden was, dus dat wil ik niet kwijt. Het is heus niet allemaal rozengeur en maneschijn, en het gaat niet vanzelf, maar het is béter, en die stijgende lijn wil ik vasthouden en zo mogelijk voortzetten.Rust en regelmaat horen daar ook bij, dus ga ik daar nu aan werken, met mijn ogen dicht. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Ben ook blij met het forum. En soms meen ik wat afstand te moeten nemen, maar dat lukt dan niet echt. Ja, ga er maar vanuit dat dit idd bij het proces hoort... Ik blijf ook nog wel even Nu ook nog ff, ondanks dat ik morgen moet werken.Heb trouwens verhoging van de medicatie gekregen vanochtend bij de huisarts.Ik wil nog een beetje goed de winter door, en niet als een zoutzak op de stoel... Mén wat ben ik wekenlang alweer moe! En maar weer oppeppen en als een baksteen weer van die hoge berg donderen....Maar.... ook al is het soms met kleine beetjes, ik ga nog steeds vooruit, vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Marieke, ik ben blij dat er weer vooruitgang zit in een eigen huisje voor je zoon. veel succes morgen!Houtje, vrééselijk voor je die lichamelijke pijn en ook de pijn in je hoofd. Vind het keigoed hoe je er toch altijd weer wat van maakt. Hoop dat je eens een tijdje niet ook zo naar beneden dendert!Sandman, sterkte man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Pip, sterkte met kleine Pip! verwen haar maar goed Tapas, heel heel heel veel succes morgen met de opening van je expositie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Ja Pip, dat lijkt mij ook verdomde moeilijk. Als het eenmaal zover is en het opeens allemaal tot je doordringt, lijkt het opeens. Meid, hoe moeilijk het nu soms ook is, probeer je vast te houden aan de gedachte dat het straks allemaal anders is. Je wílt het, dus het lúkt je! Het komt goed, echt! En ja, hier is de spanning eraf. gek dat ik het eigenlijk wel weet, maar er toch weer intuin... Al gaat et steeds een stukje beter!Meid, het is alles waard dat jij hier uitkomt, voor jou en je kinderen! Ik blijf gewoon aan je denken, zolang als nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 <<<<<>>>>> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Suit's me!Hoe is het met Pip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Moet je wel weten, toch? Ach, nee, niemand moet iets.De dwalende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Never!The singing potter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Een halve os ingeslikt hier. Dus ik zoek de zolderkamer op...Bye.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 It's all dependable on inner calmth, wie ken t nou wat schelen waar de wereld de war mee in word? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 de eeuwig schetende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Ik dag dat t pb tjes waruh!De nooit waru Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 No sorry, zes heit de klok!De kernachtige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Niet bijgelezen.Lief was hier vanavond en dat was weer fijn elkaar te zien.We zien elkaar te weinig en ik ga vanaf komende de week doordeweek naar hem toe. Kijken hoe dat gaat.Mo een lange dag werken dus zo naar de schaapjes toe ( sorry Trees maar ik heb er maar 2)Er was storing op het werk en 3 dagen thuis gezeten. Dat was wel genieten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden