Spring naar bijdragen

Vrijdag 12 september

tapas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 135
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha mensen,

Tja, vanmiddag was nou niet echt een onvertogen genoegen (zo heet dat toch???). Ik kreeg eerst plakkers op de vingers en pols en toen ging er stroom door heen mèn ze konden geen stroom "terug" vinden op de monitor en hij stond al ontzettend hoog (sukkels, lag er een stekker uit). Nou ik lag al tranen te stromen, heb in geen jaaaaaaaren zoveel pijn gehad.

-vervolg- even dochter in bed stoppen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na het plakker verhaal (met assitente en arts in opleiding denk ik) kwam er een supervisor die zei dat dat inderdaad erg vervelend was, die pijn voor niets. Ja duhuh, daar hoef ik geen arts voor te zijn maar het is leuk dat ze het zei.
Toen kreeg ik steeds een naaldje in mijn onderarm, op allerlei verschillende plekken en daar ging stroom door, was goed te doen, maar ik was al aan het huilen en kon niet meer stoppen.

Binnen een half uur had ik door dat ze iets gevonden hadden nl. een onderbreking in de zenuwen bij mijn pols, een zgn. carpale tunnel syndroom. Daar mogen jullie op googelen :D.

Dat wordt of weer injecties met cortisonen of een OK-tje, maar dat moet de neuroloog beslissen, daar moet ik donderdag heen.

Het duurde 5 kwartier en al die tijd heb ik liggen huilen, de tranen bleven maar rollen. Stom, maar niets aan te doen.

A. was op het laatste moment gelukkig meegegaan en hield mijn hand vast, ik maar steeds AU!!!!!! het doet zo'n pijn, sorry sorry !!!!!!! Komisch dus voor die artsen. Die naaldjes ging door tot aan mijn nek, was ook niet leuk.

Maar goed, die supervisor zei dat ze voorzichtig moesten zijn, ik heb een totaal beurse arm, door de pijn al die maanden en kan weinig hebben en zeker geen overmatig harde stroomstoten.

Het viel me al met al vies tegen.

Om half 6 reed ik naar huis (nou ja A reed) . File, stromende regen, dat soort dingen. Ik had gelukkig om 3 uur al gekookt dus kon het kon de magnetron in en daarna aan tafel.

Ik schijn nogal grijs te hebben gezien en mocht naar bed A. zou afruimen.
Kom ik om half 10 beneden, bende !!!!!!! zoon had het gedaan, maar dat wist ik niet, ik woest op A, die ook pleite was. Ik bellen en uitkafferen :$ niet aardig van me maar was over de zeik. Affijn toen bleek dat zoon het zou doen, die is 13 maar denkt dan echt niet aan fornuis poetsen, doekje over de tafel, aanrecht afnemen. Ruzie met A die vindt dus dat ik Zoon niet goed heb opgevoed, en dat hij dat makkelijk kan, niet dus. Ik wéét dat hij niet kan afruimen, vaatwasser inruimen, en de hele handel,

wat vinden jullie?

Donderdag naar de neuroloog voor wat de actie wordt met betrekking wordt op het c.t.s. en voor die tijd op woensdag naar de ergotherapeut voor aanmeten brace voor de nacht. Als je mijn auto een schop geeft rijdt die naar het ziekenhuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, ja het is ellende dat onderzoek. Zoals ik al eerder schreef heb ik het aan beide handen gehad en hebben de injecties bij mij enorm goed geholpen. Na die injectie (cortisonen inderdaad) had ik nog even 2 dagen wat napijn maar daarna ging het snel beter en is het over gegaan, wens je echt hetzelfde toe!! Injectie is wat minder ingrijpend dan een sneetje in je pols.

jipperjee, de website die ik deze week moest maken is af! nouja, de proef is af en alle linken doen en dat is het belangrijkste, al dat gepuzzel! vermoeiend maar voldaan nu alles blijkt te werken, van elke keer leer je weer meer!

Floor, dat heb je goed gedaan vandaag!! geef jezelf morgen maar een heel groot compliment, feestjes op het werk op vrijdagmiddag blijven toch enorme gremlintrekkers hoor!

Tina, ik ben wakker en blijf nog wel even wakker! heb weer een heerlijke smoothie voor mezelf gemaakt, nou ja 1 smoothie, maak meestal anderhalve liter en snap dan niet dat ik de hele avond een opgeblazen gevoel heb en buikpijn.. tja mateloos bij tijd en wijle.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel allemaal voor de steun.
Goed van je Pippi, dat is een helpende gedachte het is nu voorbij.

Denk jij nou echt dat een kind van 13 die hele keuken perfekt kan opruimen, de vaatwasser inruimen, de pannen afwassen die er niet inkunnen, de tafel afgenmen, onderzetters opruimen, nou ja ga maar zo door?

Nou ja laat ook maar MIJN Zoon kan het niet en dat is voldoende. Ik kon het misschien half rond die tijd, maar dat is meer omdat ik er behoorlijk hard in gestuurd werd door mijn moeder. Zal ik maar zeggen.

Maar je hebt gelijk, ook DAT is voorbij.

Op naar een nieuwe dag morgen. Dochter gaat op kamp maandag, drie dagen in jute kleding, terug naar de IJzertijd, eten uit een zelfgekleide mok. Eten? Ze zullen eerst graan moeten dorsen, malen, kneden, bakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kastje is blauw.
Mijn dochter wil morgen heel veel aan haar huiswerk doen.
Man zie ik alleen zned voorbij zoeven..
En heb geen hoofd meer over om naar al die verhalen te luisteren.
Zoon is uit logeren.
En ik zit hier...
En weet niet eens meer hoe te klagen.
Morgen weer een dag.
De os staat op stal.
Nog even dus...

:present:

Voor iedereen die wakker is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...