albertina Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Ja, hihihi, ik zal wel moeten alles is al betaald en de injecties moet ik volgende week halen.Het enige waarop het nog kan afketsen is dat er niet genoeg deelnemers zijn.Nee natuurlijk ga ik, maar aan de andere kant blijf ik net zo lief thuis.Jaja de eeuwige twijfelaarster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Mijn pa belde net, die heeft gelukkig weer een hulp in de hh.Zo weer een zorgje minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 12 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Gefeliciteerd met het uitvliegen van je zoon Marieke!Zal best een emotionele dag voor je zijn, Ik heb huisarts en de tandarts inmiddels gehad, zit hier nog wel met een verdoving tot in mijn neus zo ongeveer maar hij heeft het netjes gedaan en ik was eigenlijk best wel ontspannen, niet steeds bezig met of ik nou moet slikken of niet, of ik niet stik. 1 kies is weer opgebouwd met een vulling en 2 vullingen die in mijn voortanden zitten zijn vervangen, alleen nu zie je dus nog wel steeds 2 andere gele vullingen maar die moeten tot volgend jaar wachten. ivm de tandartsvergoeding. Het viel allemaal reuze mee!Nu maar rustig afwachten tot mijn stiff upperlip weer bruikbaar is, heb nog een aflevering van Frost op mijn mediabox staan en daar ga ik eens lekker liggend op de bank naar kijken!, eens kijken of ik nog een beetje kan roken met die lip Tina, natuurlijk ga je op vakantie, actie meid!! Het kan zo goed zijn om even uit je sleur te zijn en afstand te nemen om te bedenken wat je verder met je leven wilt?! dat lukt je niet met op de bank hangen thuis!! desnoods sleur ik je zelf het vliegtuig in !!Pip, fijn dat je lichtpuntjes gaat zien, lekker he!! gewoon een beetje gelukkig voelen, had je een tijd geleden ook niet kunnen denken dat dat kon.okee, ik ga hangen !! (op de bank dus he, voor er misverstanden gaan ontstaan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hanneke1 Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 he An, ik heb nog niks gehoord van de professor over mijn scriptie. hij mag wel opschieten met nakijken als ik nog wat moet verbeteren voordat het naar de meelezer gaat. het is al 12 september en 30 september moet ik het voor een commissie een uur lang verdedigen. dan pas krijg ik een cijfer. ik droom er bijna iedere nacht van.... en in mijn dromen is de scriptie niet goed.... maar hopelijk zijn dromen ook dit keer bedrog hannekep.s. maar de scriptie is in ieder geval beter geschreven dan ik had kunnen schrijven in mijn dranktijd ( snap je wat ik bedoel?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Tapas, superdepuup! blij dat het je zo meeviel!Marieke, nu is het zover... Succes vandaag! Beetje dubbel denk ik... Hoop dat je deze fase goed af kunt sluiten, en weer kunt genieten van de nieuwe!Yoehei!!! Tina gaat over 3 weken al op vakantie... Er vormt zich een file op de route er naar toe, van alle mensen die haar wille duwen of trekken... Zo boodschapjes gedaan, was hangt, vanmiddag russ aan beginnen met schuren en kliederen...Pip, erbij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hanneke1 Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 zo, ik ga nu naar mijn ouders, die gaan mij lekker verwennen hebben ze gezegd... grappig he, die denken dat ik van twee tranen vanwege die scriptie vorige week er heeeeelemaal doorheen zit en dat ik nooooooooit meer herstel. (nou ja, ze hadden wel wat zorgen... ik snap het ook wel maar...ach laat maar) dus toedeloetjes en een droge dag gewenst, Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Nou Hanneke dat kan ik me zeker voorstellen, dat ie nu beter is..Maar ik kan me ook goed voorstellen dat je in spanning zit hoor,wel logisch lijkt me, je hebt er zoveel werk aan gehad.Ik duim voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Hanneke, ik duim ook! Positieve energie.....Je laten verwennen is soms héél lekker, geniet er maar van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Goedemorgen,Lekker zo met een kopje koffie jullie zo lezen. Alsof je aan de keukentafel bijschuift.Het regent hier, en ik heb gisteren met veel overmoed een lamp van het plafond geschroeft om een andere op te hangen. Mist er iets!! Zit nu met twee draadjes in een plafond. Enfin, ik geloof dat ik wel weet wat ik moet doen, een krronsteentje of zo iets?Ik ben zo opgelucht. Ik heb mijn vader een e-mail gestuurd als reactie op iets wat hier is voorgevallen.Ik heb een hele lieve vader, hij heeft 2 jaar geleden de rompslomp die ik toen veroorzaakt had van mij overgenomen zodat ik alleen maar hoefde te werken. Hij ziet nu de bui al hangen en daar reageerde hij nogal gefrustreed op. Heel begrijpelijk maar het gebeurde nogal heftig. Mailtjes zijn moeilijke dingen," it's all in the eyes of the beholder" in andere woorden het is maar net hoe je het leest.Praten lukt ons moelijk, we zijn alle twee lekkere heftige emotionele mensen. Ik zat een beetje in de rats hoe het op zou nemen. Heeft net gebelt en zei, ach misschien heb je nu eindelijk toch het licht gezien.Wat een opluchting. Ik wil echt niet dat mijn ouders zich maar ongerust blijven maken. Drama's zullen heus op ons pad blijven komen maar liever geen zelfgemaakte meer. Zullen we daar onze kopjes koffie even op heffen?Ik ben bezig met van alles. Mijn spullen uit mijn oude huis, wat er nog van over is:angry:kunnen nu uit de dozen. Andere spullen moeten juist weer in dozen.Vanmiddag komt er iemand van X zijn werk, moet ik nog de nummers uit zijn telefoontje halen want anders zit ik met een ander probleem, kan ik de oplader niet vinden. Als er nu iets is dat ik graag zou willen veranderen is het dat ik eens iets kan vinden in dit huis. Nu geloof ik dat tot de mogelijkheden moet kunnen behoren maar begin er maar eens aan Om het bij Ziza te houen ik heb nog wel 1000 klusjes die ik liever niet wil doen dus ik zit voorlopig onder de pannen:DOke, nog even koffie halen en dan even reageren op wat er vanmorgen geschreven is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Nou en ik al helemaal niet,(van kroonsteentjes dan)zo de douchecabine staat in het sop, nu ik nog:D.Zo beetje bij beetje komt alles weer op orde hier alles extra goed schoon,dat schiet er nog wel eens bij in als ik aan het werk ben.Toch wel een beetje lekker zo alles op mijn gemakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Waaaah, Adam, ik zit ook in de highscore.Het is nu vééééél makkelijker dan het vorige semester.Wel weer een leuke:Dverslaving, en het houd ons van de straat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Ik lag op de gun-uw-brein-rust bank....Maar de slaap was niet rustig, het hart bonkte er bijna uit en sloeg weer raar over...Bah! Had beter kunnen schuren. Dat ga ik nu doen, de buien trekken hier naartoe... Het wordt al behoorlijk donker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Haha, wie zegt dat dit forum niet op elke vraag een antwoord heeft? Carolien, bedankt!Ik dacht al zoiets maar wist het echt niet zeker. Ga zometeen om mijn oppashond hopelijk blijft het even droog om zo'n dingetje. Een licht in het donker is wel zo handig.Daarnet is er iemand van de firma van X geweest, was best pittig emotioneel en ik ben nu ook doodmoe, hopelijk helpt de wandeling met Max anders kruip ik in mijn bed. Dochter2 is bij haar man dus ik heb het rijk alleen vandaag.Albertina, bedankt voor je lieve pb. Ik beantwoord hem zodra er weer ruimte is in mijn bol.Tapas, dapper van je( de tandarts)Marieke, dit is een moeilijke dag voor je. Weet heel goed hoe het voelt als ze het nest verlaten, allemaal zo dubbel. Hopelijk krijg je nu wat meer rust om je heen. Al blijf je natuurlijk je buren houden. Marjo, geniet van het bezoek aan je ouders.Pippi, je bent een lieverd.Het valt mij op dat mensen hier heel erg bezig zijn om uit dalen te klimmen. Wij zijn echt goed bezig.Ik ben harstikke trots op ons allemaal.Houtje en Corinne:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Olala, dat ga ik eens even proberen te verbeteren, al moet ik eerlijk zeggen en dat is niet om kinderachtig te doen, de inzichtoefeningen zijn de makkelijkste.hahahahahahah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Zo. 't Is weekend. Hehe.Vanavond eerst nog boodschappen halen, dan heb ik dat vast in huis, en de rest van 't weekend zie ik wel hoe de wind waait. Genoeg te doen, maar niets wat haast heeft dus ik vind het allemaal wel best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Morgen n week vakantie.Jagen in Hongarije.Zie jullie de 20e weer.Hou t allemaal droog en blijf gezond.Anjo....meiske..laat je niet gek maken, dr zijn mensen die meedenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Zo voorlopig ben ik even uitgeneurocampust:P, moeilijk woord trouwens.Om eerlijk te zijn merk ik dat deze week, nou ja iets langer me erg goed heeft gedaan.Ik ben wat meer uitgerust en niet meer zo down, ik ben nu aan het twijfelen of ik maandagwel of niet zal gaan werken, erg hé?Maar zoals ik me gevoeld heb met al die paniek dat wil ik niet nog een keer meemaken.Nou ja ik kan er het weekend nog even over nadenken.Ik heb trouwens erg lekker gekookt, brocolli, aarappelpuree, rundervinkje.Echt hollandse pot, maar erg lekker zo nu en dan.Nu even de vaatwasser inruimen.Heb ik tenminste nog ergens personeel voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Ben thuis. Op het feestje van werk niet gedronken. Ik voelde me zelf wel wat afzijdig, terwijl collega's me er wel bij probeerden te betrekken. Ik heb eerder al op feestjes niet gedronken en dat beviel me juist heel goed. Ik was ook een beetje moe. Een heel moeilijk probleem vandaag opgelost. Ben daar heel opgelucht over. Thuis nog niet gezeten. Morgen krijgen we een logeetje (klein nichtje van vriend) en we hebben snel een opklap-logeerbed bij Leen Bakker gehaald. Ha, ha, dat is zo dichtbij, dat hebben we lopend gedaan. Vriend sjouwen en ik met de paraplu boven zijn hoofd! Daarna nog twee kleine klusjes gedaan op dochter haar kamer en de douche helemaal schoongemaakt. Zit nu net, schuift mr. Gremlin aan! Wegwezen!ZUIP kan mijn avond niet verbeteren. De televisie doet het niet (storing bij de kabel) maar de computer wel. Kan spelletjes doen. Misschien naar de campus van Adam en Tina? Of moet ik dan ook melden hoe hoog ik scoor? ZUIP is niet lekker en helpt niet. Ik ga zo nog wat eten maken (restje van gisteren: bietjes van eigen tuin). Veel lekkerder. En ik ga maar wat computeren. Veel gezelliger. Dag ............... mr. Gremlin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Heel goed, Floortje! Geef hem (nr. Gremlin) geen kans!Ik drink vandaag ook niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Zo is het Floor, wegmeppen dat ding, ik had vanmiddag ook een hele gemeneop bezoek, bed gaan verschonen, hele slaapkamer gedaan en weg was ie!Als je geen tv hebt is het leuk op Nuerocampus te gaan.Houd je van de straat en de booz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Trees, het lijkt wel of je voelde dat je nodig was. Alsof je geroepen werd. Nee, ik drink vandaag niet. Het kan mijn dag niet verbeteren. Ik heb nu juist de tijd om iets leuks te gaan doen en ZUIPEN tot je neervalt valt niet onder "iets leuks gaan doen".Het is soms goed om de realiteit onder ogen te zien. Niet altijd leuk, maar des te beter kan ik er mee dealen. Trees, we houden vol! :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Tina, je maakt me toch echt benieuwd. Ik ga straks toch even kijken. Kan ik nog wat leren ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Hee Trees,hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Hoi Trees, jij gaat als een speer . Ik doe met je mee Ik drink vandaag ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst 12 september 2008 Het is echt erg leuk Floor, het vorige semster heb ik ook gedaan, best moeilijk hoor!Bij rekenen kon ik het examen toen niet halen, dus nu ga ik weer een pogng wagen.Het is echt de moeite waard en geen dom spelletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden