CPAS Geplaatst 21 september 2008 Rapport Geplaatst 21 september 2008 An,Alles afsluiten en de router/hub resetten. 5 minuten wachten. Router/hub weer aan zetten, weer 5 minuten wachten en de compu terug opstarten.Bij ons is dat de beste manier. Wij hebben een Zyxel (kan ook niets aan die naam doen).
albertina Geplaatst 21 september 2008 Rapport Geplaatst 21 september 2008 Hai Minke,gaat het nu wat beter met je zoon?Wel vervelend hoor, maar je kan hem nuchter bezoeken hoop ik?
albertina Geplaatst 21 september 2008 Rapport Geplaatst 21 september 2008 Oh ja nog even dit,er komt vanavond een documantaire over "AD, de piekerpil"Nederland 2 22.10 Zembla.
An Geplaatst 21 september 2008 Rapport Geplaatst 21 september 2008 Die AD heb ik vanavond ZEKER nodig. Corinne bedankt, maar het ding wil niet.
An Geplaatst 21 september 2008 Rapport Geplaatst 21 september 2008 op een of andere manier kan ik nu heel even wat doen en dan gaat ie weer zoeken. Hij is zoekende....
CPAS Geplaatst 21 september 2008 Rapport Geplaatst 21 september 2008 An,Is of je computer of je router/hub verhuisd in huis? Dan zou het kunnen dat de ontvangst minder wordt.Hier zit ik onder de huub/router, maar op mijn slaapkamer moet ik een verlengsnoer gebruiken om mijn 'antenne' binnen bereik te hangen.
An Geplaatst 21 september 2008 Rapport Geplaatst 21 september 2008 Snap er geen sik van. Volgens mijn ikoontje (staat een kruis door) zou ik geen verbinding moeten hebben. Nu heb ik een aansluiting verwijderd waar die heel de tijd naar ging zoeken.Ben benieuwd wat er nu weer gaat gebeuren.Ja de router is een klein stukje verplaatst, kan me niet voorstellen dat het daar aan ligt.Straks heb ik mijn expert weer thuis mag die ernaar kijken.(gelukkig gekopieerd, want viel alweer weg)
Minke Geplaatst 21 september 2008 Rapport Geplaatst 21 september 2008 Hoi Tina,Jaaaa, ik kan hem nuchter bezoeken!!! Vanochtend al, maar straks ga ik weer even (het is vlakbij) en ik heb nog niets gedronken, hoewel ik net in de tuin zat met wat mensen die lekkere glaasjes voor zich hadden, waar ze mij ook eentje van aanboden. "Nee, dank je", zei ik.... En mijn zoon heeft nog wel flinke pijn, maar hij heeft geen koorts, dus het gaat wel wat beter gelukkig.Minke
An Geplaatst 21 september 2008 Rapport Geplaatst 21 september 2008 Minke: sterkte vandaag, je bent net begonnen met te stoppen begrijp ik.
An Geplaatst 21 september 2008 Rapport Geplaatst 21 september 2008 Niet te geloven, heb ik ineens gewoon verbinding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb ik DAT ff knap gedaan. Nou jaaaaaaaaaaaa.
Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Geplaatst 21 september 2008 Even computervraagje: blijf deze melding houden, na herinstallatie. Ga dat bestand dan downloaden maar niks filmpies; krijg dezelfde melding na downloaden keer op keer. YouTube filmpies: ho maar, snap er geen bal van Tina of Water misschien?
Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Geplaatst 21 september 2008 Gna, kan zelfs foutmelding niet plaatsen
An Geplaatst 21 september 2008 Rapport Geplaatst 21 september 2008 Har, ik heb er geen verstand van, maar de laatste tijd kan ik geen filmpjes of zo meer zien. En vandaag wel het lied over de roos van Trees. Dank je Trees heel mooi!!!
albertina Geplaatst 21 september 2008 Rapport Geplaatst 21 september 2008 Har, sorry, je zal even op Water moeten wachten,je weet toch dat ik een digibeetje ben?
Minke Geplaatst 21 september 2008 Rapport Geplaatst 21 september 2008 An, ik ben nog erg half/half over echt stoppen. Laten we zeggen dat dit mijn "aanloop" is. Ik drink nu minder dan ik deed, ik wil nog veel minder drinken dan ik deed en ik wil kijken of me dat gaat lukken. Misschien moet ik wel helemaal stoppen, maar dat weet ik gewoon nog niet. Klinkt wel slap, allemaal, eigenlijk, maar ik voel dit echt als een soort overgangsperiode. Vroeg me trouwens af of iedereen op dit forum helemaal gestopt was?? Minke
albertina Geplaatst 21 september 2008 Rapport Geplaatst 21 september 2008 Hee An, gelukkig, meid wat een ellende als je compu het nietdoet en je wil net even mailen of zo.Hier doet hij ook wat raar, duurt allemaal erg lang,wellicht een landelijke computerstaking?
Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Geplaatst 21 september 2008 Ooh, sorry Tina. Zal CPAS zijn die ik bedoel.
An Geplaatst 21 september 2008 Rapport Geplaatst 21 september 2008 Minke: klinkt helemaal niet slap joh, sterk, oersterk, je gaat er wat aan doen. Verstuur het maar snel voordat ik weer uitval.
An Geplaatst 21 september 2008 Rapport Geplaatst 21 september 2008 Tina: ik had je vandaag wel willen omarmen. Ga je dinsdag werken? En gaat het wat beter? Ik las wel dat je het vanmorgen moeilijk had, maar dat je vanmiddag toch weer wat kon doen.
Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Geplaatst 21 september 2008 http://img79.imageshack.us/img79/175/mafls7.pngBlijf maar downloaden, maar niks result. En dat helpt dan andere mensen met de computert
An Geplaatst 21 september 2008 Rapport Geplaatst 21 september 2008 Vandaag heb ik niks gedronken en ook geen zin gehad. Dus.. conclusie.... het komt en het gaat.
An Geplaatst 21 september 2008 Rapport Geplaatst 21 september 2008 sorry als jullie mijn hoofd zo vaak moeten zien, maar anders kan ik niks zeggen.
Minke Geplaatst 21 september 2008 Rapport Geplaatst 21 september 2008 Vervelend, hoor, dat uitvallen van de computer!!! En bedankt voor je steun. Op dit moment heb ik echt ongelooflijke trek in een glaasje, maar ik doe het NIET. Straks naar mijn zoon. NUCHTER. Zo. En verder zien we wel!!Minke
Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Geplaatst 21 september 2008 Minke, laat ik je dan maar zeggen dat je dat niet moet doen. Wat is het je waard om niet te drinken?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden