heleen Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 Heb mij een paar dagen geleden aangemeld bij de internet behandeling. Nog niet echt gestart. Mijn naam is Heleen en ik ben 58 jaar. Sinds mijn 18de drink ik in meer of mindere mate. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 september 2011 Rapport Share Geplaatst 9 september 2011 Goh, ik zie je topic nu! Sorry ik kijk niet elke dag op wie is wie. Een warm welkom hier hoor!!!! Ben na je bericht op de dagdraad hier gaan kijken, vandaar. Moedig om deze stap te maken... Stapje voor stapje kom je er absoluut!! En gewoon inhaken op de dagdraad, dat is heel belangrijk. Om hulp roepen als het nodig is, er word echt naar je geluisterd, en dat is zo belangrijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Goeie morgen Heleen, Kom maar gauw naar de dagdraad dan kun je mee praten over van alles en nog wat. Ik wens je heel veel succes en van harte welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Hallo Heleen, ook namens mij WELKOM Ik heb ook een internetbehandeling gedaan langzaam kom je steeds een stukje verder met het programma ik vond het wel erg confronterend maar het helpt je wel zien waar je moeilijke momenten liggen veel succes!! Shahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Heleen, welkom en die internetbehandeling heb ik ook gedaan. Enorm leerzaam. Misschien zien we je nog bij 'ditjes en datjes', groetjes An. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden