Spring naar bijdragen

Vrijdag 24 oktober

tasseke

Aanbevolen berichten

Hee Spud&Blacky gaan samen naar Spanje! Gaaf!

Adam was er even weer weg van..

Verder lees ik hier en daar gerommel (Plujamais en Sandman)
waar ik (sorry) niets van snap. Maar dat hoeft ook niet hè.

Ik drentel wat heen en weer...

Tot straks wellicht maar weer! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 294
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Corinne, we zouden deze oude bak boven zetten zodat vriend naar voetbal kon internetten wanneer hij maar wilde. MAAAAAR ............ ik kan natuurlijk dan ook forummen wanneer ik wil. :light:

Kan dan alleen niet meer in de huiskamer, dan zit ik in de logeer- c.q. kastenkamer, maar is dat voor jullie belangrijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een cursus Zwammen voor Beginners... welkom terug, Adam! :D
Er staat hier vlakbij in een grasveldje langs de weg een prachtige heksenkring, machtig mooi om dat te zien groeien.

Sandman, Plus, gewoon meepakken wat je leuk of nuttig vindt en de rest de rest laten, dat werkt het beste.

Hier alweer een kleine giegelbiet op de pc opgeruimd, dat gaat lekker zo.
Nu even een beetje voor de tv hangen
Tot befs (bellen, emailen, faxen, sms-en)!

(de moddereter krijgt het nog druk morgen B) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn sollicitatie is in zoverre niets geworden dat iemand anders de baan in het filiaal krijgt.
Mijn brief wordt wel met aanbeveling naar een nieuw te openen fillliaal gestuurd en daar nemen ze nog contact over op.
Beetje teleurgesteld, maar het zit nog in de pen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Geer

Heb heeeeeeeeeeeeel veel aan dit forum gehad en de bekroning is dat 2 forummers bij mij komen eten, daar ben ik zo blij mee, op die manier doe ik iets terug en voelt zo goed.

Een mini-meeting! Let op wat je bij het eten schenkt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mieke wat een tegenvaller, wel positief dat je brief doorgestuurd wordt. Sterkte hoor meid, het is tegenwoordig een kunst een baan te krijgen.

Adam: joepie je bent er weer, heb je gemist hoor en gelukkig heb je het drankvrij gehouden, ikke ook.

Floor: ha, lang niet gezien.

Plus: waarom zo boos?

Mij valt het op dat mensen ineens boos worden en dan vertrekken. Iemand schreef het al eerder, en ik heb het idee dat het een soort vrijbrief is om dan maar aan de drank te gaan 'niemand begrijpt me toch en ik ben zo eenzaam etc'.
Ik vind het nog steeds fijn hier op het forum en gezellig hoe jullie hier heel de avond aan het kwebbelen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was 14 en had een vriendje, een hele lieverd die wel erg jaloers was. Ik dacht toen dat je een bezit kon zijn van iemand zoals ik bezit van mijn ouders was.
Het vriendje en ik kregen tijdens de terugreis van een avondje uit ruzie in de bus.
Hij was dronken en werd handtastelijk wat ik toen niet wilde.
De buschauffeur heeft op een gegeven moment ingegrepen omdat het uit de hand liep.

Het laatste wat ik van hem zag was hem met open mond iets roepen naar mij in de wegrijdende bus.

De volgende dag kreeg ik bericht dat ie zich had opgehangen in de gang

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kon er niet bij mijn ouders terecht en ben toen totaal veranderd.
Heb geen afscheid durven nemen omdat ik vond dat het mijn schuld was.
Ben al die tijd in mijn schulp gekropen helemaal toen er in 1 jaar tijd 3 vrienden overleden waarvan 1 vriendin die voor de trein sprong.

Ik weet pas een jaar of 2 dat de zelfdoding van dat vriendje niet aan mij heeft gelegen.

Hij had toen al problemen als ie alcohol op had en werd dan depressief.
Ik heb het tel nr van zijn broer weten te traceren en daar heel lang over kunnen spreken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...