Otje Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Strong woman dus die moeder van jou !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Marieke, toch klink je sterk nog!D'r voor gaan hè!Morgen kun je een uur langer slapen ivm wintertijd Pomo, een valkuil is niets anders dan het zoeken van een reden,om toch te kunnen drinken.Zie je tegen het feest op morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Ow is dat vannacht - oeps goed dat je het zegt !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Das grappig zeg !!!!Ik ga zo die film kijken Enduring Love (die best wel heftige film)Kom nog wel heur, er is altijd zoveel reclame tussendoor !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Geer,Ik heb je net een pb met uitleg over beantwoorden gestuurd. De tekst zet ik hier ook even neer.quote Geer, Je ziet dit bericht. Klik nu links in de kolom 'van' op CPAS om het hele bericht te lezen.Als je wilt antwoorden, klik dan nu in deze modus op het brilletje in de kolom 'Antwoord'.Je krijgt dan een leeg tekstvenster waarin bovenin staat: 'Send Private Bericht CPAS'.Typ je bericht in en klik vervolgens onderin op 'Send Private Bericht' om het te versturen.Het bericht markeren als gelezen doe je door op het vierkantje met het kruisje te klikken. Het kruisje verandert dan in een vinkje en linksboven zie je dan dat het aantal berichten met 1 is verminderd.Succes.Corinneunquote Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Geer,Want ik vermoed dat jij met dezelfde gebruikersafwijking zit als ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Geer,Dan moet je dat maar eens navragen bij de moderator. Die stuur je een bericht door op de knop 'Vertel dit aan een Moderator' linksonder een willekeurig bericht te klikken.De moderator antwoordt je dan op het e-mailadres dat je bij je registratie hebt opgegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Mooie buurt Win,Ik woon aan de andere kant van Haarlem. In de Roos. Ook leuk maar wel heel anders nouja morgen kunnen jullie heeeeel kort mijn huis bewonderen, en mijn hond, en mij.Ik liet het fragment gisteren aan iemand zien en die zei heel tactisch: zo dik ben je in het echt niet hoor, tv maakt je echt dikker.dus eigenlijk ben ik een heel slanke den Woman, waarom niet ipv een verjaardagsfeest een klusfeest? Ik heb dat wel eens gedaan, al mijn vrienden en bekenden opgetrommeld, geklust in huis en daarna lekker eten met z'n allen.dat was veeeel gezelliger dan zo'n verjaardagsfeestje en leverde ook nog eens wat op (een mooi huis) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Ja inderdaad de Roos en dat aso valt eigenlijk best wel mee, dat ligt aan de straat waar je woont en aan je eigen houding . Ik heb het er inmiddels erg naar mijn zin en ben best wel actief in de buurt. Ken hier ook al aardig wat mensen. Het blok huizen waar ik woon daar wonen veel mensen alleen, en we helpen elkaar indien nodig, en dat is weer het voordeel van zo'n buurt. Sociale controle!morgenochtend om 10 uur, op RTL 7. Programma heet 'Moderne zorg" en gaat vooral over internet-applicaties voor de gezondheidszorg. (gesponsord door Microsoft)Ik zit vrij aan het begin en het is voorbij voor je het weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Spud, ik vind het knap van je, dat je voor je leven kiest,door keihard te vechten. Dat doe je goed!Jammer dat je daar nu een six-pack bij nodig had!Leren omgaan met emoties, vond en vind ik één van de moeilijkste dingen, na het stoppen met drinken.Je raakt steeds dichter bij jezelf. Gun het de tijd.Heb niet teveel haast! Het komt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Sorry, wellicht verkeerd gelezen.Dacht dat je ze al op had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Mensen, hier weer mislukkeliing, nummer zoveel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Ik heb nu nog maar één veilige plek: mijn bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Trees! Dat doet me wat!Verdorie! Trees, noem jezelf geen mislukkeling! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Geer,'t Gaat wel redelijk goed met mij. Het komt allemaal goed.Trees,Eigenlijk zou ik je een schop onder je zitvlak moeten geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postmodernisme Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 waarom ik nu drink? misschien omdat ik morgen uur meer heb om bij te trekken. nee ff serieus, omdat het zo godvergeten moeilijk is deze gewoonte te doorbreken. op de dagen dat ik niet dronk was ik zo gelukkig: ik kon dus niet drinken. Maar het is een holle frase na mijn eerste wijntje.pomo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 En daar ga ik nu naar toe, mijnbed! Bedankt allrmaal! Tot morge~! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 snotverdrie het is weer even terugvaltijd. Trees wat naar nou!Ach, Win en Geer, het leuke aan zo'n buurt vind ik zoals vanavond, dan hoor ik verderop ergens een zanger die in een woonkamer staat te zingen...k'heb de hele nacht liggen dromen, en daarna, Oh Sjonnie, zing een liedje voor mij alleen... en dat vind ik dan leuk! Feestje dus ergens, zomers vooral buiten, dit keer volgens mij ook want het klinkt nogal hard.Ga ik zometeen met hond uitlaten speuren waar het vandaan komt en stiekum naar binnen gluren. Gluren bij de buren, vind ik nou leuk! ik nuchter en het feestje met bier. en ik blij dat ik nuchter ben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Mensen, die nu tegen hun zin hebben gedronken..Ga naar bed om je roes uit te slapen.En kom morgen terug om jezelf weer op de rails te krijgen!Trees. Slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Het is ook zwaar, we hebben allemaal, dag na dag geknokt!Ik ben zo blij met mijn nuchterheid.Een maand geleden werd ik nog helemaalpanisch en angstig van dit soort berichten...Ik blijf erbij. Je moet het tijd gunnen.Het is niet weg na twee of drie maanden..Sterkte alemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Ik weet het niet Kirky.De laatste maanden denk ik er echt niet meer aan.Al heb ik wel nog het gevoel dat ik aan het begin sta.Maar dat is wrs het begin van mijn nwe leven.Ik accepteer de saaiheid, die daardoor minder saai is.Leer weer genieten van de dingen om me heen.En zie dat ik goed doe!De doemgedachten zijn grotendeels weg.Ik heb ze nog wel en laat ze ook wel eens toe.Maar het is eerder weg. Juist door ze te accepteren.En ook die gevoelens de tijd te geven..Het is een uitdaging om weer feest te vieren met mezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Spud, dat ken ik ook donders goed.na het stoppen weer beginnen.Het is nooit goed genoeg.Dan maar weer aan de zuip..Je moet weten, dat het allang goed genoeg is!Daar heb ik veel aan gehad (van Tapas)Daar ben ik over na gaan denken.Mijn gedachten omgedraaid..Ook al moeten de lieslaarzen heus nog wel eens van zolder.Die bewaar ik voor moeilijker tijden!Gun je zelf eens wat langer. Even bikkelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 In de branding!!Kirky, hartstikke goed!Mooi te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 halloaik kom ook nog even in da house Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Slaap lekker Winchidag dag dag zwaai zwaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden