An Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 ben aan t bellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 quote: Originally posted by: womanToen ik de eerste keer thuis kwam met een beschonken kop is er niets mee gedaan, ik was toen 15, gekotst en alles....we gingen de volgende dag een spelletje doen... Helaas is daar met jou niks mee gedaan. Helaas wist men toen niet beter. Hier zit je nu.Gelukkig zijn nu de risico's bekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 goed zo !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Ik duik even onder de dampkap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 de dokter komt en man is net thuis!!!! ik laat nog van me horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 An, zolang als het duurt, de jongen niet alleen laten.Hij kan problemen krijgen als hij moet braken en zijn spieren te verslapt zijnvan de alcohol.Als er geen arts komt, dus bij hem blijven tot hij zijn roes heeftuit geslapen. Bloedje link, jongelui en die rot drank.An sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Het is hier niet goedgegaan.Ik heb twee dagen achter elkaar gedronken.Het spijt me dit te moeten schrijven.Ik log voorlopig even niet meer in.Weinig opbouwend en ik lees net over de zoon van An.Vreselijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Tjezus Marieke!Grow up!Wat vind je man daarvan?!!!(Dan vind je me maar een vreselijk mens. Ik weet waar ik het over heb!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Ik ben opgevoed zonder drank.We hadden een oom, die kwam af en toe op visite en die was altijd zo lollig, de clown ...Er werd nooit over gesproken, er werd nooit iets mee gedaan, mijn moeder en stiefvader waren niet leuk, dus ik ging de kant op van de lollige oom. Hij woonde in Amsterdam, nam ons mee naar de kermis....en altijd een glas whiskey voor zn neus. Mijn ouders gaven dat ook, hij was de broer van mn steifvader, dus daar moesten we respect voor hebben. Hij was de eeuwige vrijgezel. Pas getrouwd op zn 50 e met een bar eigenares...Tot ik een zus van mn stiefvader tegenkwam, toevallig op mn 32 e. Zij vertelde de andere kant van het verhaal. dat zij nooit dronk, een eigen bedrijf had, en al moeite had om haar bed uit te komen als ze 1 sigaret had gerookt de vorige avond....Marieke, tijd voor een nieuwe vlam ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 G@#$% Tina!!!!Als je wél blijft schrijven, kunnen we je mss wel helpen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Albertina, wat jammer. blijf hier lezen. En nu eerst lekker slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Tina, even nieuwe remblokjes halen bij de fietsenmaker??? (of hier, of bij de AA) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Ik voel me een totale mislukkeling.Een puinhoop op mijn werk en ikheb geen idee hoe ik het verder moet aanpakken.Ben er gewoon zo vreselijk moe van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 TinaLieslaarzen aan en baggeren, bek weer op het stuur, over een paar dagen voel je je weer een stuk beter !! En niet schuldig voelen, want je kan niet meer terugdraaien, je kan wel verder kijken ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Ja mooi he Geer, ik was echt helemaal vergeten hoe waanzinnig uitgestrekt dat bos is, ik ga zeker nog een keer heen en snel ook !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Tina, het is een rotsituatie!Het is logisch dat je het even niet weet!Maar drank lost niets op!Je bent geen mislukkeling.Maar in de greep van je verslaving!Stop. En begin opnieuw. Hier moet je doorheen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Marieke,Ik zie ook wel eens man die ik leuk vind, maar ik hou van de man die ik al heb.Ik ben wel blij dat het nu de goeie kant op gaat met je zoon.Albertina,Gooi dan nu alles weg! Kruip in je bed en ga a.j.b. morgen naar de huisarts of neem contact met je psych (als je die hebt). En als je je nog eens ziek meldt, omdat je ziek bent, dan laat je ze maar zeuren, maar gaat niet opdraven. Laat ze maar stikken allemaal. Om jou geven je werkgevers geen greintje. Die willen alleen productie draaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Ik sluit me aan bij Corinne, want ik ben (was) zo'n werkgever......wel in de ideele branche, maar zelfs daar zijn ze medogenloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Marieke, ik reageerde wel erg lomp!Het kwam dichtbij. Maar ik heb gevochten en vechtnog steeds. Het lijkt steeds een beetje of je strijd opgeeft...Wat wil je? Je man of een ander?De drank of geen drank? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Chips Tina! Meid...heb effe geen woorden. Blijf alsjeblieft wel schrijven, al doe je het morgenvroeg dan is het ook oké, maar blijf niet weg en kieper het gif wat je nog in huis hebt in de gootsteen. Sterkte meid, ik denk aan je En An, gadver....goed dat je actie onderneemt. Kan me voorstellen hoe hard dat aankomt vooral na je verhaal gisteren over je eigen jeugd. Jij ook heel veel sterkte! Durf het bijna niet te zeggen maar het doet me goed van je te horen dat het alcoholgebruik van je jochie je met walging vervult, pffff....kan me voorstellen dat je jezelf daarbij in een gedachtenflits op jonge leeftijd voorbij ziet komen met teveel van dat gif in je lijf. Wat komt het nu dichtbij, nu je het bij je eigen zoontje ziet. Misschien komt hier iets goeds uit voort, zowel voor jou, je man als voor je kind....ik hoop dat het jullie alle drie sterker maakt. Flinke hug van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 quote: Originally posted by: pippiHeftig avondje...Ik hoop dat ik iets heb kunnen betekenen voor de mensen die het moeilijk hebben en het vruchten gaat afdragen. Meer zit er niet in. Moeilijk. Maar zo is het wel!Ik wacht nog even op een reactie van An.Dan probeer ik het los te koppelen, en weer in mijn eigenwereld te gaan slapen....Pfffff! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Ja echt Geer, het Castricumse bos is er niets bij..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Ik blijf nog op tot mijn mobiel is opgeladen. Dat was ik vergeten te doen.Als ie vol is, ga ik ook naar bed. En An, mijn mobiel staat aan. Stuur een sms'je als je wil dat ik op msn kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 @ Allen,Jeetje er is nogal wat consternatie las ik over de zoon van An.Terecht. 13 jaar wat jong zeg, je schrikt je kapot als ouder.Ook ik heb 2 pubers gehad en altijd doodsbang geweest voor een situatie als deze.De adviezen die aan An zijn gedaan om bij hem te blijven en een arts in te schakelen na zo een grote hoeveelheid zijn goed.Ik heb daar niets aan toe te voegen.Duimen dat het goedkomt en An wel sterk blijft.An ik denk aan je en leef met je mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Marieke Speciaal voor jou opgezocht:You can go your own way Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden