Spring naar bijdragen

Zondag 2 november 2008

CPAS

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 162
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Marjo: het zal een van de eerste keren zijn, morgen hoor ik meer.

Woman: ik wacht nu op mijn man en die krijgt van mij wel een hele hele lange toespraak.
Dat hij mij meesleurt in heel dat zuipgedoe, maar nu dit, ik heb denk ik mijn punt bereikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh lieve An, wat vreselijk moeilijk voor je allemaal, ik zal je maar niet zeggen hoe ik over die vent van je denk, want als een ander het zegt is dat vaak niet zo okay, maar over jou wil ik in ieder geval zeggen: blijf dit allemaal nuchter aangaan, pijnlijke situaties komen en gaan, maar de manier waarop jij er mee omgaat kan je maken of breken, en jij maakt jezelf gelukkig al een hele poos, omdat je dat jezelf gunt, so hang in there en een hele grote knuffel voor jou {{{An}}}

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er meer mensen hier die te maken hebben gehad met alcohol
en kinderen? Zou er wel wat meer over willen weten. Bestaat er een
soort (forum) groep. Waar je over dit onderwerp kunt praten. Ik bedoel,
er wordt vanuit de overheid en in de media ook veel over gezegd.
Het beleid verandert godzijdank behoorlijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die vader belt net en zegt er niet van te kunnen slapen. Wat blijkt , mijn zoon heeft 2 breezers op, een paar blikken bier en daarna........... een hele fles witte wijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En nee, geen HAAR op mijn hoofd die eraan denkt om te drinken, ik walg er nu zoooooo ontzettend van. Ik voel me gewoon ziek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet wat ik zou doen, ik heb geen kinderen, maar als ik wel kinderen had, en ik zou er achter komen, oe, een nachtje in de schuur ofzo.....maar dat is mijn gevoel, totaal niet educatief, en je bereikt er niets mee....in tegendeel...
Maar zeker iets meedoen, meenemen naar de AA, naar een voorlichtingsavond, zoiets ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
marjo

Godverdorie An. Dat hij nog liep!

Ik wil je niet verontrusten, maar zou je niet

met hem naar het ziekenhuis moeten.

Straks een alcoholvergiftiging..

Ik zou de eerste hulp bellen!

Gezien de hoeveelheid drank die hij binnen heeft gekregen, zou ik dat doen, An. Er mee naar het ziekenhuis of op zijn minst een arts laten komen om een oordeel te vormen. Het eerste lijkt me het beste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...