Mai Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Jezus An, wat moeilijk!Eén advies, maar dat is nu wrs niet nodig...Jij moet nuchter blijven. Wacht morgen af en regel afspraken om erover te praten.Was dit de eerste keer dat je zoon iets heeft gedronken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Ik weet niet wat te zeggen An,Oja ik weet het weldat je die vent van je even in zn nekvel grijpt en zn ogen opent over zn zoon !!!En je zoon goed voorlichten !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Marjo: het zal een van de eerste keren zijn, morgen hoor ik meer.Woman: ik wacht nu op mijn man en die krijgt van mij wel een hele hele lange toespraak.Dat hij mij meesleurt in heel dat zuipgedoe, maar nu dit, ik heb denk ik mijn punt bereikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Ja net als Marjo stel ik ook nog eens de vraag, was het de eertse keer dat je zoon zo gedronken heeft ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Be strong, An, je kan het, en ik denk dat je heel sterk staat. Gewoon rustig blijven en duidelijk zeggen waar het op staat !!! (tegen je man !) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Pippi: denk je dat ik het over trek nu? dat vroeg ik mezelf ook af. Moet ik er lakonieker mee omgaan? Je hoort altijd 'jeugd moet experimenteren, dat hoort erbij'. Dat klopt ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 An, ik gebruik het nooit, maar ik wens je veelKalmte, moed en wijsheid Ik denk aan je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Oh lieve An, wat vreselijk moeilijk voor je allemaal, ik zal je maar niet zeggen hoe ik over die vent van je denk, want als een ander het zegt is dat vaak niet zo okay, maar over jou wil ik in ieder geval zeggen: blijf dit allemaal nuchter aangaan, pijnlijke situaties komen en gaan, maar de manier waarop jij er mee omgaat kan je maken of breken, en jij maakt jezelf gelukkig al een hele poos, omdat je dat jezelf gunt, so hang in there en een hele grote knuffel voor jou {{{An}}} Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Ieder kind zal de wereld moeten ontdekken en verkennen.Maar een 13-jarige moet geen alcohol drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Marieke,Sorry als ik hard overkwam, maar je blijft die achterdeurtjes openhouden.Je houdt ook de verslaving actief met desserts, bonbons en ander voedsel waarin alcohol is verwerkt.Dan blijft het moeilijk voor je.An,KMW. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Zijn er meer mensen hier die te maken hebben gehad met alcohol en kinderen? Zou er wel wat meer over willen weten. Bestaat er een soort (forum) groep. Waar je over dit onderwerp kunt praten. Ik bedoel,er wordt vanuit de overheid en in de media ook veel over gezegd. Het beleid verandert godzijdank behoorlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Marieke, loskoppelen?Jouw gevoel heeft niets met drank te maken.Luisteren naar waarom je je niet lekker voelt...Dat mag hoor, het lijkt me ook niet makkelijk!Ook KMW voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Die vader belt net en zegt er niet van te kunnen slapen. Wat blijkt , mijn zoon heeft 2 breezers op, een paar blikken bier en daarna........... een hele fles witte wijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!En nee, geen HAAR op mijn hoofd die eraan denkt om te drinken, ik walg er nu zoooooo ontzettend van. Ik voel me gewoon ziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Ik weet niet wat ik zou doen, ik heb geen kinderen, maar als ik wel kinderen had, en ik zou er achter komen, oe, een nachtje in de schuur ofzo.....maar dat is mijn gevoel, totaal niet educatief, en je bereikt er niets mee....in tegendeel...Maar zeker iets meedoen, meenemen naar de AA, naar een voorlichtingsavond, zoiets ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Kinderen en drank: www. watdrinkjij.nlOok kun je kontakt nemen met een kinderarts en kinderpsycholoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Godverdorie An. Dat hij nog liep!Ik wil je niet verontrusten, maar zou je niet met hem naar het ziekenhuis moeten. Straks een alcoholvergiftiging..Ik zou de eerste hulp bellen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 zat ik ook al aan te denken, hij ligt nu te snurken en ga telkens luisteren. Ik denk dat ik gewoon bel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Zit zeker wat in Pip.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 ja waar hij bij is dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Meteen bellen!Al is het alleen om advies in te winnen!Aktie An!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 quote: Originally posted by: marjoGodverdorie An. Dat hij nog liep! Ik wil je niet verontrusten, maar zou je niet met hem naar het ziekenhuis moeten. Straks een alcoholvergiftiging.. Ik zou de eerste hulp bellen! Gezien de hoeveelheid drank die hij binnen heeft gekregen, zou ik dat doen, An. Er mee naar het ziekenhuis of op zijn minst een arts laten komen om een oordeel te vormen. Het eerste lijkt me het beste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 goed laten schrikken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 les 1drank is een hoop gezeikgewoon doen An, als ie nu zn roes uit kan slapen, is het morgen weer anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 An,Bel maar naar het ziekenhuis. En ik hou mijn mobiel bij de hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Toen ik de eerste keer thuis kwam met een beschonken kop is er niets mee gedaan, ik was toen 15, gekotst en alles....we gingen de volgende dag een spelletje doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden