Mieke Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Geer............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Gem, oeps bijna vergeten Ken net.............gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 @ Geer jahoor. Een fijn weekend gehad en weer helemaal opgeladen die batterij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Marieke, kan me voorstellen dat relatieperikelen je enorm uit balans kunnen brengen.....en weer aan de drank. Goed dat je het weekend droog hebt gehouden, zet je gedachten even opzij en zorg dat je niet teveel in je koppie gaat zitten. Tis geen eenvoudig vraagstuk waar je voor staat, benader het nuchter en geef het tijd maar laat het niet op zijn beloop. Kun je er met iemand over praten die het van een afstandje kan bekijken? Misschien helpt dat, of anders een gesprek met een prof. hulpverlener....Voel je iig niet buitengesloten hier. Onderneem actie, juist als het jezelf teveel wordt door om hulp te vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Nee Geer, daarin ben je niet de enige... We hebben het iig door. Dan kunnen we er iets mee doen.Al vind ik dat niet gemakkelijk. De wereld draait door... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Ja Geer dat ken ik dat van slag raken. Je bent dan te betrokken , maar probeer bij jezelf te blijven.Iets doen kun je vaak niet al wil je graag en meestal lost men het zelf wel op.Toch lief van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Nou en Pippi, Laat iemand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Mensen,Ik ga naar mijn bed. Wie weet kan ik wel slapen. Morgen vroeg op voor een bewogen dag.An,Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Toch maar even iets over mijn dag, zonder er een heel epistel van te maken...zeker ook gezien de moeilijke situatie waarin sommigen nu verkeren.Ik heb er een goed gevoel aan overgehouden om A. te zien, zij niet minder. We hebben vanuit rust en kalmte met elkaar gepraat en de dingen uit het verleden nu na 8 jaar samen met andere ogen kunnen bekijken. Ik ben gegroeid en zij is gegroeid...echt mooi, dat we nu op een meer volwassen manier met elkaar zijn omgegaan vandaag. Nu nog verwerken wat het in ons losmaakt. Het verleden is geweest...zij blij, dat het nu weer beter met me gaat, ik blij dat ze haar borstkanker goed heeft doorstaan. Weet niet of ik jullie dat verteld heb, was al enige tijd een extra reden voor mij om weer eens contact met haar op te nemen.Fijne dag geweest! Ga lekker naar bed, sterkte An en Tina Truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Ja, grappig Pippi. Dat zat ik vanavond ook nog te denken.Je denkt, iemand is er nooit. Maar opeens!Je bent je ook niet zo bewust van de mensen die achter de schermen meelezen..Hi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Pippi waarom vraag je het Ferry niet per pb als het je dwarszit. Hij geeft vast wel antwoord. Het hier zo op het forum zetten komt mij roddelig over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Tina, ga naar de huisarts! Zal je zowiezo moeten ivm je ziekmelding, en leg het hem voor. WIe weet kan hij je wat rustgevends voorschrijven tot je weer in proporties kunt denken.Je bent geen mislukkeling, je bent alleen van een hoge lat afgedonderd en moet weer landen. Het doet zeer om te accepteren dat je iets niet red maar is wel nodig om weer verder te kunnen! kop op en blijven schrijven hier, juist nu!! Burn out en rouwproces, dat moet je niet alleen doen!!!!An, goed dat je de dokter gebeld hebt. Probeer niet gelijk alle rampscenario's te bedenken en wrijf de kater die je zoon morgen heeft er maar flink in en ga een goed gesprek met hem aan. Hij is te jong en ook een puber. Hebben wij in onze pubertijd ook niet dit soort dingen uitgeprobeerd? (ik wel helaas). Probeer hem niet gelijk naar je eigen maatstaven te meten. Hij heet iets willen proberen en zal zich lam schrikken als de dokter zo naast zijn bed staat. Ik hoop echt dat hij morgen stront en stront ziek is!!!!Marieke, je bent dubbel in je berichten. Je wilt kunnen drinken maar elke keer gaat dat mis en baal je daar zelf ook enorm van en dan zeg je dat je dat niet wilt, maar als je daarop gewezen wordt ben je boos, nu omdat je vind dat er met verschillende maten gemeten wordt. Tja zo gaat dat, de ene terugval is de andere niet. Misschien is het verschil dat Pip thuis drinkt en jij op kroegentocht gaat, spullen kwijtraakt en daarna je excuses overal gaat aanbieden. Daar wil ik je graag voor behoeden want dat is nogal heftig namelijk.en na al deze opmerkingen ben ik ook gelijk weg, het is al te laat maar er moest nog een website online gezet wordenIk ga slapen!succes An, Tina, Marieke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Misschien willen we nog teveel hoor.Komt ook wel... Uiteindelijk moet iedereen dooren z'n eigen weg vinden. Niets mis mee.Begrijp denk ik wel wat je bedoelt daarmee.Niets haatdragend ofzo. Gewoon dat het opvalt.Ach joh, we worden nog eens van die hangouderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Heb je de drank los gelaten...Moet je het forum weer loslaten!Dat kost tijd, die gun ik mezelf maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 quote: Originally posted by: marjoAch joh, we worden nog eens van die hangouderen ....of kletsmajorettes (hoe schrijf je dat?) Zo, nu ga ik echt naar bed zonder uit te loggen.De Kletsmajoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Tja, dus helaas mensen... Ik zit nog in de overgangsfase! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Ik ga ook zo naar mijn schaapjes. Ben moe en het is al laat.Morgen veel te doen. Moet veel papieren opzoeken en copieren voor een aanvraag byzondere woontoeslag omdat ik niet in aanmerking kom voor schuldsanering.Pfff en dat vind ik pokkewerk.......................bleh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Ga zo maar eens, nog één peuk.Wat zou jezelf doen in een situatie als An?Je man thuis, de dokter bij je zoon...Dan heb je nog wel het één en ander te bepraten of te doen!An,Tina,Marieke en Trees,Zet 'm op! Hou vol!Het wordt weer beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2008 Rapport Share Geplaatst 2 november 2008 Mooi rijtje zelfde gedachten... :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 2.45 thuis van het ziekenhuis. Het viel allemaal mee, geen gevaar. Maar als het aan de EH lag zaten we er nu nog. Zijn vader is VEEL te lief tegen dat joch en ik ben woedend op pa.Waarschijnlijk DE druppel voor mij om nu een algeheel alcoholverbod in huis in te stellen.En dat zal niet eenvoudig zijn. Dat ik moet vechten voor mijn eigen veiligheid in huis is EEN, maar dat er kinderen bij in het spel komen, dat gaat te ver. Ben gewoon over mijn grenzen gegaan.Dit speelt al jaren en jaren, vanaf het moment toen ik gestopt was.Vanaf nu ga ik het hier anders formuleren: mijn man heeft een vet alcoholprobleem en ik ben een droge alcoholist. Mijn man is een heel slecht voorbeeld voor de kinderen en mag kiezen.Z'n zooitje oppakken of geen drank meer in huis. Als z'n vriendjes alleen voor de drank komen dan mogen ze van mij allemaal wegblijven.Voor alle mensen die het idee hebben om toch maar te drinken....In het ziekenhuis weer even gehoord wat er allemaal kan gebeuren met een overdosis.Je kan er zomaar in blijven, einde, finito, toedeloe ... leven naar de knoppen.Klaarwakker nu dus, maar ik moet morgen toch vroeg op om te werken.Of een snipperdagje ...... mmmmmm.... in het kader van ontstressen lijkt me dat een goed plan.Tina: Albertina..... alsjeblieft kom morgen weer schrijven, in wat voor toestand je ook bent.Je hebt 10 hele jaren niet gedronken en je bent ff de weg kwijt geraakt.Te veel stress .... opgebrand... moe.Wanneer KIES je voor jezelf, ik leef met je mee.Iedereen bedankt voor dit enorme meedeleven. Als nog ooit EEN iemand gaat beweren dat dit forum niet goed genoeg is ga ik meppen (virtueel dan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Lieve dappere Anje bent zo sterk geweest, mijn God, En ja morgen of overmorgen even je vent bij zn nekvel pakken..ik kan alleen maar zeggen: Goed zo goed zo goed zo !!!!Ja ik weet er alles van, al was het dan mn vriendje, niet mn man, je kan niet leven met iemand die drinkt, als diegeen niet meegaat met jouw stoppen...Ik vind je zoooo dapper GOED ZO !!!En een dikke knuffel van mij xxxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 En neem maar eens een lekker snipperdagje An, heb je verdiend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Ha Woman, nog een late vogel. Voor mij zeer ongebruikelijk. Ja morgen een snipperdagje.Slaap lekker. Truste, en bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 An,Fijn dat je even laat horen hoe het is afgelopen.Je bent een lieverd.Ik kan natuurlijk niet slapen.Veel te gestressed.Moet de bedrijfsarts komen.Ik hoop niet dat ik meteen weer aan het werk moet.Maar ik durf eerlijk gezegd ook niet zo goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Ja altijd heik ben vaak de hekkensluiter hierslaap lekker, An, ik wens je zachte dromen.....toch, ondanks je shitxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden