Spring naar bijdragen

Dinsdag 4 november 2008


Gem

Aanbevolen berichten

De draad begon zo lollig met die tandartsverhalen van Pip en Tasseke, je hebt wel humor Tasseke, alleen kl@te dat je nu hoogstwaarschijnlijk aan de drank zit van je laatste centen. Probeer liever nuchter wat te regelen meid, want dit schiet natuurlijk niet op! Laat je adviseren desnoods....ooit van een pandjeshuis gehoord om wat te belenen? Ik heb het regelmatig moeten doen, je betaalt wel wat rente maar dat is altijd nog beter dan geld verkwisten door drank naar binnen te gieten. Pak jezelf beet! Juist nu! Sterkte....zoek naar oplossingen.

An, kan me voorsdtellen dat het moeilijk is maar je hebt je kaarten op tafel gelegd en dat is moedig. Hou vol, uiteindelijk dwing je daar respect mee af. Blijf wel communiceren met elkaar, vooral met je man want als er ijzige stiltes gaan vallen moet je denk ik oppassen. Respect krijg je iig wel van mij :present:

Tina, 2 weekjes zei de beste man...dat is een te laag bod zou ik zo zeggen ;) Goed dat je verdere begeleiding krijgt en daar iig werk van gemaakt wordt. Ben benieuwd hoe het verder loopt.

Oké, heb zowel een proefperiode bij de klussenbus en de runbus van de Boei, van 2 weken. Kan dus rustig bekijken of het bij me past. Van de runbus weet ik eigenlijk nu al zeker dat ik het wil doen...het vervoeren van cliënten naar de verschillende locaties in die mooie nieuwe bussen spreekt me zeker aan. Gezellig sfeertje onder de medewerkers ben ik al getuige van geweest en de rijstevlaai smaakte lekker :)

De klussenbus viel me een beetje tegen omdat ze alleen maar aan verhuizingen doen momenteel....decorbouw is hoogstwaarschijnlijk pas volgend jaar. Dat wordt dus sjouwen al ligt het tempo niet zo hoog. Donderdag draai ik een dagdeel mee, zal wel zien.

Verder gaat het lekker. Ik onderhoud regelmatig telefonisch contact met mijn naasten en dat bevalt mij goed. Wil niet weer in een schulp kruipen...is A geen aanleiding voor en B, ben veel te graag onder de mensen. Heb er de energie voor om het allemaal op te brengen.

Maf hoor, 2 maanden terug kreeg ik eindelijk weer energie maar viel pardoes in een diepe depressie. Nu voel ik me energiek en kan er goed mee uit de voeten, zonder mezelf voorbij te rennen.
Wat ben ik blij met dat verschil B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 191
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Je klinkt goed Kirky! Hou vol man!

Oh, ja volgende week maandag ga ik naar de tandarts. Dat zootje wat eens een ondergebit is geweest eens flink aan laten pakken. Heb nooit echt angst voor de tandarts gehad, terwijl door verwaarlozing er vaak (te laat) rigoreus ingegrepen moest worden. Ben alleen maar blij dat ik straks weer met een mooi gebit rondloop, krijg ik ook vanzelf een voller gezicht en natuurlijk meer eigenwaarde voor terug. Dan maar wat gerotzooi in mijn mond; ken de tandarts niet overigens maar heb wel vertrouwen in de goede reputatie van het implantaten centrum en de kosten die uiteindelijk voor mij nog overblijven, mag ik doorsluisen naar de familie. Pfoe....wat een opluchting want dat was de belangrijkste reden waarom ik er zelf niet eerder werk van kon maken.
Zo zie je maar weer, 't kèn allemoal goedkomme :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
albertina

Een soort van zeewaardig volgens mij Har.


:light:

Hum....dan gaat ze de woelige baren bevaren natuurlijk. Dan maar hopen dat er geen gaatje in haar bootje zit :D

Soothe, OBAMA!!!!!!!!! GO,go,go....weg met de neo-cons!!!! :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier zit de broccoli met een gehaktbal en gekookte aardappeltjes
erin. Als toetje vla.
Niets meer gedaan vanmiddag, dus het schema was iets te optimistisch.
Geeft niet hoor, morgen weer een dag. En wel lekker hardgelopen.
Ben weer errug moe, dus vanavond maar weer vroeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har: je klinkt inderdaad sterker dan ooit!! evenwichtig, rustig, weldoordacht en stabiel.
Soms is een crisis nodig om tot verdere groei te kunnen komen (zei de crisisleider....uhhum).

Dank je voor je compliment. Ik weet niet wat ze gedacht hebben hier en dat maakt me onzeker.
Heb me ook niet verontschuldigd of zo, want daar heb ik eigenlijk geen rede toe. Zou wel even om het hoekje bij hun thuis willen kijken.

Mijn zoon is vrolijk en ziet heus wel wat hier gebeurde vandaag, hij zei er niks over. Maar volgens mij hoeft ook niet alles uitgesproken te worden. Daden zeggen vaak meer dan woorden.

Tina: ik sluit me bij Marieke aan... laat ze maar lekker de rambam krijgen daar op je werk... ja stalkers zijn het.... bah!

Trouwens: het forum klinkt voor mij nu als een team. Alhoewel ik denk dat Tasseke in de fles is gedoken met haar 20 euro. Ik hoop het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
An

Har: je klinkt inderdaad sterker dan ooit!! evenwichtig, rustig, weldoordacht en stabiel.


Soms is een crisis nodig om tot verdere groei te kunnen komen (zei de crisisleider....uhhum).


Jij ook bedankt. Tsja, weet weer gewoon dat 1+1 2 is en niet misschien wel 2,5....dat scheelt heeel wat denkwerk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...