albertina Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 ik begrijp dat je even door een soort wanhoop wordt overvallen.Laat de wanhoop niet de overhand krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Tasseke: kom op zeg!!!!!! dat gaje toch niet doen!!! Wat HEB je DAAR nu aan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 laat maar,een hoopje ellende dat positief probeert te doen.ga morgen het wel weer positief bekijken maar nu kan ik niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Tasseke: laten we even samen wanhopig zijn, ja? Wat schiet je ermee op? dat je je even niet wanhopig voelt. Nou geloof me je gaat je nog ellendiger voelen.Hoe kunnen we je nu helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Tasseke, wat je op dit moment wél moet doen isproberen je gdachten stop te zetten. Hulp te zoeken!Wat je NIET moet doen is drinken!Ik vind het heel erg voor je.Maar drinken doet je in veel grotere problemen belanden!Kun je niet iemand bellen?Met je moeder gaan wandelen?Kop op meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Tasseke, geen drank. koop een gezonde hap eten. Dat maakt ook weerbaarder. Als je tussentijdse drankjes inlast, loopt het nog veel beroerder. Scherpte is vereist en dat kan alleen nuchter! 100% nuchter. Als de zaak op gang komt, moet er zoveel gebeuren!Wil je dan in de mist lopen. Het is rot, Héél rot. maar drank vergroot het tot mega proporties uit!!!Doe je best!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Marjo: wat niet eerlijk is? Het liefst haalde ik naar die kerels uit!!!!!!!! FF flink meppen of zo.Tasseke: doorbreek die cirkel en probeer nu toch anders te denken. Met positief doen als je je zo niet voelt helpt dus ook niet. Kan je iemand bellen of kan je met iemand gaan praten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Ah! Je bent boos An!!Dat geeft niet hoor, dat mag!Spuien maar...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 alsof die rotdrank iets oplost, ja hoor wie het zegt. Maar het is wel zo, het brengt mij in ieder geval in de afgrond. Tjonge wel heel confronterend, ben niet de enige die het moeilijk heeft. Ik ga vandaag eens uitgebreid koken. Gewoon heel lekker eten maken, goed idee Soothe!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Lekker en gezond eten is altijd goed!Buitenlucht ook!Sterkte meiden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Marjo: ja dat is beter denk ik gewoon maar zeggen dat je harstikke boos bent.Jij bent in ieder geval op de goede weg. Las ik het goed, sta je morgen al een jaar droog.Super top hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Marjo: ja dat is beter denk ik gewoon maar zeggen dat je harstikke boos bent.Jij bent in ieder geval op de goede weg. Las ik het goed, sta je morgen al een jaar droog.Super top hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Ja, je las het goed An!Maar jij bent óók op de goede weg!!!Moet je eens kijken hoe dapper je hebt gehandeld met je zoon!Zie je het zelf wel?!!!!Boos zijn niet opkroppen...Doe er iets mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Marjo: het is heel raar, maar ik voel me zoooooo schuldig en zo, ja zo ontzettend truttig en nog veel meer van dat soort dingen. Tasseke: ben je er nog???????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Schuldig An?Tasseke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Ze is al weg An!Niet schuldig voelen meid!Hou je taai, ga er anders even uit?School's out...Ik ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Doei, doei, ik ga ook ff eruit, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Nou An, schuldig hoef je je niet te voelen.al herken ik het wel een beetje als ik echt voor mezelf kies,wat ik dus ook niet zo gewend ben heb ik daar ook wel eenslast van.en truttig? wat is truttig, een muts in een plooirokje?. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 haha Marieke ik moet toch wel lachen om je, als je maar niet verliefd wordt, zalig dat verliefd worden. Ik kan me hetniet meer herinneren, stuur maar een beetje naar mij Hier gaat het weer beter. Mannen hebben de middag met koffie doorgebracht. het was wel rustig.zijn de vrouwen ook eens blij met een nuchtere kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 zo.... ik ga weer aan de kook.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Hoe Kan ik dubbel schrijven????????????????????? ...zo.... ik ga weer aan de kook.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 An je ziet dubbel vandaag! Toch niet? Eetse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 ja hoor, ik ben alweer gebeld of liever gezegd gestalked door het werk.Of ik van de week al op gesprek wil komen of liever even wacht tot ik weerbij de BA ben geweest.Ik ben trots op mezelf en heb het open gelaten.Archhhhhhhhhh, toch om een beetje gek van te worden?Verder heb ik al met al een aardige dag, kast uitgeruimd, een mens bewaard wat.Net een hamster..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Ik vind het keigoed hoe je er instaat Kirky!!Dat fietsen en staan zal idd even moeten wennen denk ik.Het is ook meteen wel erg veel, je kan er niet ff lekker in-komen ofzo Knap van je hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Kirky,hardstikke goed man!!!Wel even alles tegelijk, goed dat je positief blijft.Zo hier al gegeten, brocolli schnitzeltje en echt een aanrader,krieltjes in bouillon gekookt.Een beetje off topic maar na maanden meestal alleenkant en klaar eten te hebben gehaald ben ik blij dat ik weer gekookt heb.Wat ik erg vind is dat er hier best een aantal mensenmet flinke financiele problemen zijn.Houd me toch bezig, maar wel knap hoe er aan allekanten toch wordt geknokt.Geld is zeker niet zaligmakend ben ik me goed bewust,maar soms lees ik hier het andere uiterste, ik vind jullie kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden