Spring naar bijdragen

Dinsdag 4 november 2008


Gem

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 191
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi!

Da's dan wel grappig...
Ik lig op schema! Ben wel moe, dus even hier!
Wel zin in hardlopen vanmiddag na de lunch, al moet ik
mij er wel even toe zetten...

Tapas, ik mag er dus een heel jaar over doen om zover te komen.
Maar wel een goed doel voor het tweede jaar, dacht ik!

Het schema voor vanmiddag een beetje aangepast.
Er zijn andere dingen die voorrang hebben (de kat heeft op de handdoeken in het
washokje gepiest, dus maar ff uitmesten...)

Ook wat doorgeschoven naar vanavond.. ik ben benieuwd!

Zo de tafel klaar zetten voor de lunch en alvast mijn hardloopkleren klaar leggen..

Tasseke, je hebt nu even genoeg aan jezelf, dat is toch niet erg?
Wees blij dat je het hier even lekker van je af kunt schrijven.

Har, ik weet het niet hoor. Pas je goed op jezelf en draaf je niet weer
teveel door? Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eigenlijk wel grappig dat je erover begint...

ik slik zelf al vanaf februari refusal maar ik heb half sept/half okt flink gezo....
ondanks de refusal want deze nam ik elke dag in, helpt dit dan niet bij mij????

moet ik wel bekennen dat ik dronk om zo snel mogelijk van de kaart te zijn en niet om gezellig te doen, dus in een uur een half krat bier wegwerken en daarna zo snel mogelijk slapen om vervolgens 12 uur later weer opnieuw te beginnen.
werkt librium beter??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo,
ik weet wel dat je gelijk heb maar ik zie kinderen, verbroken relaties, ruzies, ouders en voornamelijk PMS enz enz voorbij komen.

het was meer even een conclusie voor mijzelf en een schop onder mijn eigen h.l zodat ik weer bij de les ben, ik ben namelijk niet de enige met problemen.

maar voor de rest......... ik zou het op dit moment niet weten wat ik zou moeten doen als ik niet kon blazen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke, juist als jij altijd voor anderen gezorgd hebt is het belangrijk om nu voor jezelf te zorgen, spui maar lekker hoor
Wat is PMS nou tegenover geen inkomen hebben, peanuts! en dan nog. Ik heb gelukkig altijd goed met geld om kunnen gaan, heb nooit veel gehad , en wat ik niet heb geef ik niet uit en lenen heb ik nooit gedaan... was die gereformeerde zuinige opvoeding toch ergens goed voor ;) maar die periodes dat ik moest wachten op een uitkering waren slopend en dat verliep dan toch nog wel voorspoedig.

Succes Tas, geen eigen huis, geen geld, in gevecht met instanties, ik vind dat je het goed doet. Laat zien aan de instanties dat je van goede wil bent, dat je meedenkt en volgens mij krijg je dan ook al veel meer voor elkaar dan wanneer je boos gaat zijn.. ondertussen is het een kwestie van een lange adem hebben!

Ik heb gelopen, toch weer lekker en ik voel me ook weer wat beter. Mijn senseo zit nog steeds op slot grmpfffff maar de mist trekt hier op en ik MOET vandaag lekker helemaal niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pip,

ik zal er gerust op hebben gereageerd maar wat ik al vertelde ik dronk om van de kaart af te zijn. nu ik terug denk had ik wel zweetaanvallen en hoofdpijn maar dat heb ik niet gerelateerd aan de refusal maar aan de drank en aan het jointje.
ik werd er in ieder geval niet kotsmisselijk van. ik slik ze nog steeds trouw elke dag want ik heb wel het gevoel als ik stop... dan neem ik ook een borrel en waarschijnlijk stiekum. maar tja ik heb al genoeg problemen.

krijg trouwens direct de kriebels.. tandarts

ik ben zo ongeloofelijk bang van de tandarts ben zelf al drie jaar niet geweest en ga pas als ik zelf niets meer kan uitvoeren.
doet me denken aan een afspraakje!
ik had echt een ongelofelijke leuke date!! echt een heerlijk ding om te zien en emotioneel klikte het ook goed todat ik vroeg wat zijn werk was.........
ahum, hij was dus net afgestudeerd voor tandtechniek (protheses). ik ben dus naar de wc gegaan en via de achterdeur vertrokken. nooit meer gezien!!
nu nuchter bedenk ik dat mijn reactie wel heeeeel erg overtrokken was

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat is ontzettend waar wat je daar zo neerschrijft....

ik heb de mazzel met een heel goed gebit maar zie nu ook wel het verval erin komen.
ik rook (gebruik nog steeds smokers 1x per dag voor de aanslag) ik heb als een beest gedronken en heb periodes gekend dat ik niet goed at.
ik heb weinig gaatjes maar ik begin nu ook wel met ontstekingen etc dus ook ik moet eraan geloven. ik zit alleen bij een paniektandarts en als er iets gedaan moet worden gebeurd dat met lachgas.

ook grappig, op een gegeven moment moest er een vulling vervangen worden en dat werd gedaan met lachgas maar door alle adrenaline die in je boven komt rende ik na de behandeling direct de praktijk uit. tot ik bij de auto kwam en uit ellende even op de achterbank ben gaan liggen. Let wel een Fiat Panda (daar lach je iedereen mee uit) midden in het centrum van amsterdam, op een gegeven moment stond een zwerver op het raampje te kloppen met de vraag gaat het wel????
uit angst en onwetendheid ben ik achter het stuur gekropen en naar huis gereden.
Nu kan ik daar om lachen maar ik ben zeker een paar maanden van de kaart geweest.
Zelf ga ik nog steeds niet maar ik heb wel geregeld dat mijn dochter samen met mijn moeder heengaat, ik probeer dus hopeloos dat mijn angst niet overgaat op mijn dochter. maar goed ik moet dus ook!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahahaha,

pip, de mensen die mij niet kennen vinden me nu al SUPERWOMAN. ben sterk, assertief, welbespraakt!
maar ondertussen een angsthaas..

nondejeu, er blijft geen sociaal leven meer over als ik deze angst overwin, dan worden de mensen echt bang van me...

ok ok ok geen verhalen nodig over jezelf verstoppen, je eigen beter voor doen dan je bent, een masker opzetten, toe durven geven aan je angsten etc etc etc.
jaaaaq, je hebt gelijk, maar laat ik in godsnaam de problemen één voor één aanpakken.

ok woman, samen gaan dan maar????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach pip,

de pijn is eigenlijk compleet irrelevant, ik heb zoveel pijn gehad het laatste jaar (fysiek) dat ik eigenlijk niet begrijp waarom ik bang ben voor de tandarts. gordelroos en vijf ribben breken is pijnlijker dan je kiezen laten vullen.
het zal ook wel iets te maken hebben met je geestelijke toestand:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Bij gebrek aan relevante informatie, heb ik niets te melden.
Ik heb het forum doorgelicht op iets met amusementswaarde!
Valt nog niet mee! :D


De mooiste is van Woman, zij wint de in art-deco vormgegeven suikerpot, met de onvergetelijke woorden: GEER NEEM JE WAT SUIKER MEE!

Ik vraag me dan af of Geer al om acht uur voor de deur ligt, of zou er nog een suikerwinkeltje open gaan.
Of moeten we er nogmaals op attent gemaakt worden, dat z'n komst in het verschiet ligt!!
Heeft Geer geen telefoon?

Toch nog gelachen. ;)

Groet en drink niet!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de zwerver in kwestie zal zich rot gelachen hebben (hoop ik tenminste leidt de aandacht van zijn maag af) de tandarts iets minder want die liet ik alleen achter bij kaarslicht.
pip geeft amicale rotopmerkingen naar de tandarts maar liggen vervolgens eensgezind in een deuk en woman heeft suiker nodig!

wat heb jij nodig???
u vraagt wij draaien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JAAAAAAHHH!!!!

4 km in 30 min!

Nou, ik ben wel tevreden! :)
En het voelt goed! Waarschijnlijk nu eindelijk het juiste tijdstip
gevonden... Moeilijk joh! :P

Ga elk half jaar naar de tandarts en heb best een mooi gebitje.
Teon ik zwanger raakte, ben ik prompt 6 jaar niet geweest. Belachelijk!
Maar... Niets! En nu een elektrieken borstel! :D

Zo ff douchen en nig even wat doen...
Ben benieuwd hoe ik me vanavond voel.
Ik hoop moe! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aaaahhhhhh,

even compleet van het padje af.......
pa en ma hebben een nieuwe tv aangeschaft, zo een plat beeld van 1 meter 7 in doorsnee.
nu kom ik playabytv tegen en waaattt

een piemel van een meter op beeld??????

ok is vergroot maar als je maar een meter van het beeld afzit jaagt het menig mens toch wel de stuipen op het lijf.
trouwens oprah is ook 20 kilo dikker op zo een groot beeld. durf echt niet meer naar dokter phil te kijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo lieve mensen,

ik zit hier met een vol hoofd, bestaat dat eigenlijk?
Probeer wel even te lezen maar ik neem het niet echt in me op.
Vanmorgen naar de BA geweest, was niet echt makkelijk.
Beetje norse man, hij vroeg hoe ik me over 2 weken denk te voelen.
Tja natuurlijk hoop ik op en top, maar ik kan toch geen koffiedik kijken?
En om eerlijk te zijn wil ik er niet over nadenken, ik zie het wel per dag.
Nu ga ik even mijn boodschappen uitpakken(erg interessant).
Wellicht heb ik even een writersblock
. :o

Dus geen reactie betekend geen desintressie,
het koppie moet eerst even leeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...