Mieke Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 @ Woman is Zowie je hond, die gaat kennismaken met de katten van Geer? Klinkt leuk.Ik ben een katten gek en er lopen zoveel oekels rond. Lach me rot om katten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 ik wilde net afsluiten, want ik ben moetoen zag ik wat wingchun schreef naar vieen dan blijf ik dus hangenmaar ga niet te laat naar bedmisschien sta ik morgen ineens vroeg opomdat ik niks moetik verheug me er nu al opik had ook net een heel gek plan bedachthet gaat over het forummaar ik weet niet of ik het durf te vertellenhierga ik straks nachtje over slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 Slofje,We spreken mekaar nog en ik ben benieuwd naar je idee.An,Hou je haaks en waak over jezelf en je nuchterheid.nu ga ik echt naar bed.slaapzee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 moet niet gekker worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 ik weet nog steeds niet hoe dat werkt citeren maar je hebt het geschreven op 5-11-2008 23:29 en aan wie ik dit nu antwoord weet ik niet, maar hij stelt zichzelf hier voor met de naam wingchun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 @ Wing hoe is je stopdag bevallen vandaag? Is het gelukt of ben je nog aan het minderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 miekewaar ben je zo moe van dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 @ Slofje, dat weet ij juist niet. Gewoon doodmoe en dat voelt vervelend.Ga mo naar Dokter Bibber toe, kijken wat hij ervan vind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 pippi slaap je al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 Mieke, ja, gelukkig is het mogelijk om eens door andere ogen gezien te worden, een professionalik hoop dat hij of zij je kan helpen met goede adviezenkan je nu wel goed slapen deze nacht? of is je hele ritme weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 Ik ga zo naar mijn schaapjes toe. Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 rotjong wingchun!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 ik ben nieuw hier, maar het valt mij op, dat jij nu een probleem hebt en niemand luistert echt. ze kletsen maar door. Wil je echt van je vent af of ben je al van je vent af, ik zei al ik ben nieuw, dus ik ken je verhaal niet, maar je bericht sprak me aan. Ik ben nog wakker dus je mag reagereren. knuf antonia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 zoals ik daar dan intrapprobeer zo serieus mogelijk hier een bijdrage te leverenterwijl ik wel zin heb om eens lekker te lachenbedankt wing!Slof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 wingchun slaap jij al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 hi slof ik snap wat je bedoeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 welterusten allemaalantonia, ik dacht dat pipi naar bed wasmorgen weer een dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 wat wil je horen wing, ik ben hier nieuw en lees en kijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 Slofje, als je een bericht wil citeren klik je rechts onder het betreffende bericht "quote" aan en de rest wijst zich vanzelf. Probeer het maar eens !Ja ik wil Zowie wel meenemen, maar zoals gezegd, dat hangt helemaal van de katten van geer af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 lig je te maffen wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 woman gaan jullie ook allemaal persoonlijk met elkaar om ofzo, is dit een vriendenclubje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 Wingchun: toch wel knap dan dat antwoord van mij?ik ben toch niet gek?lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 quote: Originally posted by: womanSlofje, als je een bericht wil citeren klik je rechts onder het betreffende bericht "quote" aan en de rest wijst zich vanzelf. Probeer het maar eens ! Ja ik wil Zowie wel meenemen, maar zoals gezegd, dat hangt helemaal van de katten van geer af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 hoe lang zit jij al op deze site ik pas sinds vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 5 november 2008 Rapport Share Geplaatst 5 november 2008 en mensen ik snap er echt geen hol van, ik geef antwoord aan de verkeerde etc etc en volgens mij kenen jullie elkaar al heel lang enzo en ook prive of heb ik dat mis, ik weet het niet hoor en wing wat ben je aan het doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden