Mieke Geplaatst 7 november 2008 Rapport Share Geplaatst 7 november 2008 Das jammer Corinne ik wilde ook een gokje wagen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 7 november 2008 Rapport Share Geplaatst 7 november 2008 Ik fotografeer geen mensen meer. En ik wil doen wat ik leuk vind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 7 november 2008 Rapport Share Geplaatst 7 november 2008 Nou Geer truste dan maar, maar je kunt ook ff spuien hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 november 2008 Rapport Share Geplaatst 7 november 2008 Geer,Dan is het maar goed dat jij voet bij stuk hebt gehouden.Ik zou niet geschikt zijn voor het verplegersvak.Ik kan niet voldoende afstand nemen, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 november 2008 Rapport Share Geplaatst 7 november 2008 quote: Originally posted by: MiekeIk fotografeer geen mensen meer. En ik wil doen wat ik leuk vind Wat vind jij leuk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 november 2008 Rapport Share Geplaatst 7 november 2008 Heftig hoor Geer, vooral als het dan niet meewerkt en je blijkt hartstikke gelijk te hebben !!! Petje af !! x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 7 november 2008 Rapport Share Geplaatst 7 november 2008 @ Corinne, ik vind het leuk om met mensen om te gaan, maar niet hun tekortkomingen vast te leggen en dan zeggen dat het wel mee valt.Ik kan niet liegen tegen mensen en dat is vaak heel lastig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 7 november 2008 Rapport Share Geplaatst 7 november 2008 Truste Geer, je kunt trots zijn op jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 7 november 2008 Rapport Share Geplaatst 7 november 2008 Truste Marieke, ik vind het knap hoe jij het handelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 7 november 2008 Rapport Share Geplaatst 7 november 2008 haha Mieke, hoeft ook niet hoor, ik vind mensen wel weer leuk, niet om elegant op de foto te zetten, wel om interessant op de foto te zetten, natuur vind ik weer niks of het moet macro mogen.. ik haat mezelf op foto's, daarom sta ik ook achter de camera. Het leukste om te doen vind ik alledaagse voorwerpen niet alledaags of zelfs onherkenbaar fotograferenIk zou zo graag meer techniek willen leren, misschien maar eens stage gaan lopen in een fotozaak maar ik ga slapen want wilde er vanavond toch wel eindelijk eens op een ietwat normale tijd inliggen, weer niet helemaal gelukt maar beter dan gisteren, toen was het half 3 geloof ik.weltrusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 7 november 2008 Rapport Share Geplaatst 7 november 2008 Truste Tapas enneh blijven oefenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Oh Wing hoe bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Wing ik rook maar 2 peukerellis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Ik ga zo naar mijn schaapjes toe en omdat ik er een paar heb weggeven neem ik Tommie de kat mee ( als ie wil)Lekker slapen voor jullie en met mij gaat het wel lukken.Misschien tot mo en anders tot zondag avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden