Spring naar bijdragen

vrijdag 7 november 2008

plusjamais

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 163
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo, ik kom ook nog even binnenvallen na een veel te volle dag. Mijn vrije vrijdag, niet dus!
Ik moest vanmiddag foto's maken en vanavond was de hond van de buurvrouw hier. Foto's maken was erg vermoeiend, een symposium en afscheid van iemand van een welzijnsstichting, een beetje mijn oude beroep en toch wel een beetje confronterend. Tijdens de receptie de nodige glazen wijn en bier rond zien gaan. Ook vermoeiend omdat foto's maken binnen in een hoge donkere ruimte echt heel lastig is maar er zitten toch wel wat goeie plaatjes bij (mag ook wel na bijna 5 uur fotograferen)

Toen de oppashond er was ben ik in ieder geval eindelijk mijn huis gaan schoonmaken, dat lag al een dikke week te verstoffen en te verslonzen maar het is weer netjes, opgeruimd, gezogen en gedweild.
Daarna met de 2 honden op de bank popstars gekeken.

Ik ben moe en saggerijnig... niet echt raar, het is toch weer iets te druk geweest de afgelopen week en weken. Komende week is ook nog druk maar dat ga ik proberen per dag te bekijken.
In ieder geval drink ik niet!!! al ben ik er de afgelopen dagen wel meer mee bezig. Dus moet ik weer even goed voor mezelf gaan zorgen de komende 2 vrije dagen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zit ff met mezelf in de knoop
in de war
had net zus aan telefoon
over een gezamelijke vriendin, voor haar een echte hartsvriendin
zij heeft kanker
terminaal
ik wil zoveel tegen mijn zus zeggen, maar het lukt me niet
chaos in hoofd
einde van het gesprek voelde....chaos dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, :heart: voor je zielepijn!

Tapas, lekker weekend vieren dus! Ik doe met je mee!

Mieke, spannend, 3 sollicitaties! Als er maar ééntje goed zou zijn!....

Mensen, ik duik lekker mijn eigen bedje in! De electrische deken aan, hondje mee...zo kom ik de nacht wel door!
Enne...weer nuchter! Dat is toch iedere dag weer spannend!

Slaap lekker allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja herkennen is wel prettig maar het maakt me niet minder moe en alles zat.
Morgen in ieder geval hardlopen. Verder kan ik even niets leuks verzinnen.... mopperdemopper!

aan de andere kant is het positieve ook weer dat ik dit gevoel alweer lang niet gehad heb, dat ik alleen maar wil mopperen en klagen en negatief zijn,

Ik heb gewerkt, alle vrije tijd gestoken in op internet een vakantiehuisje zoeken (wat trouwens gelukt is), het restje vrije tijd ging op aan weer vergaderingen voor de buurt, een website bouwen en nog een andere opdracht tussendoor doen en vandaag dus die foto-opdracht... tja, echt raar is het niet dat ik nu uitgewoond ben. Komende week nog 2 avonden weg en de week daarna ook nog een avond. Mijn 2 vrije dagen volgende week zitten vol met bloedbank en oppashond.

pfft, zou ik soms weer even mijn grenzen moeten aangeven en wat af moeten zeggen????

Zomers vind ik het makkelijker om iets leuks te gaan doen (in mijn eentje meestal) maar in de winter vind ik dat veel lastiger.
Ik ga de hond maar even uitlaten en dan bedenken wat ik morgen wil gaan doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,
:ikligineendeuk;

Wingchun,
Hang van de muziek af.

Marjo,
Ik kan je 'snuiven' niet volgen. 't Zal wel aan mij liggen. 'k Heb een hoop koolbladeren in mijn hoofd. ;)

Lachen? Dochter had daarstraks weer even een oud filmpje opgesnord op youtube. Echt, we kwamen niet meer bij.

Tapas,
Jammer dat je niet hebt kunnen genieten van het fotograferen, omdat je zo moe bent. Die grenzen, daar moet je voorzichtig mee blijven. Je zat niet alleen met een extra werkdag, maar ook de eerste keer mensen fotograferen. Je zat daarbij in een zaal voor mensen (eng), je was de hele week al moe, mede door de pms en dan lopen ze ook nog constant met glazen drank rond. Ik kan me heel goed voorstellen hoe afgemat je nu bent en toch hyper tegelijk. Spanning.
Een heel goed voornemen om het morgen en overmorgen vooral heel rustig aan te doen op alle fronten.

Mieke,
Ik hoop voor jou ook dat je het voor het uitkiezen krijgt.

Carolien,
Ah, een gat in de markt: geen dekbed met fibervezel of eiderdons, maar met koolbladeren. Enige waarschuwing is op zijn plaats: geen knaagdieren en andere kooleters mee naar bed nemen. :D
Liefde is er, maar op afstand.

Slofje,
:heart:
Er valt niet veel te zeggen op zo een moment. De stiltes zeggen meer in dergelijk geval. Bel je zus morgen even op. Ik denk dat ze dat wel zal appreciëren. Jullie zijn nu allebei moe van de dag en aangeslagen door de situatie.

Trees,
:sun:

Wingchun,
:)

Marjo,
:)

Tapas,
Een voordeel bij plasmadonatie: je zit verplicht een paar uur stil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Tapas, fotograferen is zeer vermoeiend weet ik uit ervaring.
Ik ben fotograaf geweest in de industriele fotografie, maar buiten de objecten fotograferen hing er altijd wel een opening/ receptie etc omheen waar ik helemaal niet van hield.Ben blij daarme te zijn gestopt. Met name als het gaat om alcohol. Al die debielen die er leuk op willen komen te staan. Altijd erg irritant gevonden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slofje, had jouw bericht even gemist. Sterkte, en dat zijn ook dingen waar je niet zo 1,2,3 op kan reageren, dat hoeft ook niet. Hopelijk heb je een goeie nachtrust. Weltrusten!
Mieke, wat leuk dat jij fotograaf bent (of geweest). Heb je daar een opleiding voor gehad?

Mensen fotografeer ik wel vaker, vooral met buurtactiviteiten, en vind ik ook leuk, rondlopen met mijn camera heb ik ook niks van, wordt ook steeds brutaler wat dat betreft. Maar fotograferen onder absoluut niet ideale omstandigheden vind ik erg lastig. Donkere ruimte, hoge plafonds (flits richt ik het liefst naar het plafond) en net niet genoeg kennis van ideaal belichten in combinatie met de flitser. Meestal fotografeer ik vanuit mezelf maar nu in opdracht en dat maakt het ook lastiger.
Maar ik heb er ook weer van geleerd vandaag.

Zo, het rondje met de hond heeft me goed gedaan, had vandaag ook nog niet echt een moment voor mezelf gehad... en alleen buiten geweest voor de broodnodige rookpauzes tussen het fotograferen door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Tapas de fotovakschool en daarna een foto zaak met mijn exman gehad. daar het meeste in geleerd.
Ik hield van objecten het liefst grote glimmende buizen en daar de techniek op toe te passen.
Ik hield niet van portret en al helemaal niet van groepsfotos maken.Dat gezeik van mensen die vonden er niet leuk op te staan en dat het over moest.
Ben daar helemaal kriegel van geworden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mieke,
Mensen zouden zich er bij neer moeten leggen dat ze niet fotogeniek zijn. Bovendien zijn mensen met een slok op per definitie niet fotogeniek.
Probeer het een positieve draai te geven. Ze zijn niet tevreden met de foto's, omdat ze niet tevreden zijn met zichzelf.

Wingchun,
Je bent een hartstikke mooi mens. Maar niet vissen, hoor ;) , ik ben al bezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...