Mai Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Lieve Corinne, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!Ik hoop voor jou op een open jaar, waarin je je verleden inlost,voor nog een hele mooie toekomst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Woman, gefeliciteerd meid! Een droge dag en een prachtig jaar hoop ik voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Ook van mij de allerhartelijkste felicitaties en nu lekker slapen !!!!!!!!! (:vlaggetjes; ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 hieperdepiep HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Corinne van harte met je verjaardag!!!>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Woman, proficiat met je verjaardag!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Wauw te gek zeg.....Heb mn datum aangepast, had de datum en de maand omgedraait, maar dat is nu denk ik te laat. Ik ben nu officieel 40, en jij Corine ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst 9 november 2008 Mafkezen of niet, het is een super idee!Corinne en Woman, Van Harte Gefeliciteerd met jullie jaardag!Maak er een fijne sapjes dag van!:camera::camera::camera::camera::camera::camera::camera::camera::camera::camera::camera::camera::camera::camera::camera::camera::present::camera::camera::camera::camera::camera:;:camera:;:camera:;:camera: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst 9 november 2008 corinne en woman van harte met jullie verjaardag hieperdepiep hoera Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst 9 november 2008 Corientje!!!! Feli met je verjaardag, laat je maar lekker verwennen vandaag :moon::musicnote::moon::musicnote::moon:Woman ook jij een fijne dag, mooie leeftijd :present:40:present::moon::musicnote::moon::musicnote::moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst 9 november 2008 Hallo Corinne en Woman,Allebei van harte gefeliciteerd. En maak er een mooie, maar vooral droge dag van.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst 9 november 2008 Corinne en Woman:Met z'n allen zingen we............ lang zullen ze leven lang zullen ze leven in de glooooooooriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaa HOERAAAAAAA!! Ik wens jullie allebei een zonnig en gelukkig jaar toe mooie en gezellige, lieve cadeautjes voor jullie... misschien mooie bloemen, maar vooral ... ......... heel veel liefde!PROFICIAT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst 9 november 2008 Hallo Cpas,Even ingelogd om je van harte te feliciteren. Ik hoop dat je een superdag hebt.Heel veel plezier!Woman.Ook jij van harte gefeliciteerd met je 40ste verjaardag, toch altijd weer een mijlpaal he zo,n nulletje erbij.Maak er een fijne dag van.En natuurlijk....hou het droog,dan doe ik het ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst 9 november 2008 Woman,Nogmaals gefeliciteerd met je 40 jaren!Op je gezondheid drink ik iets non-alcoholisch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst 9 november 2008 Mensen,Allemaal bedankt voor de verjaardagswensen! Voor de nieuwsgierigen: ik ben van het bouwjaar 1959, dus 49 jaar sinds vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst 9 november 2008 Corinne, heel erg van harte met je verjaardag!Ik hoop dat je huidige "reis" je zielenrust mag brengen, want dat lijkt me het grootste geschenk dat je kunt krijgen. Woman, ook jij van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Op de valreep Corinne en Woman even feliciteren met de verjaardag.Corinne en Woman van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden