Spring naar bijdragen

9 november een speciale dag!!

Mai

Aanbevolen berichten

Mafkezen of niet, het is een super idee!

Corinne en Woman, Van Harte Gefeliciteerd met jullie jaardag!
Maak er een fijne sapjes dag van!

:present::musicnote::D:camera::heart::present::musicnote::D:camera::heart::present::musicnote::D:camera::heart::present::musicnote::D:camera::heart::present::musicnote::D:camera::heart::present::musicnote::D:camera::heart::present::musicnote::D:camera::heart::present::musicnote::D:camera::heart::present::musicnote::D:camera::heart::present::musicnote::D:camera::heart::present::musicnote::D:camera::heart::present::musicnote::D:camera::heart::present::musicnote::D:camera::heart::present::musicnote::D:camera::heart::present::musicnote::D:camera::heart::present::musicnote::D:camera::heart::musicnote::present::present::musicnote::D:camera::heart::present::musicnote::D:camera::heart::present::musicnote::D:camera::heart::present::musicnote::D:camera::heart::present::musicnote::D:camera::heart::present:;:musicnote::D:camera::heart::present:;:musicnote::D:camera::heart::present:;:musicnote::D:camera::heart::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne en Woman:

Met z'n allen zingen we............ lang zullen ze leven :moon: lang zullen ze leven :moon: in de glooooooooriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaa :moon: HOERAAAAAAA!! :moon:

:rose: Ik wens jullie allebei een zonnig en gelukkig jaar toe
:musicnote: mooie en gezellige, lieve cadeautjes voor jullie...
:present: misschien mooie bloemen, maar vooral ...
:heart: ......... heel veel liefde!

PROFICIAT

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Cpas,

Even ingelogd om je van harte te feliciteren. Ik hoop dat je een superdag hebt.
Heel veel plezier!

Woman.

Ook jij van harte gefeliciteerd met je 40ste verjaardag, toch altijd weer een mijlpaal he zo,n nulletje erbij.
Maak er een fijne dag van.

En natuurlijk....hou het droog,dan doe ik het ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...