Kaia Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Lieve allemaal, doggy of poes,morgen weer op zonder die roes Weltrust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
scholeke Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 ja pipi gelijk heb je .en als er dan een paar belgen zoals ik bijzitten word het heel verwarrend he .pffff ik vind dus echt geen enkel mooi sneeulandschap he .dat begind wel degelijk mijn ... uit te hangen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Pippi, hij zei volblaffen-geen afblaffen! Heer, voorwaar een dag uit duizenden: ziek en beschonken, bespot en bedrogen. - Gij weet: Uw goedheid doet mij duizelen,maar zou het af en toe wat minder mogen. JP RAWIE! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
scholeke Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 dank je wingchu maar dat is niet wat ik juist zoek .ik zoek een landschap waar ik een kerstoom op kan zetten en daar ga ik dan mijn kids rond plaatsen .pfff ik maak het mezelf weer veel te moeilijk he .maar zo verzet ik mijn gedachten en denk ik niet aan de drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
scholeke Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 moeilijk om een boom op te plaatsen he .zou de boom wel willen laten zien maar ik weet niet hoe ik dat moet doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Antonia gefeliciteerd en een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 november 2008 Rapport Share Geplaatst 20 november 2008 Welterusten allen,Ik ben uitgeteld en uitgeblaft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 november 2008 Rapport Share Geplaatst 20 november 2008 Verstokt rondeel Nog nooit getrouwd, maar vaak gescheiden, een hoop gelazer en getob ; toch ken ik nog de harteklop van elke vrouw waar ik mee vrijde. Ik schreef gedichten tussenbeide, maar loste het probleem niet op: nog nooit getrouwd, maar vaak gescheiden, een hoop gelazer en getob. Hoe dikwijls trok ik niet ten strijde en keerde met bebloede kop weerom, gesjochtener dan Job ? - Toch blijf ik mij mijn passie wijden, nog nooit getrouwd, maar vaak gescheiden.Rawie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
scholeke Geplaatst 20 november 2008 Rapport Share Geplaatst 20 november 2008 nee sorry die bomen zijn er weer teveel aan .pffff ik weet dat ik een moeilijke ben hoor . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
scholeke Geplaatst 20 november 2008 Rapport Share Geplaatst 20 november 2008 lukt niet blijkbaar .pffff ik denk dat ik het vandaag voor gezien hou .het lukt me blijkbaar niet .ik ga morgen nog eens proberen als ik van de sauna kom dan ben ik lekker ontspannen he .slaapwel iedereen en hou het droog .ik laat vandaag zeker de eerste staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 november 2008 Rapport Share Geplaatst 20 november 2008 Adam, mail!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 november 2008 Rapport Share Geplaatst 20 november 2008 Ik kom er ook nog even bij!Mensen, ik heb zo'n zin aan drank, dat het bijna pijn doet!Ik doe het niet, omdat ik nu hier, op het forum ben...Maar het moet niet veel heftiger worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 november 2008 Rapport Share Geplaatst 20 november 2008 Gaat weer voorbij Trees. Relex!! Neem een pammetje of zo!! Niet in blijven hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 november 2008 Rapport Share Geplaatst 20 november 2008 Waarom stop je steeds met refusal. Neem maar meteen twee in!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 november 2008 Rapport Share Geplaatst 20 november 2008 Hoi Sooth!Lang niet gesproken!Nee, ik doe het niet. Er zit een nachtwinkel op 150 meter afstand! (Hé Den Haag, hè, dat hebben jullie niet in Amsterdam alleen!)En ik heb een paar biertjes in huis. Maar ik weet ook, dat twee biertjes peanuts zijn, dus, als ik al aan mijn drankzucht toegeef, doe ik dat niet voor 2 pilsjes!Groots en meeslepend dan maar liever!Maar ik geef niet toe. Wat een geniepige verslaving is dit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 november 2008 Rapport Share Geplaatst 20 november 2008 Heel geniepig Trees. Sta sterk. Het waait over en je komt sterker terug.Je hebt gelijk twee biertjes spreekt niet aan, vind ik ook! We willen meer!!Zorg voor een volle maag. honger geeft trek!Zet een muziekje op en rustig ademen. Het GAAT over!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 november 2008 Rapport Share Geplaatst 20 november 2008 Trees en de anderen, ik moet nu slapen. morgen de dokter!!!Trees, druk door. Niet steeds de zucht wakker maken.Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 november 2008 Rapport Share Geplaatst 20 november 2008 Dank, Sooth, lieve, mopperige Sooth!En dank, Adam!Ik ga naar bed, ik trek mijn hondje in zijn nekvel mee, en kneed haar naar hoe ze moet liggen!(vind ze niet erg hoor, want ze knort van tevredenheid!)Morgen nieuwe dag, een nieuwe droge dag!Soothe, leermeester! Dat had ik niet kunnen bedenken!Slaap lekker!En liefs!Trees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 november 2008 Rapport Share Geplaatst 20 november 2008 Normaal e-mail Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden