Mieke Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Dat vind ik wel Wing. Je roept wat en er wordt je meerdere malen om uitleg gevraagd.Hier geef je dan geen antwoord op.Hoe wil jij het dan noemen? Lekker duidelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Ja ook de mijne Geer en ik heb er zin in.Straks eerst lekker naar bed tussen de schaapjes, dan uitslapen, dan lekker sloom koffie drinken en dan de rest.Leve het werken, pas dan kun je van je vrije dagen genieten!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Nou Geer ik heb ook een burn-out gehad. Schrik niet maar het heeft 3 jaar geduurd voor ik in staat was om weer kalm aan iets te gaan beginnen.Heb meerdere baantjes gehad en nu ben ik op mijn plek voor 4 dagen van 9 uur per dag in de week.Ik kom weer helemaal tot leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Ja mooi Adam, truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Adam bedankt.Ondertussen moest ik me ook op Klaas focussen,wat niet echt goed lukte..Dus ik duik zo maar m'n bedje in met m'n warme zakje.Wing, gooshe frabba...Sterkte!Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Halloa, ik ben ook weer in da house...Goede vooruitzichten, as zondag ga ik naar de Nationale Kampioenschappen kijken van Doggydance. Hartstikke veel zin in !!!En maandagochtend heb ik een informatiecursus voor de ondernemingscursus die ik ga volgen.Dus hele leuke redenen en vooruitzichten om het lekker droog te houden !!!!! Jippieieieieieieie !!! That's the way I like it ! :) Ik ga even beetje lezen, nie alles want veel te veel nu nog laat op de avond x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Hoi Woman, ik ben mo vrij. Mag ik een uurtje later naar bed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Truste Geer, slaap lekker en geniet jij ook van je vrije dag.Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Ik ga ook maar eens naar bed. Morgen weer een dag.Slaap lekker allemaal met hele mooie dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Hahaha ja Mieke, voor mij wordt het ook een latertje, ben nog veel te opgewonden van vanavond, doggydance ging hartstikke goed, we moesten nu voor het eerst individueel, brrrrr dat was wel even slikken, maar het ging fantastich !!Heej Winchi, what's up, gaat het wel ?????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 truste Corine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Leuk om te horen Woman en jij moet nog uithijgen.Allen, ik ben uitgehijgd en moe.Ik ga zo naar mijn schaapjes en wat zal ik slapen zeg.Truste allen en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Commando Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Slfu ??? What's that Winchi ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 25 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2008 boenk boenk , pipke ligt in dromenland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden