PEM Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Hey allemaal, ik volg pino ook maar. Op naar bed. Eerst een boekje lezen, of ik het red boekje uit dat is nog maar de vraag.tjuus en tot morgen allemaal Slaap lekker Pem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Waar is die verhipte Pip nou gebleven..De hond moet ook nog uit.Heb mijn eerste kwartje al binnen.Morgen blijf ik liggen.Ik kan niet zo har. ** Hard bedoelde ik.of mss zo hard als Har..Geer, gelukkig!Dat het wat beter gaat! Pem, huilen is het begin van alles.Tijn bedankt, mijn eerste wankele schreden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Om jou te kunnen begrijpen heb ik de overbodige gedachten maar los gelaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Wel als je eindelijk weer eens een afspraak had in dietoch al zo lege agenda. En slapen verslapen wordt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 PEM,Huilbuien kunnen geen kwaad. Ze halen de overdruk van je af. Laat ze maar lekker gaan.En wat steun betreft, die heb ik uitdrukkelijk gevraagd aan mijn man. Toen ik een week droog stond, toen ik 2 weken droog stond enz... Weet je wat het is, niet alleen moeten je huisgenoten weer vertrouwen krijgen, ze willen ook wel weten wat er in je omgaat, ze willen weten hoe ze je kunnen steunen. Het is niet makkelijk. Ook zij staan machteloos t.o. alcoholisme. Jij staat machteloos t.o. alcohol en zij weten niet wat ze met je aanmoeten of kunnen. Op de site van alcoholdebaas staan ook wat tips voor partners en kinderen van alcoholisten. Je kunt hen daarnaar verwijzen. Verder is er heel wat te vinden op internet. Er zijn speciale fora voor partners en/of kinderen van alkies en er zijn ook zelfhulpgroepen als al-anon. Laat ze ook de Cirkels van Van Dijk lezen en lees ze zelf ook. Je vindt ze hier ook op het forum onder thema's of onder tips en adviezen. Op internet kun je ze ook googlen.Oh, en ongeduld is ons alkies zeer eigen. Toch zul je geduld moeten leren oefenen.Blacky,Bezige bijtjes rusten ook, dat moeten ze ook.Geer,Geen Idols voor mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Tja, ook zo'n open boek, ikke.Niets mysterieus aan mij. Stom boek!De man had mij nog maar twee keer gezien en gevoeld.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Wing, waarover had je ze precies ingelicht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Geeft de drank in jou het op, of doe je het gewoon zelf Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Ja Raar geer! Wie kent mij, ook niemand..Ja Soothe, maar die drukt z'n -bliep- weer..Gewoon komen toch!Ik hoop dat ik het vind, Utrecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Heb je hulp nodig Winch? Kun je iemand bellen? Ben je aan het drinken? Wees eens concreet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Maar je kunt er toch ook uit..Je kunt niet alles begrijpen.Zelfs jezelf niet altijd.Maar dat hoeft ook niet. Accepteer het. En laat het los.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Winch? Als je het zo zwaar hebt kan een telefoontje naar de telefonische hulpdienst je misschien wat rust geven.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Hallo allemaal, hard gewerkt vandaag en vanavond aan het uithijgen geweest.Niet meegelezen en het is ook teveel, maar rol er nu maar ff in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Spreek je uit Winch, want met 'ik wil hieruit' kan ik niet zo veel..probeer te praten over wat je nu nodig hebt of waar je het meest mee zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Wing heeft gekozen om weg te gaan. Ik haat het als iemand abracadabra spreekt en dan weg gaat.Meestal reageer ik niet meer op noodkreten en dat is helaas voor diegenen die in gesprek willen blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Pfff...Winch is weg Ik ga naar bed, val om! Truste allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Truste Har, maak je niet teveel zorgen. Wing kiest voor deze manier van aandacht. Hij is nog wel bij zijn volle verstand geweest om zijn avator te wijzigen ..................................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Was nog wel benieuwd naar het antwoord van zijn sifu en spiritueel leider. Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 @ Marjo neem je wing nu nog serieus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 quote: Originally posted by: GeerTrusten voor degene die gaan slapen! Okay Corinne geen Idols. Dan maar you wanna be a popstar, lol, je kent die programma's ws niet eens, je kijkt geen tv. Jammer dat zo weinige van jullie naar Utrecht gaan Zondag, degene die gaan ken ik niet zo goed, is het dan niet raar om te gaan? We zingen Nederlands repertoire. Bij het MultiCultiKoor Nederlandse liedjes met eenvoudige tekst. Dan krijg je bv Zeg Ken Jij De Mosselman, In Holland Staat Een Huis, De Uil Zit In De Olmen, Ik Ben Vandaag Zo Vrolijk, Olga, Tulpen Uit Amsterdam, dat soort liedjes. Dat koor is ook onderdeel van NederlandsTweedeTaal.Bij het Ouderenkoor, je raadt het vast al: klassieke Nederlandse chansons als: Bello, Aan De Amsterdamse Grachten, Ik Zou Wel Eens Willen Weten, Ja Zuster Nee Zuster, Paradiso, Sammy, 't Zijn De Kleine Dingen Die Het Doen en wat moderner Waterdrager, Het Land Van Maas en Waal.Niet bepaald wat ze bij iets als Idols zoeken. Ik ben ook niet stemvast genoeg om solo te zingen.Het repertoire voor de musical is een stuk swingender, maar toch met een overwegend klassieke en klassieke jazz insteek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Nee. Ik neem iedereen serieus.Waarom niet?Fijn dat je weer zo lekker had gewerkt Mieke!Valt het zwaar of mee? Lekker slapen zo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Leuk Corinne dat jij je plezier eruit haalt.Tis alleen niet mijn smaak maar dat vind je niet erg he?Het gaat erom dat jij voldoening haalt uit wat je doet en mensen blij maakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Het is zwaar werk Marjo, maar erg leuk en ga met iedere dag nog met plezier.De dag vliegt om en voor ik het weet zit ik weer op mijn fietsjeMorgen ben ik vrij en dan is het nationale tutteldag:Zonnebankjemaskertjeheeeeeel lang douchen en dannaar de kapper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Hallo Wing je lampje was uit dus ik dacht dat je weg was. Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst 24 november 2008 Netjes dat je het meld Geer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden