Spring naar bijdragen

maandag 24 november 2008


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 164
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Waar is die verhipte Pip nou gebleven..

De hond moet ook nog uit.

Heb mijn eerste kwartje al binnen.

Morgen blijf ik liggen.

Ik kan niet zo har. ** Hard bedoelde ik.
of mss zo hard als Har..

Geer, gelukkig!
Dat het wat beter gaat! :heart:

Pem, huilen is het begin van alles.

Tijn bedankt, mijn eerste wankele schreden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PEM,
Huilbuien kunnen geen kwaad. Ze halen de overdruk van je af. Laat ze maar lekker gaan.
En wat steun betreft, die heb ik uitdrukkelijk gevraagd aan mijn man. Toen ik een week droog stond, toen ik 2 weken droog stond enz... Weet je wat het is, niet alleen moeten je huisgenoten weer vertrouwen krijgen, ze willen ook wel weten wat er in je omgaat, ze willen weten hoe ze je kunnen steunen. Het is niet makkelijk. Ook zij staan machteloos t.o. alcoholisme. Jij staat machteloos t.o. alcohol en zij weten niet wat ze met je aanmoeten of kunnen. Op de site van alcoholdebaas staan ook wat tips voor partners en kinderen van alcoholisten. Je kunt hen daarnaar verwijzen. Verder is er heel wat te vinden op internet. Er zijn speciale fora voor partners en/of kinderen van alkies en er zijn ook zelfhulpgroepen als al-anon.
Laat ze ook de Cirkels van Van Dijk lezen en lees ze zelf ook. Je vindt ze hier ook op het forum onder thema's of onder tips en adviezen. Op internet kun je ze ook googlen.
Oh, en ongeduld is ons alkies zeer eigen. Toch zul je geduld moeten leren oefenen.

Blacky,
Bezige bijtjes rusten ook, dat moeten ze ook.

Geer,
Geen Idols voor mij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Geer

Trusten voor degene die gaan slapen!




Okay Corinne geen Idols. Dan maar you wanna be a popstar, lol, je kent die programma's ws niet eens, je kijkt geen tv.




Jammer dat zo weinige van jullie naar Utrecht gaan Zondag, degene die gaan ken ik niet zo goed, is het dan niet raar om te gaan?



We zingen Nederlands repertoire.
Bij het MultiCultiKoor Nederlandse liedjes met eenvoudige tekst. Dan krijg je bv Zeg Ken Jij De Mosselman, In Holland Staat Een Huis, De Uil Zit In De Olmen, Ik Ben Vandaag Zo Vrolijk, Olga, Tulpen Uit Amsterdam, dat soort liedjes. Dat koor is ook onderdeel van NederlandsTweedeTaal.
Bij het Ouderenkoor, je raadt het vast al: klassieke Nederlandse chansons als: Bello, Aan De Amsterdamse Grachten, Ik Zou Wel Eens Willen Weten, Ja Zuster Nee Zuster, Paradiso, Sammy, 't Zijn De Kleine Dingen Die Het Doen en wat moderner Waterdrager, Het Land Van Maas en Waal.
Niet bepaald wat ze bij iets als Idols zoeken. Ik ben ook niet stemvast genoeg om solo te zingen.
Het repertoire voor de musical is een stuk swingender, maar toch met een overwegend klassieke en klassieke jazz insteek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...