Spring naar bijdragen

donderdag 4 december 2008

blacky

Aanbevolen berichten

Het is heel erg om iemand te missen waar je zoveel van houd. Gelukkig ook als was het eigenlijk te laat hebben jullie het toch nog goed kunnen maken je zusje en jij en dat moet je koesteren. Je had het misschien wel anders gewild maar de situatie was toen zo en daar kan je nooit meer iets aan veranderen.

En nog even over eerlijkheid en vertrouwen. Ik geloof bijna niets, ben heel wantrouwig. Ook niet echt goed maar zo is het nu eenmaal iets te vaak voorgelogen. Momenteel is het bij mij eerst zien en dan geloven. Daarom heb ik ook zo een hekel aan liegen. Als de kinderen liegen tegen mij kan ik mega boos worden heb mijn dochter opgevoed met de zin, je krijgt minder straf als je de waarheid verteld als dat je liegt en dat ik daar later achter kom, want er achter komen doe ik altijd.
Ik ben van mening dat je gewoon niet altijd eerlijk kan zijn maar je hebt liegen en liegen . En ik lieg niet zomaar, nooit. Ik heb hier in mijn gezin een stiefdochter die liegt altijd en altijd en daarom kan ik niet met haar door de bocht want wat moet je nog geloven. Moet je luisteren naar een gelogen verhaal, plannen maken voor iets wat er toch nooit komt, het is een bodemloze put.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 178
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vorige week, tijdens het sigaretje na afloop van het buikdansen zei een dame iets te hard: Ik drink niet dus ik rook lekker mn sigaretje......
Het viel mij meteen op, waarom, nou ja daarom. Moest er wel een beetje om grinniken, niet omdat het zo lollig was, maar wel omdat ik het natuurlijk herken...andere mensen zouden het niet zijn opgevallen, omdat ze er niet mee bezig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gebeld. En ja ze zat te liegen en heb haar daarop aangesproken. Gezegd dat ze zo niet met mij om moet gaan. Een les voor een volgende keer, dat ze weet waar ze aan toe is met mij.
Ze is nu nogal overstuur hierover, maarja, dat is haar eigen schuld.
Ik ben het kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
pippi

Ik heb overal stress van de laatste tijd lijkt wel.

De stomste dingen.

En weet je wat ze gaan doen volgend jaar, ze gooien de slaapmedicatie en de oxazepam uit de vergoeding..Veel mensen waren al aan het afbouwen. Ik geloof dat ik morgen nog maar even ga bellen met de huisarts.Dat ook nog met de feestdagen?

En dát bijdehandje :P
Voor alle duidelijkheid :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...