Otje Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 welke vraag winchi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 ik binnen kreeg een sms van Winchi, ik ben verdwaalddus ik terug bellen waar ben je dan, kom ik wel even op de fietsik op de fiets, ik denk nou goed opletten hoor, waar is winchi en zomaar pardoes zagen we elkaar haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 welke vraag winchi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 door iets wat je LEUK of PRETTIG vindt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 ken je die film/docu What the blieb do whe know? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 dat gaat dus over de prikkels in je brein, ik heb ook eens op zondag middag iets gezien over hoe je cellen werken, dat daar een hele fabriek achter zit, zet je tevee maar weer neer winchi want hele hele interessante dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 ja precies, maar voor iedereen weer anders hé , well you knowThe things that makes you move.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Ja ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 er was ooit heeeeeel lang geleden een reclame van Phillipsen volgens mij is het een nummer van John LennonYou've got to atmid it's getting better, joehoe, it's getting better all the time Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 hoopdaar gaat het ommijn geweldadige ex had geen hoop, hij was een narcistische sociopaathen daardoor ontnam hij mij ook alle hoop(let op: hoop is iets anders dan schrijnend verlangen !)Ik zal voor je even een site op zoeken over een sociopaath, want daar hadden we het vanmiddag al over.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Wingchun,Ik snap je vraag niet aan mij? je bericht van 01.08.Ik kwam trouwens alleen maar binnenvallen om iedereen welterusten te wensen.Slaapzzzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 http://mensen.wordpress.com/2007/01/17/sociopaat/heftig hoor ben meteen weer shaky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 you snap ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Ik zet het gewoon hier neer :De sociopaat heeft een glanzende buitenkant maar is verdorven van binnen. Gladde bolster, rotte pit. Soepel pratend, complimenterend, verdekt dreigend, gespeeld teleurgesteld maar vooral heel erg charmant praat hij hij iedereen om. Iedereen wordt door hem ontwapend. Een goede sociopaat is niet alleen leuk om naar te kijken, hij is ook subversief omdat hij het sociale systeem gebruikt in plaats van ontkent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 nee i know !! maar ik heb wel een wetenschap die ik dus heel graag met anderen wil delen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Kom nog maar even hier kijken, kan niet slapen.En ja hoor de twee nachtbrakertjes zijn nog wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Heeej Albertina, ja altijd weer nachtbraken pffff word ik wel zat van hoor, als nou die hijpalen eens echt oprotten kan ik weer au naturel worden, op tijd naar bed enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Heb ik gelezen Wing.Nou ik denk niet dat het verstandig is om mijn gedachten hier neer te zetten,dan kan ik straks helemaal niet meer slapen.Women, in het weekeinde wordt er toch niet gehijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 nee maar door de weeks wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Maar als ik me niet vergis met jij altijd wel een nachtbrakertje, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 ik ga de hele week al niet lekker naar bed want oh oh die hijpalen, dus oordoppen in, helemaal gestressed, en als ik dan eindelijk slaap ben ik door die oordoppen in zo'n diepe slaap....Van de week met mn begeleider over gehad, foto's laten zien van mn haloframe van mn nekbreuk, en ik ben gewoon overgevoelig voor dat soort dingen.. geeft nix, maar even uitzitten dus....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Nou echt heel belangrijk vind ik het ook weer niet.Maar ik heb het afgelopen jaar zo vreselijk weinig en slechtgeslapen dat ik wel blij ben als ik toch een paaruutjes per nacht even in niemandsland ben.Dan wordt het een soort obsessie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 ja niet slapen is mijn reactie op stressals het weer goed gaat sta ik echt wel weer op smorgens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Toch is het beter om wel op tijd op te staan smorgens,een soort regelmaat zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden