albertina Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Graag gedaan Kirky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Ok. mum niet thuis, ook te lopen denk ik...Vriendin wel, en onverwachts ook vanavond.Dus Klaas gevraagd zijn dienst te vervangen door eenandere L.Z. Moet er even uit. Hij begrijpt. Ik hoor het zo. Nog ff hangen. Marsjes, en snickers.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Hahahaha!! Die Wing!Wou net vragen hoe het met jou gaat...Laat maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 LIFE IS 10% OF WHAT HAPPENS TO YOUAND90% OF HOW YOU RESPOND TO ITgeniet van het leven je bent het waardgeluk zit in je zelfliefs Bako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Kirky,Je mag het hier wel komen overnemen, hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Heftige afkick, Wing.ik vind het wel lief eigenlijk. Bako, ja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Wing alles is best, als je de bloemetjes maar niet buiten gaat zetten.EEn bloemetjes dekbed overtrek???????hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Moet er gelijk om natuurlijk..Terwijl ie eerst beter uitgewassen kan... Ik ga even liggen trouwens.Als het doorgaat vanavond, kan ik wel wat energie gebruiken.Zal vast weer moeten dansen. Als het maar geen janis Joplin wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Ik bedoelde andere bloemetje Kirky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Das nog niks vergeleken bij een rode broek of een maserati... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Pauze voorbij. Ik ga verder voor ik weer geen zin meer heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Ja Wing dan komt je ware aard naar boven enben je niet meer te redden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Misschien een piercing hier en daar of wat zou je zeggenvan een tattoo?Lijkt me wel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Ja hoor Kirky, dat weet ik, maar jij bent altijd zo grappig adrem,ik moet er vaak om lachen.Ik mag je humor wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Beetje meebuigen Wing...Het is helemaal niet erg hoor Je gevoel heeft gekozen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Nee joh, zo'n grote die in de hals begint en doorloopt op het hoofd.Moet je natuurlijk wel eerst je hoof kaal scheren, of naar de kinky kapper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 of Gothic heeft ook wel iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 I'm out. ordinair op de bank met een slaapzak.Een héle ouwe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Vergeet je plumeau niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Albertina: zo, mega schaal zuurkool staat klaar, kan vanavond zo de oven in. Ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Kirky: zit je hier nog steeds ????????//En dan Wingchun met zijn bloemetjes... hemel wat is dat met die mannen van tegenwoordig .. .. uhh jullie zijn toch wel mannen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Ik pak m'n biezen voor vanavond...Hè lekker! Liefst ook slapen. Mums out! Tja, ik was vroegguh ook New Wave.... errug gezellig... Jottum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Kirky: ik kom ff naast je zitten, gezellie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Okido, reep chocolade ook goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Marjo.Zo eindelijk gedouched en aangekleed.Als ik geen bezoek zou krijgen om te eten was ik de heledag zo blijven lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden