Spring naar bijdragen

zondag 28 december


Houtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Misschien zijn manier om te verwerken Marjo? Wie weet wat er zich van binnen bij hem afspeelt. Misschien voelt hij zich wel enorm afgewezen, weet je veel?
Snap je angst. Poepte destijds peultjes en alle kleuren in mijn broek toen ik besloot alleen verder te gaan. En dan had ik nog niet eens kinderen om rekening mee te houden. En toch is dat toen allemaal gegaan zoals het is gegaan. Ik kreeg mijn eigen flatje, het leven ging door.
Eigenlijk heb ik spijt dat ik die periode toen niet nuchter door heb gebracht. Jij hebt die kans nu wel, om zonder roes al je eigen keuzes te maken. Hoe taai en onzeker ze ook zijn. Maak er gebruik van.
Overigens heb ik die partner van toen in oktober weer gezien. We hebben gepraat over onze relatie van destijds en afscheid genomen met een dikke hug. Omdat we allebei beseften dat het niet voor niets is geweest dat we samen waren en dat het goed is zoals het nu is, allebei met een nieuw leven.
Marjo go for it.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

merjo , waarom zou jij het hier niet mogen schrijven , het is voor mij allemaal zo herkenbaar .
jaren ben ik in de verkeerde relatie gebleven op het einde was er zelf geen praten meer , ook ik was gestopt met drinken , maar ook ik vluchte in andere zaken , werken en werken , caravan en noem maar op , augustus heb ik de knoop door gehaakt en ben alleen gaan wonen , het is niet makkelijk geweest maar het is wel de beste beslissing van mijn leven geweest en dit komt recht uit mijn hart .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wingchun: gezellig lijkt me dat, ff langskomen. Nee hoor, ben gerust. Vandaag verplicht niet naar de winkel.

Marjoooooooooooooooooo : ik dacht gisteren al, komen die vrienden op bezoek, waarom? Dus jullie hebben het heel de avond 'nergens' over gehad?? Lekkere vrienden dan.
Je kan zeggen dat het een zakelijk gebeure is, maar dan ga je alweer aan jezelf voorbij, want het is heel EMOTIONEEL, laat dat toch toe lieve Marjo.
Als je bij de notaris of de advokaat zit, ben dan zo zakelijk mogelijk, maar het is een emotionele kwestie in eerste plaats. EN NEE je ZEURT niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zou graag wat voor je willen doen, al is het maar 'luisteren', iedereen hier dus 'zeur' ff lekker deur joh!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo,

natuurlijk mag je hier van je af schrijven, zoveel je wilt.
Triest dat er zo gesloten over jullie beslissing gedaan wordt.
Zoek iemand waar je wel tegenaan kunt praten, en je ouders?
Ja je moeder zal zeker verdrietig zijn, laat het toe.
Als ik aan mij ieigen scheiding denk is dat ook zo verlopen
de beslissing was genomen en er is nooit meer gepraat.
Wat erger nog we hebben elkaar nooit meer gezien.
Van de éne op de andere dag wat het afgelopen, E, het huis uit,
ik ben er nog blijven wonen een tijdje.
Een keer hebben wij elkaar nog gezien, dat was bij de rechtbank.
Marjo, schrijf zoveel je wilt, jij bent nu belangrijk en dan ben je maar even niet
ondersteundend. Laat dat maar aan de anderen over.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier heb ik echt heel veel aan!!!!

:heart::heart::heart: Dank jullie wel.

En wing, dat lijkt een waarheid als een koe.
Ik ga nu echt naar buiten. That dog...

En misschien willen jullie nog even keihard zeggen:

BLIJF G@DVERD$MME KNOKKEN VOOR JEZELF MARJO!!!!!!!
Ga mantralopen.... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

marjo, je bent allang voor jezelf aan het knokken, en niet zo'n klein beetje ook!!!
van gisteren heb je geleerd, dat is niet wat jij wil. Klaas doet het op zijn manier en jij op de jouwe en die mag er net zo goed zijn, al is dat lastig voor Klaas en is zijn manier lastig voor jou.
Geen slecht idee om je ouders in te lichten, als je weet dat die je zullen steunen. Misschien niet daarheen gaan maar bellen en voorbereiden, kan je moeder eerst huilen zonder dat jij er bij bent ;) en bedenkt wat jij van hun wil de komende tijd en vraag ze dat.

Goeie vriendin die je kan bellen of waar je mee kan praten? zo in je eentje er mee bezig zijn brengt je hoofd zo op hol.
Marjo, je bent goed bezig en je blijft echt wel knokken!

bedankt nog voor de reacties op mijn verhaal. Ja, ik wil mezelf ook weer op plaats 1 zetten ipv het anderen het naar de zin te maken, dat heb ik de laatste tijd te veel gedaan en is mijn valkuil, dan is het niet raar dat je niks meer wilt en het liefst thuis wil zitten en niemand wil zien. Ipv bij mijn gevoel te kunnen blijven ging ik weer in de eisen en verwachtingen van anderen zitten. Nee!! dat mag niet meer!!

Mijn haar staat weer voor de helft in de verf! make up gaat weer uit de kast en op mijn smoel en het is uit met die soepkleding. Ja ik ben te dik maar 3 jaar geleden was ik nog 10 kilo zwaarder. Geen reden om mezelf weer onzichtbaar te maken dus. Ik mag er gewoon zijn zoals ik ben en mijn grenzen bepalen

hehe, waar een frisse ochtendwandeling en wat haarverf al niet goed voor is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...