joann Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 jawel, alles in orde...had alleen een nare droom!Gebeurt me wel vaker, en meestal kan ik dan niet de slaap gelijk weer vatten.Het helpt om dan even een kopje thee te drinken, wat te lezen..hier op ht forum of een boek..Na een half uurtje lukt het dan meestal wel om de nare dingen van me af te zetten en weer te slapen...Tis niet anders...over wat ik droom heb ik blijkbaar geen controle, want liever sliep ik gewoon lekker door tot morgenvroeg.Hoe is het met jou nu ...want blijkbaar kun jij ook niet slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Ja ik heb ook gedroomd. Herinneringen, werd huilend wakker, het was zo echt. Ook mooi wel. Te heftig en wil het eigenlijk nog even vasthouden.Ik ging heel vroeg naar bed, ondergedoken. Vandaag voel ik me weer sterk, maar de avonden vallen me zwaar. Ik kom ze wel door zonder kalmeringspillen dus dat is wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Je red het An, omdat je dat wil!!misschien helpt het om de herinneringen op te schrijven...dan vervliegen ze niet als die droom!geniet van de ochtenden en als de avond zwaar is, duik dan onder..voor je het weet is het dan weer ochtend!Een knuffel voor jou!Ik kruip nu echt weer onder de wol, want middagdutjes zitten er voor mij niet in Trusten en hou je haaks!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Wauw Joann, je bevestigt mijn denken!!!!!!!!!!!! Ik stond op en dacht.... ik ga nu eindelijk eens mijn boek schrijven!!! Welterusten Joann!!! Moedige Joann. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Beste Geertje,ik heb veel mensen die stopten met drinken strijdend ten onder zien gaan.Misschien is het goed te aanvaarden in plaats van te vechten.Mijn ervaring is dat de angst voor de boodschap van vroeger in een nieuwe situatie best wel mee valt.Ik wens je het allerbeste toeGa goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Geer lieverd. Het komt goed...Pas goed op :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden