Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

lekker bakkie

Bako begrijp geen bal van je schrijven

Tapas hele fijne vakantie en neem warme kleding mee

Tina als je niet kan werken dan kan je niet, begrijp dat je het vervelend vind je baas te bellen, maar het is niet anders toch of je moet denken dat je het wel aankan en dan probeer je het gewoon

Pipi zijn je vouwgordijnen klaar en hangen ze en heb ik goed begrepen dat je die zelf gemaakt hebt.

Weegschaal ik moet ook de kou in paarden en de rest van vee verzorgen, waterleidingen zijn afgesloten ivm bevriezen dus ik moet met emmers water slepen, zit ook nog even moed te verzamelen

Eerst nog maar even een bakkie en peukkie

Geplaatst

Geachte mevrouw balkenende,

Door middel van dit schrijven wil ik u op de hoogte stellen van een levensgevaarlijke infiltratie.
Op dit moment infilttreert een mannelijk persoon in uw organisatie, dit doet hij door middel van wierook branden, strooien met roosjes op het forum, bedekt zich onder een gebloemde dekbedovertrek en heeft de intentie om zijn huis gezelliger, vrouwelijker te maken.

dit gedrag hebben wij oogluikend toegestaan en ja ook een beetje aangemoedigd echter nu gaat hij te ver. Hij speelt namelijk spelletjes en speelt vals bij de uitslag zodat niemand kan winnen.
Nu is dit geen gedrag wat wordt getolereerd bij de bond van huisvrouwen.

Zou u uit hoofd van uw functie, voorzitter van de bond van huisvrouwen, passende maatregelen kunnen nemen en deze manspersoon duidelijk maken wat de huisregels van de bond zijn?

met vriendelijke groet,
anoniempje

Geplaatst

lekker he Vie chocola, wij hebben gisteren zo een doos celebration meester gemaakt, allemaal verschillende smaken hmmmmmmmmm, zat in het kerstpakket. Ik koop het allemaal nooit want dan moet het op he maar als we het krijgen, des te lekkerder

Geplaatst

Anoniempje wij hebben uw schrijven in goede orde ontvangen en bevestigen dit.

Wij zullen er werk van gaan maken en deze persoon op de hoogte stellen van de regels der huisvrouwen.

Met vriendelijke groet,
verblijven wij.

Geplaatst

Goedemorrege allemaal, jemig ik zit nog bij gisteravond en ik dacht ik ga eerst maar eens hallo zeggen hier voordat ik weer weg moet. Dus.

Hallo!!

Geplaatst

jou verwijten is een verwijt naar mijzelf dat ik een ander iets mag verwijten

of te wel hoe durf ik iemand wat te verwijten,er valt mij mijzelf nog zoveel te verwijten
bako

Geplaatst

tja, even stug doorlezen en in laten werken.

persoonlijk ben ik niet van de verwijten naar een ander toe.
het is altijd een kwestie van bij jezelf blijven, kijken naar jezelf waarom een ander zo op jou reageert.

Geplaatst

engels is soms een lastige taal
sorry dat ik op deze maandagmorgen
jullie hersengymnastiek voor schotel
over naar een luchtig onderwerp
alles gaat hier lekker
vandaag drink ik niet, jullie ook?
bako

Geplaatst

Jemig: wat een heftig spel gisteravond, snapte er geen fluit van.

Ik ben trots op mezelf en wil dat wel even vertellen.
Vannacht komt manlief thuis, werd wakker omdat hij nogal luid aan het praten was tegen de een of ander. Komt de slaapkamer binnen en ik zie en ruik het al.
Ik heb vriendelijk doch beleefd 'medegedeeld', dat wanneer hij gaat snurken elders kan gaan liggen.
'Ik ga niet snurken'. OK welterusten. Na twee seconden zwaar geronk.
Ik zeg vriendelijk doch beleefd 'zeg je ligt te snurken ga maar ergens anders liggen'.
'ik lig niet te snurken'
Ik 'jawel, je gaat ergens anders liggen'.
Na enige herhalingen zegt hij 'waar dan' en ik 'dat mag je zelf weten' :D
En hij gaat.
Joepie, ben rustig gebleven, voelde me niet schuldig of stom of wat nog meer.
Zodoende heb ik tot 9 uur geslapen vanmorgen!!!

Ik vind dat ik die droogtrommel wel verdiend heb,... toch ?

Geplaatst

Goed gedaan An

zo ik heb koffie op, ga nu mijn snowboots, sjaal, wanten, thermobroek etc etc aantrekken en richting buiten. Ik heb echt een hekel aan kou bah

En ik zou willen dat ik niets zou moeten maar sommige dingen moeten gewoon daar kom je echt niet onderuit.

Wens jullie een fijne voortzetting tot laters

Bako dankje voor de vertaling

groetjes

Geplaatst

Ik zit hier ook al lekker ingepakt, met thermobroek, winddichte fleece, tas gepakt, naar het bos geweest met de hond brrrrr
nog even de kattebak verschonen en de vuilniszak klaarzetten voor morgen en aangezien mijn lift naar het station niks van zich gaat horen neem ik de bus maar.
ik hoop deze week nog ergens kontakt met julliie te hebben, zo niet...

dan wens ik iedereen alvast een goed oud en nieuw toe!
bij ons is de J&J champagne al ingeslagen dus dat komt goed!! ;)

poeh, blij als ik weg ben, het blijft stressen hoor, op vakantie gaan ;)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...