rapilos Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Nou Houtje,Dat is balen, je hebt bijna een dagtaak aan dat halen en brengen, maar ja het is ook weer zielig om ze daar huilend achter te laten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Ja en ze had zich zó verheugd op de logeerpartij, ze is al vanaf 1 december de dagen aan het afkruisen, dus: teveel stress? Of misschien last van haar hormonen? Of last van al het vette eten deze dagen? En dan....... dan krijg je heimwee naar je eigen bedje en je eigen moeder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Hoi Kirky , ja dat plaatjes lijkt er meer op. Ergens denk ik dat ze heel diep toch ook wel weten dat ze te veel drinken. Ook heb ik het idee dat er minder wordt gedronken nu ik niet mee doe. Ze hebben trouwens verder niks aan me gemerkt hoor, want ik had lol genoeg.Rapilos: dus goed gegaan. Tja, mensen schijnen het maar moeilijk te kunnen snappen. Houtje: oef , dat is weer niet gemakkelijk. Toch is het goed om ze even te laten. Ik zou nu niet direct op en neer gaan rijden. Ik ga voor een jaar nu Houtje. Ik wil een jaar niet drinken. Dat geeft nu al veel rust in mijn hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Mijn laptoppie is weer helemaal okee. Volgens mij had ik vorige keer bij ADB het grotere lettertype, maar ik kan het nu niet vinden.Volgende week krijg ik mijn leesbril, maar voor nu zijn de lettertjes erg klein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Kirky, je gaat goed joh. Ik heb heeeeeeerlijk niks meer in huis. Mijn man werkt daar nu heel goed aan mee. Ook het gedoe met de jeugd werkt beter nu we een strenger alcohol beleid hebben.Alleen drank bij feestelijkheden, of bijzonderheden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Hoi allemaal,Ik wens iedereen een fijn en gezond 2009. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 An, linker Ctrl knop indrullen, en tegelijk scrollen! Dan wordt je lettertype groter of kleiner! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Hoi Houtje,Misschien is je dochter wel bang dat je gaat drinken naar aanleiding van wat er gisteren gebeurde in de supermarkt. Je hebt haar toestemming gevraagd om een fles champagne te kopen en daarmee de verantwoording voor jouw nuchter blijven bij haar in de schoot geworpen. Daarom is het zo belangrijk om bij de juiste mensen om hulp te vragen als zo een moment zich voordoet.Bel iemand die je kent en zeg hem/haar dat je het briljante idee hebt opgevat om een fles alcohol te kopen. Maar probeer het niet tegen je kids te doen en hun op te zadelen met jouw probleem.Sterkte Houtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Bedankt Ziza voor je eerlijkheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Trees, hij doet het niet.Ziza: nee die link zie ik niet bij de dochter van Houtje.Zo ik ben al met carnaval bezig!!! We gaan hoogst zeker hopelijk zeer waarschijnlijk een weekje naar familie in het buitenland!!! Nu alleen husband nog bewerken. Anders ga ik alleen met vrienden en familie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Sorrie, was even weg, Sisi kijken, echt zo,n oude romantische film,ga zo voor het eten zorgen.Tongetjes met sla, heb de hele dag zo,n honger, snap er niets van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Oh gosh, Houtje.Da's vervelend. Toen ik nog juf was belde ik de ouders na een nachtje slapen. Meestal vinden ze dat het engst. Heimwee is iets dat serious genomen moet worden.Ziza, ik ben het meestal altijd met je eens maar deze gaat mij te ver.Al snap ik het principe wel. UIteindelijk heeft Houtje zelf voor druivensap gekozen.Ik zag dat Javier Guzman op tv was. Gaan jullie ook kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Ok An! Lekker zo'n tripje naar familie! Gelukkig kan jij sowieso! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Ik had een grote schoonmaak gepland vandaag, maar daar is nog weinig van gekomen.....heb net een grote wandeling op het strand gemaakt met de honden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Anjo, wat doe je aan heimwee? Heb er nog steeds last van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Ja ik wil Javier Guzman ook wel kijken, heb er veel over gehoord, over die show. Delirium, heet die toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Fish: wauw een strandwandeling, zaaaaaaaligWelk net?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Ok, wie is Javier Guzman? En hoe laat op welk net? Dan kan ik 'm ook ff aanzetten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Ja hè An, ik heb de luxe dat ik vlak bij het strand woon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Veronica:Donderdag 1 januari, 20.30 uur, Javier Guzman: Delirium Stand-upcomedyshow van Javier Guzman waarbij het persoonlijke verhaal over zijn (alcohol)verslaving als een rode draad door de voorstelling loopt. Zo maakt hij steengoede grappen over het fijne van alcohol, de anonieme alcoholisten en afkicken in een kliniek. Natuurlijk speelt hij ook in op de actualiteiten die op dat moment in de media worden behandeld. Dit allemaal zonder reclameonderbrekingen. Het is voor het eerst in de televisiegeschiedenis van een commerciële zender dat een show zonder reclameonderbrekingen wordt uitgezonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Fish bedankt, dat had ik dus nooit gevonden. Ik ga zeker kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Nog even over gisteren. Dank je wel, Ferry maar hij had het niet op een site geplaatst, weet je wel gewoon.Hij schrijft eigenlijk niets fouts maar het feit is dat hij daar niet had mogen zijn. X had heel duidelijk aangegeven dat hij niet welkom was in het ziekenhuis. Dat iemand dan toch naar binnen loopt en een stukje schrijft over zoiets is bezopen. Het gekke was dat X zei; wat als hij wat op het internet zet?Zoals jullie weten lag hij toen op sterven. Gelukkig heeft hij toen geknokt en geknokt en heeft hij nog 8 maanden geleeft. Kan je het je voorstellen? Je ligt daar te knokken en dan stapt iemand binnen waarvan is gezegt U bent niet welkom en dat eindigd dan op het internet.Om eerlijk te zijn zit het mij voornamelijk dwars dat ik X niet serious nam. Hij zei dat hij hem had gezien en ik zei je hebt gedroomt, lieverd. Ja maar wat als hij iets op het internet zet? Dat doet toch niemand,gekkie.Dan gisteren nog dat rotje incident waarbij ik letterlijk er tussen moest springen en toen had ik oudejaarsdag wel gehad. Ik ben gaan slapen. Zelfs het vuurwerk heeft mij niet wakker gemaakt.Ik hoop dat Blacky hulp vind, het klinkt niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 An, graag gedaan, wilde het zelf ook graag weten. En ik dacht trouwens ook dat ik het nooit zou vinden, maar mbv Google wél gelukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Die winteraardappeltjes (mini aardappeltjes met dun rood schilletje, echt schattig) met rode kool waren dus een supergoed idee om te eten vandaag! Heb gesmuld! Nu de hondjes eten geven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Fijn, dat je het overleeft hebt, pippi.Oud en nieuw is niet zo eng om alleen door te brengen. Maar dan had ik niets met oud en nieuw, weer niet gelukt. Terwijl ik best positief ben. Nu zet ik gewoon een dvd op en ga slapen, in mijn vorige woonplaats ging ik nog wel eens bij de buren langs. Ik woonde toen in een dorpje en mijn kids in een stadje. Natuurlijk is een stadje leuker.Liefje, al de beste wensen en laten we hopen dat dit jaar ietwat minder heftig mag zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden