Mai Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Blacky, hold on! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Blacky,toen ik het een aantal maanden geleden erg moeilijk hed heb ik gebeld met,SENSOOR, tel, 0900-0767.Het heeft mij goedgedaan en uiteindelijk hebben ze mij goede adviezen gegeven.Je ziet waar het mij nu gebracht heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Blacky,waarom krijg je geen hulp?Ik kan het maar moeilijk bevatten dat als je het zo zwaar hebt er niet op je hulpvraag wordt ingegaan.Ik brand een kaarsje voor je en je weet me te bereiken.Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Wing,je hebt er toch zelf voor gekozen alleen te zijn?Goede leer voor de volgende keer dan nodig je gewoonwat mensen uit bij je thuis.trouwens ik mis woman al een hele tijd of is mij iets ontgaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Ja, what's about Woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Ik snap heel goed wat je bedoeld, Kirky.Maar er zijn veel mensen alleen op dit soort dagen.En er zitten vast wel wat mensen tussen die je wel in huis wil hebben.Je hoeft ze niet van de straat te plukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Goeiesmiddags vanuit een bewolkt maar rustig Ommen.Vanmorgen lekker gaan hardlopen om het nieuwe jaar mee te beginnen, alleen jammer dat ik toch verdwaalde en eigenwijs mijn telefoon niet meegenomen had... heb zeker 12 km gelopen dus en ben nu moe. Hier is het nu weer rustig, de honden beginnen weer een beetje de weg te vinden nu het geknal over is en we kunnen weer over op hun ritme, slapen, wandelen, eten, slapen wandelen eten.Ik wil iedereen een mooi 2009 wensen waarin je weer dichter bij je eigen kracht kan komen.Blacky vooral sterkte toegewenst, en mezelf wat meer rust toegewenst, lukt nog niet zo hetgene wat ik zoek ligt in ieder geval ook niet hier in Ommen maar zit in mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Op naar het volgende feestje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Ik ben gisteren totaal geflipt! Sorry.. Had niet hier moeten komen gisteren/vannacht/vanochtend. Toch bedankt dat jullie energie in me gestoken hebben. Ja, ik had gedronken. Blijkbaar kan ik er echt niet meer tegen want het was niet eens zoveel. Alle spanningen van de afgelopen tijd kwamen eruit. Nu kon ik natuurlijk 2 dingen doen. Wegblijven met het schaamrood rond mijn kaken of toch effe sorry komen zeggen. Dan doe ik toch liever het laatste.. en laat met jullie opnieuw de 1e staan vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Climb on the wagon again Spud!It's OK!!!! Nu ben ik weg.Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Ik ga zo een alternatieve nieuwjaarsduik doen met de honden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Wat leuk Kirky,Hebben jullie nog zoveel mussen dan?Bij ons zie je er bijna geen een meer.Wel kleine papagaaien of grote parkieten,weet niet precies wat het zijn.Ik vind mussen altijd schattig.Jammer dat je ze hier bijna niet meer ziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Misschien katten?Hebben jullie veel heggen in de buurt,daar schijnen ze te nestelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Bos achter je huis?, dat is gaaf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Ha lieve allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!Lastige dagen achter de rug.... maar vandaag maken we gewoon een verse start, doorstart, herstart, vandaag laat ik gewoon die eerste staan.Behoorlijke rust hier in huis. Vanmorgen al heel wat dingen gedaan. Pfff die kleine begon om 7 uur al en ik ging over drie uur naar bed . Kort nachtje, maar ik ben zo fit als een hoentje.Ikke... de vroegnaarbedgaander!Ze hebben hier gisteravond zeker TWEE flessen per pesoon gedronken. Als ik drink had ik dat ook gedaan en dan was ik nu hondsberoerd geweest. Het is het herhalen in mijn brein, 'niet doen, niet beginnen, je kan niet stoppen en morgen ben je doodziek'. Ergens houden mijn hersens dat slecht vast. Selectief geheugenverlies.Maar voorlopig ben ik daarvan genezen.Voor alle stoppers die morgen willen beginnen ADVIES: stop vandaag!! Een dag minder ellende erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Hoi An,Even antwoord aan jou.Ook al ken ik je niet persoonlijk toch wil ik je even zeggen dat ik je een kanjer vind.Heb je gevecht van afgelopen 2 maanden meegemaakt en weet dat je wens was om droog het nieuwe jaar in te gaan.DAT IS JE GELUKT!Moet toch een heerlijk gevoel geven.En ja 2 flessen de man! Zo ongeveer had het gezelschap waar ik me in bevond ook op.Voelen zich vast niet zo fit als ons An:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Rapilos: dank je, ja het was vooral in het begin een strijd. Juli en augustus niet gedronken en in oktober heb ik een paar glazen gedronken. Maar die paar glazen brengen me weer terug naar het nulpunt.Eind oktober zag ik al tegen deze maand op en ik wist als ik niet stop dan ben ik zo weer een aantal maanden verder. toen inderdaad het november december pact dat ik met mezelf afsloot. Als ik dat maar zou halen, een overwinning.Ik ga gewoon verder en ik durf te zeggen dat ik de drank voortaan liever laat staan.Uit ervaring weet ik dat ik goed bij de les moet blijven.Maar dit nemen ze me niet meer af.Ik heb wel zitten lezen, maar mijn hoofd lijkt een zeef: hoe was het bij jou gisteravond??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Oh ja, je had ze hier vanmorgen moeten zien, ze lusten geen koffie, zaten sloten water te drinken, koppijn. Maar ze hielden zich kranig hoor ik dacht, ha, lekker puh!! Niemand zei er trouwens iets van dan ik niet dronk. Zouden ze zich dan niks afgevraagd hebben.Eigenlijk ben ik daar wel nieuwsgierig naar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Kirky: ik heb vanmorgen ook al staan vegen hier, mijn vingers vielen er zowat vanaf, wat koud he?Je gaat goed he? Je vrouw zal wel heel gelukkig met je zijn. Heb je ze weer allemaal aan het werk gezet??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Houtje: ik zie je ingelogd, als ik het goed heb gelezen is de jaarwisseling bij jou wat zwaar geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 An,Natuurlijk ga je gewoon verder,goed hoor.Bij de les blijven moeten we allemaal,we blijven toch alco,sIk heb het gisterenavond wel aardig leuk gehad,ben met mijn man bij een vriend wezen gourmetten.Gezellig, dat wel,maar die twee drinken toch ook zo veel.Ook nog alles door elkaar,het zijn twee beste vrienden maar ook drinkebroers zeg ik altijd maar.Ze zijn zo gewend aan die grote hoeveelheden dat je soms niet eens echt wat merktJa, veel dingen herhalen en wat luidluchtiger worden.Maar ja, ik heb het droog gehouden. De vriend begreep volgens mij niet helemaal waarom ik gestopt was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Ja An, het was niet makkelijk, ik geef het eerlijk toe.Nu heb ik net mijn dochter naar Oma gebracht in Dordrecht (45 min heen, 45 min terug) en die belt nu in tranen op dat ze buikpijn heeft en heimwee heeft......ooooooo grgrgrgrgrgr. Het arme schaap, ze kan er ook niets aan doen. Maar het belangrijkste is dat ik gisteren nuchter heb overleefd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Desnoods ga ik zo maar weer in de auto terug om haar op te halen. Arm schaap! En ik hád al zó'n gevoel hè, toen ik haar achterliet, dat zal toch wel goedgaan, moeders voelen dat gewoon. Ik heb het haar NIET aangepraat, maar ik vóelde het gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 Nou Kirky dat is het probleem niet.De hobbel wordt dan steeds groter om uit logeren te gaan, dat rijden is niet zo erg.En het is een compliment voor mij (positieve gedachten-draai) dat ze me mist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2009 An, wat dacht je van een nieuw januari-pact? Of heb je je ook ingeschreven voor het 2 januari-pact e.v.?P.S. Je hebt je ook ingeschreven zie ik. * Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden