Soothe Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Hoi Marjo, keep steady!! Groet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Doen we Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Overigens, een goedenavond allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 hoi sootheoh ik heb een vraagje je mag zelf weten of je antwoord geeft maar heb jij Anna via deze site leren kennen of waren jullie al een stel en zijn samen aan deze site begonnen. Nieuwsgierig he maar ik vraag mij dat al een tijdje af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Gefeliciteerd Joann!!! een jaar alweer!!!Marjo, dank je wel! heb jullie ook gemist!!Fish, ik vond het zo grappig wat je schreef, je vroeg ons om je te helpen een besluit te nemen over die crematie en ondertussen was je al kleding aan het uitzoeken dus eigenlijk had je die beslissing zelf al genomen. Het bijwonen van die crematie is nooit leuk maar kan wel de verhoudingen tussen jou en je vader/vriendin verbeteren, je deelt toch iets heel emotioneels met hun en dat is altijd fijn achteraf.Familie-etentje viel gelukkig erg mee, mijn nicht was er ook en die is stewardess bij KLM en heeft altijd de prachtigste verhalen. Het is een pittige meid die gewoon lekker bij zichzelf blijft in het vliegwereldje en dat vind ik best bijzonder. Het was genoeg voor vandaag en ik taai zo meteen af, vroeg op, huisje opruimen, reizen, treinen, familiegedoe... voel me nu nog redelijk fit maar ben bang dat ik morgen van mijn hoeven stort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Goede avond allemaal,Ik wil Tina heel veel sterkte en beterschap wensen...jeetje dat is niet zomaar iets zeg!Houtje wat super van je om haar zo goed op tevangen.Voor jullie een mooie bos rozen:present: Ziza mooi geschreven!JOANN; SUPER 1 JAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Pfff....een vraagje blijft het niet drinken voor jou nog steeds moeilijk of wordt het steeds rustiger?Ik hoop het laatste...ik vind het zelf toch nog elke dag (s`avonds) best wel moeilijk.Fijne avond allemaal en voor straks lekker slapen en morgen met een fris hoofd weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 oh en natuurlijk iedereen een goeden avondmarjo vind je het niet doodeng in je eentje lopen aan het einde van de wereld in het donker????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Hoi Antonia,Een eerlijke vraag verdient een oprecht antwoord. Ik heb haar hier leren kennen!!Wat een gekkie hé, het met vreemde vrouwen aanleggen!! Nu, meer dan en jaar geleden!! Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 maar ik ga er weer van tussen. heb een leuk spel gekregen van mijn zusje dus ff uitproberern en lekker op tijd naar bed want het was weer een zeer kort nachtje .alvast slaap lekker voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Soothe dat is toch hardstikke super leuk. Zo zie je wat zo een forum allemaal kan doen he:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Had het nog niet eerder gelezen Fish.Gecondoleerd met het overlijden. Een keus daarin kan moeilijk zijn.Ben blij dat je hierin een beetje steun hebt gehad.Antonia, nee. Voor het eerst in mijn leven niet eigenlijk.Ik voelde me sterk. (Vond het wel vreemd dat die enge mannen allemaal achter die hooibult bleven zitten ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Hartstikke super!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 daaaaaaaaaaggggggggggggggggg allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Marjo, ik werd ook jaloers op jouw verhaal! Ik woon ook dicht bij een vuurtoren, maar niet op het wad. Woon jij op de wadden? Lijkt me super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 antonia Marjoje hebt de mannen afgeschrikt, afgeschrokken haha of wat dan ook. Goed zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Zo, de laatste was is in de droger en mijn pyjama er uit. Ik ga me even douchen en tuttelen en dan kom ik fris en monter weer terug om mijn haar rustigjes te laten opdrogen.Water, je kunt er zoveel mee doen en je krijgt er geen kater van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Antonia, Tine. sorry, ik zag het.Fish, nee. In Friesland. Middagje weg met mezelf.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Goed idee, ik moet mijn haar ook wassen, en galiever met een wat droger koppie naar bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 In Friesland heb je toch ook wadden? Je woont er dus niet heel ver vandaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Jij bent ook niet een beetje nieuwsgierig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Ik ben overigens wel benieuwd hoe het met Albertina gaat nu.Ik hoop dat Houtje straks nog puf genoeg heeft om het te vertellen.OK, en nu pak ik me bij de lurven en de kladden en duik in de douche. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Ik heb erg met Albertina te doen. PFFFF. Het spookt door mijn hoofd. Wat een nachtmerrie moet dat geweest zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Trees, Ik ben blij, dat je er weer voor gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2009 Women, Mijn zoon heeft zo,n wake up geval. Weggeooid geld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden