Spring naar bijdragen

maandag 5 jan

helder

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 293
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

zo ik kom ook eens binnenwaaien .
hier waar ik woon ook alles mooi wit , minder was dat ik zonder butaangas gevallen ben deze morgen en er dus wel verplicht door moest , want anders waren er hier 6 bevroren stumperkes geweest .
eerlijk als men jaren in spanje gewoond heeft dan voelt op sneeuw rijden echt niet fijn aan .
voor de rest juist gedaan met mijn huiseke te poetsen het is weer spic & span , tussendoor kleine stukjes eten in mijn mond gestoken en alles blijft eindelijk op zijn plaats zitten .
weet niet of ik jullie al een gelukkig 2009 gewenst heb, indien niet hierbij dus feliz año 2009 indien wel dat hebben jullie ze dubbel ;)
voor de rest weinig nieuws onder de zon , gisteren spanje gebeld en mijn broer gaat erg achteruit , heb eerlijk tegen marga gezegt dat ik het geestelijk niet aan kan daar naar toe te gaan de prijs die ik hiervoor betaald heb is te hoog geweest en ik bedoel dan niet het vliegtuig ticket :$
maar allee ik zit weer op het juiste pad en dat is het belangerijkste voor mij
kirky fijn dat je u geld krijgt
zo en nu een heerlijke douche , heb ik wel verdient

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede middag allemaal,

Ik wil even Tina nog eens beterschap wensen !
Wat fijn dat jij bij Houtje op kan knappen.
Ik snap niet dat je nu al naar huis mag....ze hebben zeker bedden te kort en ze weten dat je goede verzorging thuis hebt!

Ik wil ook nog aan jullie vertellen dat ik vandaag 7 weken niet gedronken heb!
Ik ben daar best een nbeetje trots op !
Wat ik wel erg jammer vind is dat de trek nog niet erg veel weg is.
Ik ga ervoor....maar er zijn van die momenten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tine PROFICIAT, je mag zeker trots zijn op jezelf. Harstikke goed van je joh. En we gaan vandaag gewoon verder.

Niet te geloven maar waar, ik heb alle kerstspullen opgeruimd, gepoetst, gedweild en nog m eer gepoetst, wauw.

Pippi; ja het is ook allemaal harstikke duur. Je kan het eens proberen, je girorekening neerzetten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke, is het huwelijksprobleem opgelost als jullie andere buren
krijgen of zelf gaan verhuizen? je zou ook al vast twee kamertjes kunnen
inrichten :D Het is moeilijk vechten zo. Maak je eigen keus meid!

Blacky, je klinkt al een stuk beter.
Erg om te horen dat het zoveel slechter gaat met je broer.
Je kan niet alles aan meis. Je bent bij hem geweest. Jullie hebben gepraat.

7 weken is echt hartstikke knap Tine :musicnote:
Hou vol hoor. Het wordt beter!

Antonia. Ik KIJK er niet naar.. :D

An Goed!
de beuk smoort er hier maar even in :wacko:
Ben moe. En mag natuurlijk ook best even wennen aan het idee.
Maak allemaal plannen in mijn hoofd. Het komt wel goed.
Morgen maar weer beuken.
Straks koken. Wat ligt er in de koelkast? spruiten. Dus ik wou maar
ff lekker wat gaan roerbakken met knoflook. Aardappelpartjes in de schil erbij maken.
Zoiets... Oja. En straks schaatsen laten slijpen. It sil heve! De kinderen hebben morgen
hun eerste echte schoolwedstrijd. Zoon is snel B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Ik voel me dreuzig en wazig en nutteloos. Mijn huis is een puinbak, stapels was. Tja, wat wil je. Ik kom net weer uit het ziekenhuis en ben bij Tina's vader geweest, die gaat immers op vakantie en moest nog e.e.a. regelen met en voor Tina voor hem zou doen.

Haar flat nog wat gekuisd, en nu zit ik mistroostig tegen mijn eigen ***** kerstboom aan te kijken. Hoe krijg ik die weer weg? Waar haal ik de moed vandaan? Er moet dringend gepoest en gezogen hier, al dagen niets gedaan.

Overigens mag ze pas donderdag naar huis, dus ik heb nog twee dagen om deze zwijnestal om te toveren tot een rustgevend herstellingsoord.

Nou ik begin maar met de was.

Nog suggesties voor het avondeten (niet: patat, pizza of pannenkoeken svp). Ik moet nog boodschappen doen, kreun. Voel me echt waardeloos. Tja, het kassabonnetje wordt nu geprint hè in mijn hoofd voor de afgelopen dagen. Het liefst ging ik naar bed, maar ik begin maar met de kinderbedden verschonen,

AKTIEF EN BLIJ !!!!!!! Ik ga het gewoon als een mantra herhalen, ik ben AKTIEF EN BLIJ...... wèèèèèh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hout,

Wat dacht je van alles even te laten en of even een dutje te doen of even tv kijken. Strak vooruit kijken dus en niet naar de kerstboom.
Je woont volgens mij in de bewoonde wereld, degene waar de winkels later open blijven dan 6 uur,
de AH heeft superlekkere pizza's, in het koelvak NIET naar de prijs kijken of gewoon een boterham met gebakken ei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje zeg, ik was om 7 uur vanmorgen nóg wakker pfffff
Nou ja, het zal ooit wel eens goedkomen. Straks beginnen de afspraken weer en dan moet ik toch ook mn bed uit.
Winchi als je wil kan je mn huis verfen (eerst de binnenkant). Vooral beneden heel erg (een vrolijk kleurtje) en boven de vloer. Officieel natuurlijk, ik heb een bouwdepot waar ik je van kan betalen. Dus kom maar eens langs met je kleurwaaier :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo,

Ik ga na het eten naar bed. De kids mogen voor een megabedrag de ****boom doen. I dont care.

Jullie zijn schatten. En begrijpen me!

Niks opgeruimd huis, levende business voor Tina. Ze is zelf zo netjes, vandáár.

En ik alweer piekeren hoe ik nou weer haar kleren (vergeten vandaag) in het ziekenhuis moet krijgen.

Ik koop een joggingpak van 6 euro bij Zeeman voor haar, moet goed zijn.

Of neem een rok en trui van mezelf mee en sloffen, ik weet dat ze daar niet mee zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...