An Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 hoi goede morgen - middag allemaal.Ik kan mijn ogen niet geloven wat ik lees, Albertina die morgen al naar huis komt.Dit is echt niet normaal meer hoor.Mijn eigen kleine probleempje stelt niks voor maar ben behoorlijk gespannen.Ik vind sneeuw heel mooi en heel leuk als ik maar niks hoef.En hoe morgen??? en overmorgen???Dus per dag denken. Vandaag blijf ik thuis en ik drink niet.Rustigggggg innnnnnnnnnn en rustiggggggggg uitttttttttttttt pfffffffffffffffffffffff......................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 doen we!!het is trouwens een leuk idee een meeting op het strand, kan iedereen ook de honden meenemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 hoi an,wat maakt jou gespannen vandaag? toch niet alleen de sneeuw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 yep! ik durf dan niet te rijden.Strandmeeting, goed idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 dat is lastig!maar goed, je hebt een dag vrij, laat de spanning los want je hoeft er niet meer uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 kijk voor elk probleem is een oplossing,zit even te kijken bij een evenementenorganisatie, die organiseren alles op het strand!zie ik een speciale rolstoel staan! die is handig voor tina!Met van die hele dikke gele banden en een rode rugleuning, raken we haar ook niet kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Ik ga de kerstspullen maar eens opruimen en dan proberen verstandig na te denken en die rare hersenkronkels te ontdekken.Alles hoeft niet perfect te gaan.Dan moet ik mensen maar teleurstellen.Dan vinden mensen me maar niet super.Misschien denken mensen dat wel helemaal niet.Ik ben niet lui en het is geen onwil.(ik ben eigenlijk wel lui :confused;)Tot straks, ga toch maar wat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Waar het op neer komt ... ik wil gewoon lekker vakantie in de zon aan ZEE. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Ok An,,ik will meeeeeeik vindt het te koud (alhoewel de zon schijnt lekker) ik ben gewoon toe aan veel zon en veel warmte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 deze doos gaat even een tukkie doen!de aspirines raken weer uitgewerkt en de man met de snothamer blijt maar hameren.tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Hmm ja An, zo'n parasolletje boven je hoofd en het rustgevende geluid van de branding, en een versierd glas ijsthee naast je. En helemaal niks hoeven of aan verwachtingen voldoen. Want dat kan toch niet. Wat de een leuk aan je vindt, vindt de ander weer vervelend. Zal ik je de fles zonnecrème even doorgeven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Zo'n vakantie heb ik één keer gehad. Niets voor mij. Tasseke, lekker slapen!Was alleen met zoon. Gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Ik ben te dreuzig om mijn gevoelens duidelijk te maken.Het is lief van je Houtje maar het zou niet nodig moeten zijn. Ik hoop vandaag een brievenbus te kunnen vinden Vie, soms is het inderdaad beter elkaar even wat tijd te geven. Ik heb nu al meer dan 2 maanden geen contact met dochter 2 en tegen al mijn moederlijke gevoelens in zal ik ook geen contact zoeken.Zij weet dat ik van haar houd en dat de deur altijd open is. Dat gezegd weet ik niet of ik er al klaar voor ben en ik neem aan dat zij dat duidelijk ook nog niet is.Ik bemerk bij mijzelf dat ik veranderd ben, dat ik anders tegen dingen aan ben gaan kijken.Enfin, ik heb gepoetst en gaan nu even badderen want ik krijg heren bezoek:DDe mijnheer van de budgetering, hopelijk helpt hij mij even met iets voor de mensen wie ons het niet leuker kunnen maken maar wel gemakkelijker.Pippi, -17????????????? Waar woon jij? Rusland???????????? Mag ik met gratis advies wapperen? Als jij bang bent met glad weer dan ligt de kans net ietsje hoger dat er iets gebeurd. Als er met jou iets gebeurd wie zorgt er dan voor Jip en Janneke? Ik neem aan dat je ex goed verzekerd is dus dan krijgt hij de kosten van de taxi gewoon terug.Marjo:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Marjo, een heel mooi gedicht , het raakte mij recht in mijn hart.Komt er een keer een mijnheer in mijn huis. Okay, hoogstwaarschijnlijk uit hetzelfde bouwjaar als mijn vader. Zit ik daar straks ook nog met bloed doorlopen ogen. Kreng;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 An, je bent altijd welkom. Tentje in de achtertuin, lekker snerpende wind en met recht echte FRISSE lucht.Maar ik neem aan dat je liever boven het vriespunt kampeert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Hij heeft zulke prachtige teksten Anjo! Rustig aan met die grijze hè!Pip, ik kan het me voorstellen dat je het eng vind (An ook)Ik moet ook altijd een drempel over. Maar hoe vaker je dat doet,hoe beter het gaat. Ik denk altijd, waarom zou ik dat niet durven als de rest van nederlandgewoon doorjakkert... Rustig aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Hoi Anik vind het ook doodeng, het is hier spiegelglad en ik moet vanaf morgen de nachten werken. Ga dus echt niet op de brommer he en fietsen is te ver dus hier ook een mega probleem. Misschien mijn lieve man????????????? Ik hoop het echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 ikke wil ook graag mee hoor naar de meeting maar niet als het zo koud is he, moet wel een beetje mooi weer zijn. Ja toch of niet soms;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 schiet echt niet op hier, straks staat iedereen weer voor de deur, lekkere huisvrouw. Nou dan maar, nu eerst koffie en dan een tukkie. Want ik ben hardstikke rozig geworden van buiten, moest de beesten verzorgen, emmers water brengen en hokken schoonmaken en nee ik woon niet op een boerderij en ben ook geen boerin heb gewoon alles in mijn achtertuin gepropt en mijn paardjes staan bij de buren die heeft wel land en dat mogen wij gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 en een strandvakantie HEERLIJK, ga hier nooit naar het strand zo een gedoe, alles meezeulen en dan die files dan hoef ik al niet meer. Klap gewoon mijn zonnenbed in de tuin uit, ziet niemand je kan je ook nog topless haha. oooooooooohhhhhhhhhhhhh wat verlang ik naar de zomer. Ik heb een pesthekel aan herfst en winter bah bah bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Goeie middag,Zoals jullie merken, ben ik niet naar koor.Geen zin om me te haasten over spiegelgladde fietspaden.Straks ga ik wel naar de verzamelplaats voor de rit naar Gorinchem.Wel bijtijds kijken of ik de berging openkrijg om mijn fiets te pakken.Het is hier weer aan het vriezen en gisteravond/nacht heeft het geregend en gesneeuwd.Gladde plekken als gevolg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Hier ook spekglad. Lag bijna plat vanochtend.Was scherp, dus snelle reactie. Fijn hè, zonder kater Ga nu ook weer even. vanochtend niet zo lang. Muts vergeten Brrr! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Woon ook niet op een boerderij.Maar ben wel een boerin Koffie, strak plan...Oooohwww. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Da's mooi! Kirky!Tja Pip, ik weet niet hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Ja hoor, fris gebadderd en koffiegezet en dat viel niet mee. Ik dacht nl. alleen de kan en dat dingetje nodig te hebben dus machien is weg. Blijkt het alleen door te druppelen als je iets in gedrukt houd.Voel mij nu echt Jantje met zijn vinger in de dijk. Maar geen mijnheer te zien. Ik in paniek, moest ik dan bij hem zijn? Tja die grijze celletjes, brievenbussen weg, grijze mannen weg.Enfin, gebeld en het lijkt erop dat het wel grijze celletjes waren maar niet die van mij. Pfff.Enfin, alles ligt op tafel dus kan net zo goed nu even doorzetten. Denkt die man die vrouw is georganiseerd,Had ik het fout, Pippi. Misschien geld dat alleen voor ....patienten. Wees je wel voorzichtig?Oke, ik ga de stad eens in, misschien waait de dreuzigheid dan wel uit mijn bol. Zou fijn zijn want nu zit ik alleen mijzelf in de weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden