Spring naar bijdragen

maandag 5 jan

helder

Aanbevolen berichten

Tja de zorg is momenteel wel erg uitgekleed.
Is dit niet al de 2e been/voetbreuk voor Albertina in de afgelopen anderhalf jaar? Hoeveel pech kun je hebben zeg!
Fijn Houtje dat ze bij jou terecht kan!

Nou, ik ga me klaarmaken met frisse tegenzin, even door de zure appel heen en meer van dat soort wijsheden, voor hetzelfde ben ik over een uurtje weer thuis, dat maakt niet uit en wie weet gaat het goed en ben ik gewoon aan het werk tot 13.00 uur

Tja Marjo, we denken wel eens dat die ouders het allemaal niet door hebben, maar ze weten soms meer dan wij denken en kennen ons al ons hele leven
Fijn dat je met ze hebt kunnen praten.

okee, allemaal een fijne dag, en tot vanmiddag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 293
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve mensen,

Het is hier redelijk druk, maar ik mag af en toe lekker forummen van mezelf, voor de afleiding.

Wie per pb om adres heeft gevraagd voor een kaartje, heeft het gekregen. Zoniet, laat het dan per pb even weten alsjeblieft.

Ik ben ook blij dat ik plaats en ruimte heb voor haar (en in mijn hart, braaaaaaaaaak) want dat zou thuis een drama worden.

Ik denk dat ik een pieper-schil-service begin, 1,-- per pieper, dan kan ik er nog wat aan overhouden, hihi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vriendschap Thé Lau

De geur van heel de bloemenzee
vergeet je
de woorden die de priester spreekt
vergeet je
hoe beurs je bent en hoe gedwee
vergeet je
de zon die door de wolken breekt
vergeet je

maar de vriendschap vergeet je niet

DDe tranenvloed die je verdooft
vergeet je
het doffe barre ongeloof
vergeet je
het verdriet dat je voelt en ziet
vergeet je
de aard van God die geeft en rooft
vergeet je
en de dunne zon
vergeet je

maar de vriendschap vergeet je niet

In stilte zeg ik vaarwel
in stilte buig ik mijn hoofd
het ga je goed,
het ga je goed

Ik ging maar eens lopen...
Veel sterkte voor Albertina en voor jou, Houtje :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

zo gisteren de kerstboom eruit geveegd en vanmorgen de rest van het het gezin hahaha, grapje,
maar ieder is weer naar werk en school, eindelijk weer rust, normale dagen en het huis lekker voor mama alleen. Joepie.

Vandaag een dag vrij van werk maar thuis werk des te meer. Het heeft hier gisteren veel geregend en de hondjes hebben de hele vloer bevuild dus dat word zeker 2 tot 3 keer dweilen.

Hier koud, guur, grijs en een pietsie wit. Straat ziet er glad uit dus uitkijken maar anders lig ik straks naast Tina.

Houtje, belachelijk dat ze nu al naar huis mag, veel te snel. Moeten ze eerst niet even de complicaties afwachten, ziekenhuis heeft echt bedden tekort. Gelukkig kan ze bij jou anders was het wel erg problematisch denk ik, je bent een super vriendin!!!!!!!!! Zo kom je ze niet vaak tegen hoor. je zelf niet vergeten he anders lig jij straks plat en moeten wij jou komen verzorgen.

Vie geen ruzie maken per mail. Persoonlijk ruzie maken, veel beter en eerlijker. Kids doen het ook via msn en dan word er veel te veel gezegd omdat je elkaar niet persoonlijk aankijkt.

Marjo jij zou vandaag hier niet zijn , toch??????, afkicken van het forum.

Ik neem nog een bakkie en dan naar buiten brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Oh en weegschaal zo saai als mijn oud en nieuw kan haast niet, ik moest die hele nacht werken. Kreeg niet eens een oliebol of appelflap. Geen vuurwerk gezien. Ik ga morgen alvast vrij vragen voor volgend jaar want dit maken ze mij niet meer.

groetjes van Toniaatje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik herken dat gevoel wel, er wordt van je gehouden en maar je staat het jezelf niet toe.

soms, zou ik zo graag weer bij mijn moeder op schoot willen zitten,
maar ik ben al groot
soms, wil ik graag tegen haar aan kruipen
maar ik ben al groot
soms, wil ik zeggen mama ik kan het niet
maar ik ben al groot
soms, wil ik huilen en mijzelf laten troosten door moeders
maar ik ben al groot
soms, wil ik zeggen mama help

maar tja ik ben al groot, volwassen en ik moet alles alleen doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mogge
weer mee gelezen
marjo mooi gedicht over vriendeschap
ik heb ook een duit in het zakje

Vriendschap is een wonderlijk woord
misschien wel het mooiste op aarde
Vriendschap is een machtig iets
een gift van onschatbare waarde

een goede dag toegewenst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ze kan ook wel de keuken soppen hoor Houtje, haal je de planken uit de kast en die leg je voor haar neer op tafel, kan ze het zittende doen. Ach arme Tina word ze direct aan het werk gezet. Denk dat ze eerst nog wel even bij moeten komen van de schrik en het zal ook wel behoorlijk pijn doen.
En nu ga ik er van tussen de plicht roept.

Fijne dag allemaal en ik begin vandaag aan dag 4!!!!!!!!! Dag 1 tot en met 3 gelukt:) :musicnote: voor Tonia, ik moet en mag niet vergeten mijzelf te belonen.

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, er worden hier al hele werkplannen voor Albertina opgesteld.

Antonia, een waarheid als wat, geen ruzie maken per mail. Dat zwabbert alle kanten op en de ene hatelijkheid stapelt zich op de andere. Vaak is de aanleiding ook nog eens heel futiel, maar blijken er veel onderhuidse wrokken te zitten waar je jarenlang om de lieve vrede overheen hebt gepraat.
Daarom heb ik ook voorgesteld om elkaar een week met rust te laten en daarna samen af te spreken, voor een wandeling ofzo. Kunnen we elkaar in real life de hersens inslaan. Zal vast opluchten!
Mijn zus en ik (en wie wel) zijn uiteraard allebei niet vrij van fouten, en onze karakters botsen wel eens. Ik hoop dus dat het allemaal tenslotte helder wordt uitgepraat en we met een schoongewassen zussenrelatie weer met elkaar verder kunnen, want ik geef veel om haar.

Verder iedereen veel succes met opruimen, bomen de deur uitgooien en vooral met heldere hersens de dag door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hersens weer helder! Present!

Foar de kofje net eamelje, zeggen ze hier.
Ik moet eerst maar lopen voortaan.
Voor ik hier kom eamelen.

Zit nog in de afbouwfase Antonia,
volgens het protocol ;)

Bovendien had ik een koffieafspraak...
Pip.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...