Mai Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 No sliepe hear.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Lekker koese:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Tút Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 dacht ik hier een handeltje in efexor op te zetten lukt dat ook weer niet ik zal dadelijk eens naar de sterren hemel gaan kijken en een gedachtje sturen aan pj marjo rare slaapster ben jij zoals mijn konijn met je oogjes open har heb je vraag aan spud verstuurd .ik ga weer lekker , heb vanavond stoofpotje gegeten met veel groentjes en ik kan weet senseo drinken ikke muy feliz ik stop nog niet met roken want ik hoest niet , ook een goed escuus niewaar;)zo mensen ik ga naar mijn bedstee toe dagje is goed geweest hasta mañana slaapze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Hum....volgens mij is Soothe zijn inboedel als brandhout aan het gebruiken, vergeten de gasrekening te betalen...haha, hum...nee.Genoeg gelolt, bedtijd.Dikke kus van de inmiddels weer volledige tandvoorziene Har , die ontsteking ook weer achter de rug....alles komt goed!de inmiddels weer wat rustige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 quote: Originally posted by: wingchunEn Har, valt jou verhaal niet onder de AWBZ? Nee, joh dat gaat over het budget wat ik heb toegewezen gekregen bij de Boei, dagverblijf voor psych. patiënten...sorry Ferry , want daarnaast heb ik óók nog een alcoholprobleem, tis wat!Jammer vind ik ook dat ik voorlopig niet mag rijden van de ANWB, vanwege de diazepam maar dat is weer een ander verhaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Blacky, onkruid vergaat niet...zo nu en dan alleen maar even wieden anders raak je verstrikt Aardappeltje komt wel weer op haar tijd, doe haar de groeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Har, ik hoef niets te betalen. Mooi man. Men betaalt alles voor mij, in het kader van schuldsarnering.Ik kan niet met geld omgaan. Ik heb nooit post! Wat een luxe!!Ik heb slechtere tijden gekend! Kom niets te kort! Trusten!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Hihi Wing.Lekker slapen wens ik jullie allen toe, ga ik ook proberen. Latersss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Bammetje, ga je stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Soothe, voor zover ik weet is een inboedelverzekering verplicht als men in de sanering zit. Wa weet ik zeker. Kijk maar es na. Succes en slaap wel. Niet te lang op je balkonnetje blijven staan he:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Bofkont, heb ook een hekel aan rekeningen... mááár je kunt heerlijk koken, piano spelen en bent een beest in bed....heb ik gehoord, een true lover Zo kan ie wel weer, het ga je goed adammer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 iK ben blij dat jullie het allemaal heel grappig vinden. Natuurlijk ik zou wel onder invloed zijn. Jammer ik was het dus niet. Houtje je krijgt mijn nageschrift, Lach maar. En stik er maar in, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Zou kunnen Bam. Gelukkig laten ze me met rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Ja Soothe, strakjes mn laatste gerookt(denk ik) Er zit nog shag in en dat ga ik zo weggooien. Ik vind roken smerig, het stinkt, ik hoest en wil die afhankelijkheid niet. Het stoppen is meestal niet zo'n probleem voor mij maar gestopt blijven wel. Dat is de laatste tijd wel gebleken. Maar ik ga er weer voor. Zat vanochtend naast mn vader, die rookt al zn hele leven, en die hijgt als een werkpaard. Ook niet fijn hoor. En ja, als Fran stopt......mag ik meedoen:DDenk je er nog over na? Succes. Ik lees je morgen. Doeii. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 zou ik ook moeten doen, slapen, maar mijn lijf wil nog niet, hartkloppingen, onrust, alsof ik 2 kannen koffie op heb, en dat voor iemand die nooit koffie drinkt.Ik moet nog wat foto's gaan bewerken dus dat ga ik maar eens doen, en als de rust wat terugkomt ga ik ook maar pitten, morgen is het toch Tapas dag dus hoef ik niks!!tjongejonge mijn kop is vrij rustig maar het middenstuk van mijn lijf maakt overuren, maar daar zijn die pammetjes dus voor gemaakt... liever een pammetje dan een fles port alhoewel dat laatste wel zou helpen, tenminste op de korte termijn.maar waarom zou ik, behalve mijn lever en mijn hersenen lost het toch niks op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Anjo, chill. Voel je je weer wat beter? Of juist niet. Ik wens je een goede nachtrust. En rust in je hoofd.Take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Trouwens mijn zwager doet in verzekeringen...kan vast wel iets regelen voor een zacht prijsje gni...gni. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Houtje, ik heb Achmea/Zilveren Kruis. Ben ik best tevreden over!Ik wil me er ook niet al te veel in verdiepen, daar word ik alleen maar onrustig van!Ga je wel op tijd slapen, Houtje?Je zal je krachten nodig hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Anjo, rustig aan meid. Niemand geeft je een trap na, dat doe je nu zelf.Probeer wat te slapen...je kwam nogal heftig over that's all.Komop meid, denk aan het goede en mocht je ziek zijn zorg dan dat je beter wordt, je bent het meer dan waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Pip, in welke provincie en/of gat woon je ook alweer en is daar sneeuw gevallen? Zo, dat wou ik nog even weten...truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Zo ik doe lekker wat kacheltjes aan vannacht, bevroren leidingen is duurder.....Nu nog even dapper naar buiten klapperdeklappertandend...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Uit de gouden korenarenschiep God de Twentenaren,en uit het kaf en de restende mensen uit het Westen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Ik zat even op Wicke. Een eigenaardig volkje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Ineke,Ik las je berichten van gisteravond net door. 2 tot 2,5 fles wijn per avond is niet mis. Dat is zo een beetje dezelfde hoeveelheid als ik 3 jaar geleden dronk, alleen ik begon met de lunch. Mijn pianolerares (ze is nu een beste vriendin) wees me op mijn dranklucht. Dat is het begin geworden van een lange weg van minderen, verslavingszorg, weer op eigen houtje, twee maandjes stoppen en een gigaterugval van 6 maanden waarin ik 3,5 fles wijn én een 1/2 liter jenever per 24 uur consumeerde (ik kan me nog steeds niet meer voorstellen hoe ik dat overleefd heb, want slapen deed ik niet meer; alles stond in het teken van zoveel mogelijk alcohol binnenkrijgen). Mijn vriendin heeft al die tijd hard aan mij getrokken. 'k Was samen met haar op zoek gegaan naar nieuwe, andere hulp dan de verslavingszorg in mijn regio. Dat lukte maar niet en ik was al zover dat ik me dan wel weer bij die instelling zou melden. Maar joepie ajee, ik vond alcoholdebaas en heb me gelijk ingeschreven voor de internettherapie en de dag erna heb ik op het forum gelezen en me geregistreerd. Een maand later ben ik gestopt met drinken en ben samen met mijn vriendin naar mijn huisarts gegaan voor ondersteuning d.m.v. Refusal. Bij de internettherapie kreeg ik inzicht in mijn verslavingsgedrag en -gedachten en veel handvatten om die om te buigen naar helpende gedachten en gedrag. Nog belangrijker is dat ik als mens met gevoelens werd bejegend en met respect, wat maakte dat ik toch meer zelfvertrouwen kreeg. Dingen die ik echt miste bij de ambulante verslavingszorg waar ik alleen maar te horen kreeg dat ik moest stoppen en medicatie kreeg zonder uitleg over bijwerkingen.Dus ik kan je echt de internettherapie aanbevelen, want die gecombineerd met de kracht van dit forum heeft mij van de drank af geholpen.Helder,Het gaat je lukken om die eerste dag aan dag te laten staan.Marjo,Heb jij met je psych al eens gesproken over die paniekaanvalletjes?quote Volgens mijn ouders gisteren heb ik altijd moeite gehad om in de realiteit te leven. De lat immer te hoog. De verwachtingen te gespannen. unquote. Zei mijn moeder bijna woordelijk nog met Kerst tegen mij. Anjo,Dreuzig vind ik een leuk woord. Vraag me stiekum af of de vertaler van de Harry Potter boeken soms op die manier op Dreuzels is gekomen.En laat die negatieve gedachten geen eigen leven gaan leiden. Ga morgen naar je huisarts, je moet nl. niet meteen het ergste denken. Nu lekker slapen.Weegschaal,Het leek makkelijker om je in onbekend gezelschap te handhaven. Het gaat mij nuchter wel degelijk beter af. Stien,Voelt het bij nog steeds alsof je wat ontnomen is? Dat meen je toch niet, hoop ik. Ook in benevelde toestand vond ik het verplichte feesten en vrolijk zijn van december en andere gelegenheden niet leuk. Het is toch maar wat je er zelf van maakt en hoe je er tegen aankijkt, zoals Marjo al schrijft.Tasseke,Houtje,Let op je grenzen, neem op tijd je rust en doe de groeten aan Albertina. Kus links, kus rechts, kus links en een bos . Enne, jouw huis is spic en span. Je moet maar eens een keer hier komen. Niet om schoon te maken, versta me niet verkeerd.Tapas,Het was idd weer wennen aan het werkritme voor mij, maar toch ook voor de baas, zij moest ook op gang komen en de kachel moest flink trekken na al die onverwarmde dagen. Goed dat je even je hart hebt kunnen luchten en de tranen hebt kunnen laten gaan. Rustig aan dan breekt het lijntje niet.Kirky,Vie,En dan na die week eens met je zus afspreken op neutraal terrein?Toniaatje,Mooi verwoordde je de behoefte aan warmte en liefde. Ik kan er ook niet mee om, ik liet het niet toe en heb het er dus nog steeds moeilijk mee. Ik heb behoefte aan warmte en lief, maar laat ze tegelijkertijd niet toe als ze aangeboden worden. Zo krom ben ik.Bako,Pippi,Is de operatie van ex gelukt?Alleen de kranen afsluiten is niet voldoende. Je moet de leiding ook leeg laten lopen, want als daar nog water inzit en dat bevriest, dan barsten je leidingen alsnog bij het dooien.Vogel,Wingchun,Zit jij je nu al druk te maken over de zomertijd? Ik ben blij dat dat nog een paar maanden duurt. Als die ingevoerd wordt, heb ik maandenlang last van jetlag.An,IJs-/sneeuwvrij vragen voor morgen en overmorgen? Ik heb trouwens over spekgladde fietspaden gefietst vandaag. Eng, zeer eng, maar nu ik een nuchter evenwichtsgevoel heb, is het weer te doen.Ik hou niet van het strand. Veel te veel zand, gebrek aan schaduw en geen beschutting tegen de zon en de wind.Ik heb vandaag iemand een goede reis gewenst. Die gaat met haar man 3 weken naar Mexico. 't Is daar 30 graden (in de plus, he).Marieke,Misschien is je man bang dat je buik openscheurd door een overbevolking aan vlinders? Grapje.En mijn baas komt uit Rotterdam en zij was vanochtend verbaasd dat Dordrecht onder een wit laagje zat. In Rotterdam lag niets.Blacky,Slecht nieuws uit Spanje, maar ik ben wel blij dat je eerlijk aan zijn levensgezellin gezegd hebt dat het gewoonweg te zwaar en ook te gevaarlijk voor jou is. Hou je voetjes warm!Tine,Voor elke week een :present::present::present:Woman,Fish,Ferry,Alcoholisme is een psychische aandoening.Anna,Soothe, Mag je zelfs niet onder de dampkap in de keuken?Adam,Wat een gedoe, he, dat stomme zomertijdje.Har,BamBam,Trees, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden