An Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 oeps, ik val in herhaling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 An mag je ook een keertje na al die jaren waar je wel deed wat anderen graag van je wilden ze moeten nu maar even wachtentot An weer zin heeft om buiten te komen spelenof nietmaar An is geen slechter iemandals ze lieverals ze vrij is in een heerlijke zaligheid voor de tv, laptoppie, boekie, en dan ........... vroeg naar bed en dan vervolgens weer heel vroeg opstaat. dus je spijbelt een beetje van het levennou misschien ben je er wel aan toeieder zijn eigen tochzolang je maar niet spijbelt van jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Safi, je raakt me. Ik doe eigenlijk net een beetje als An ( denk ik, dus zie het niet als een aanval op jou, An). Ik vlieg voor anderen en vergeet mezelf. Kwam nergens aan toe, deed niks goed (in mijn ogen en soms werd het ook gezegd), legde de lat steeds hoger voor mezelf en rende mezelf dus compleet voorbij. 's Avonds op, maar er toch zijn voor manlief en dat brak me op. Voor de buitenwereld perfectie, van binnen gierende onrust die ik ging dempen met steeds maar meer alcohol. Dat ga ik dus niet meer doen, maar nu val ik in een soort leegte. Kan m'n draai niet vinden, word onrustig en tel er de druk van het mezelf moeten bewijzen (mooie hulpverleenster, maar ze heeft het echt zo tegen mij gezegd..), dat ik zonder alcohol kan en een goede moeder ben en vrouw enz. en dan heb je een beetje een plaatje van dit persoontje. Mijn zelfbeeld is nog minder dan de buitentemperatuur momenteel...Daar moet ik dus aan werken en ja, dat gaat tijd kosten..Kirky, die mammografie doet idd zeer (echt pijn dus:(), maar ik wil graag weten of er meer aan de hand is. hoop uiteraard van niet Tas, ik denk aan je, ! Ik moest gisteren eerst naar de huisarts, die heeft me doorverwezen. Morgen bellen voor een afspraak, maar dat hele vervolg lezen jullie wel.An, ik hou van je! Jullie zijn echt familie, dat heb ik al vaker geschreven hier...en ik voel me hier thuis. In het echt nog niemand gezien, maar dat durf ik niet. Ja, ik hou het droog, zeker weten! Het enige wat mag vloeien zijn tranen, maar die rommel niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Ik drink niet meer, maar ik EET! Als een wolf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 FF, dat doe ik dus ook...Ik noemde kerstkransjes hier ook laatst kerstschransjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Morgen gaan we (mijn vader, mijn zus met waarschijnlijk haar kinderen en ik) naar het graf van mijn moeder. We staan daar dan altijd even een tijdje met onze overdenkingen. Lijkt me erg lastig met deze kou! Maar we willen het nu wel doen, want op 8 januari (2001) was ze gestorven, dus dit is er het dichtste bij dat we ook kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Orleando, kerstschransjes! Wat een giller!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 ok orleando, ik hoor het relaas wel...an, al die mensen die iets van je verwachten, over het algemeen zijn het hun eigen verwachtingen en vergeten zij jou als persoon zijnde...verder,ik ga even afsluiten, dochterlief wil ook op de pc!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 An,Nog even zat ik te denken wat ik jou nou als antwoord wilde geven.....als een kapotte wasmachine een lousy reden is...dan vind ik voor je man meegaan naar een zuipfeest een he-le-maal slechte reden.Ben het wel eens met: je gaat een uurtje en drinkt alleen spa (let op dat je niks anders krijgt stiekum)Ben het nóg meer eens met: ik ga niet mee, het is niet mijn ding.Je houdt niet meer of minder van je man omdat een zuipfeest niet jouw ding is. Punt uit. En anders heb je altijd de optie om deze tekst als grammofoon plaat in te studeren, en te blijven herhalen tegen je man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Ik geloof dat ik maar heeeeel vroeg naar bed ga..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Orleandoik probeer elke dag te denkenwat kan ikwat wil iki.p.v.wat moet iknatuurlijk is dat moeilijk met een stel kleine kinderenmaar ik zou zeggen zolang iedereen in schone kleren rondlooptwarm eten op tafel komten het huis slechts een beetje een rommeltje isheb je het al druk genoeggeef jezelf die kans dit jaaren doe het rustig aanga geen verplichtingen aanmaak geen afspraken met anderenga niets beloven want dat geeft onrustmaar sta smorgens op en doe wat je kan doenkleine rust pauzes en wandelingetjesook al is je werk nog niet gedaande wereld vergaat nietals het gezin een tijdje op de tweede plaats komtals rust belangrijker isdan proberen aan anderen hun verwachtingen te voldoenluister naar je innerlijke stemen doe niet meer dan die stem zegt dat je kan doenzorg dat je batterij weer opgeladen wordtipv van die gelijk op tilt te zetten door teveel te 'moeten'als jij een liever persoon wordt naar jezelf zal je herstel sneller gaanen je drang om te drinkenen je onrust langzamerhand verdwijnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 An, ik heb je vraag niet gelezen, alleen het antwoord van Houtje en kan me bij haar aansluiten. Zuip-feest lijkt me niks om naar toe te gaan, doe je volgens mij niemand een plezier mee als je dat doet, en je doet er zeker geen kwaad mee als je NIET gaat. Lijkt me verschrikkelijk om daar tussen te staan, ik zie alleen 2 rampsenario's voor me: 1: je krijgt er zin in, of 2: je ergert je rot....daar maak je ook geen vrienden mee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Yep, daar vloeien de tranen.Thanx, Safi, dat had ik nodig, Helaas krijgt de pc weer kuren, dus ik log zo uit. Maar morgen probeer ik weer hier te komen en hopelijk doet hij (zij??) het dan wel goed. En wat jij net schreef, safi, dat print ik uit en plak ik in m'n dagboek. Bij moeilijke momenten zal ik het overlezen en het zal me sterken.Lieve familie, tot morgen en slaap lekker straks. Een heerlijke mooie, droge dag vandaag gehad en morgen laat ik de 1e weer staan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Orleando:sun:Je hebt een keihard moeilijk jaar achter de rugje hebt hulp gevraagdje laten opnemenen de drank laten staanje bent er vastberaden uit gekomennu het herstel noggeef jezelf de tijdneem rusthou je taai,meissieje doet het goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Safi, inderdaad erg mooi gezegd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Nu moet ik toch echt weer met de honden de vrieskou in...bbbrrrr....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Jezus Safi: ik krijg kriebels van je. Jij zegt gewoon dat het zo is en dat ik dat best mag. Joepie.Dit voelt wel goed zeg. Eerst viel het kwartje, dan wel snappen , maar niet zo voelen en nu voel ik het door mijn aderen stromen. Het mag, ik mag lekker spijbelen. FF niet buiten komen spelen.Jemig.En Safi, je raakt dus niet alleen mij, wat een openbaring zeg. Voor de duidelijkheid, een heerlijke openbaring dus.Oh ja Kirky... hihi... ontelbaar veel ATV dagen. Haha, als ze willen weten waarom ik niet mee doe zeg ik: ATV aan t opnemen.Houtje: dank je en Fish idem dito.Kijk daarom is dit zo geweldig. Vroeger zat ik hier in m'n uppie mee, kan je je voorstellen dat je hier niet uit geraakt.Safi xxxxx wat ontzettend leerzaam vanavond, weer, alweeeeeeeeeeer!!! Misschien leer ik het nog eens. Ik denk het wel eigenlijk. Elke keer een stapje verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Hallo beste luiden,Een uur later dan gepland, maar het was ook gezellig bijkletsen.'t Is wel bar en bar koud en dan verwachten ze ook nog ijssel vannacht. Dat wordt gladheid op de gladheid die er hier al is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 nou zit ik niet achter de pc maar was nog wel ingelogd en krijg ik toch een hoop antwoorden haha zal nooit meer zeuren of juist toch want dan luisteren de mensen. Safi nee, blank????? ik dacht echt een knappe surinaamse hahanet als spud toen met icoon van rolstoel, ik heel voorzichtig vragen of ze invalide was, bleek het van een race te zijn. ik lijk ook niet op mijn icoon hoor, helemaal niet, ben veel en veel knapper maar wel meer rimpels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Ik vind de ATV dagen van Kirky ook een hele goeieen An what's a year or two in a lifetime?graag gedaan hoorik heb een hele lieve verstandige mandie dit soort dingen zomaar voor zichzelf kan doenen dan stribbel ik ook nog wat tegenen denk en roep en gilja maar, ja maaral die mensendie willen wat van meen dan zegt hij gewoonlaat maar gillende goeien blijven wel hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 ik lijk wel op mijn icoontje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 mensen ik moet echt naar bed, kan nog drie uur slapen en dan werken. Dus ik lees morgen het draadje verder af, wens jullie een fijne avond en slaap lekker voor strakkies. Thanks voor jullie antwoorden, groetjes antonia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Exact Tasseke, daarom: computertafel, zakenbespreektafel en showroom met kasten quote: Originally posted by: tassekeblijven gluren marjo!!!! he woman, je gaat een winkeltje openen in het centrum? maar je hebt thuis toch ruimte?? is het niet goedkoper om eerst thuis en via internet de zaak op te starten? misschien mis ik wel het een en ander en heb je alles al verteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 doeggg Antonia, werkse en oppassen op de weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Ik moet zeggen dat ik onder de indruk van de over en weer reacties vanavond van jullie dames ben; respect...er wordt goed geluisterd en goed meegedacht. Over de medische problemen kan ik alleen maar mededelen dat de transplantatie van Houtjes eierstok géén succes gaat worden....ik heb nog wel een bamboestok en biologische eieren liggen maar dat lijkt me ook niet een oplossing Maaruh, gekkigheid op een stokje....sterkte dames met die ingrijpende gebeurtenissen Vandaag buiten de refusal om het pilloos gehouden...voel me goed....uuh, so far so good...Het was gezellig bij db en heb een goed gesprek gehad over psychiaters, rare gasten zijn het toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden