anjo Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Soothe, lief dat je bij Albertina bent geweest. En tja, we willen allemaal wel bij Houtje logeren;)Maar of je dan wel tot rust komt, lijkt mij niet een rustig type.Ik was mijn dagje wel en mijn moeder gooide nog even een bom binnen. Kan mijn moeder goed, ik ben maar een slap aftreksel van mijn moeder:D De reden dat de laatste opname mislukt is dat ik te veel opneem. Ik luister echt en dat is niet altijd slim.ik slaap mijn hele leven al beroerd maar daar viel ik als een blok in slaap totaal uitgeput van alle "vibes" en verhalen. Dus ik zit weer ontzettend te twijfelen.Enfin, het was een druk en bewogen dagje op het forum. Het lijkt erop dat veel mensen morgen een zware dag krijgen dus ik wens hen veel sterkte.Toch krijgt An van mij de hoofdprijs. Ik vind het zo ontzettend stoer als je op je werk durft te zeggen dat je met dit weer niet durft te rijden. Als je dat durft dan durf je ook wel tegen je man te zeggen dat je niet mee gaat naar een feest in een kroeg? Gewoon niet doen, bij twijfel niet doen. Je hebt die twijfels niet voor niets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 magge kik oek een beteke kome hange Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Tuurlijk, meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Hai met HelderDank je wel voor de lieve berichtjes gisteren, ik heb ze pas vandaag gelezen, wel heb ik even achter de pc gezeten gisteren maar ik had echt last van een soort plankenkoorts.Wat dit voor spanning was weet ik niet, misschien wel van: en nu schrijf ik weer mee, en dan moet ik ook 100% niet drinken of zo.En dan is er niemand die dit steld, behalve mij eigen gemoet die dat ingeeft.( misschien is dat ook het gevoel van de zgn 1 dags vliegen bij het voorstellen een goed voornemen hebben en vervolgens niet meer durven te schrijven)Het ging dus ook niet lekker hier, en ook nog eens niet gegeten om het nog handiger te maken.Vandaag ben ik beter voorbereid ik ben eerst een uur gaan pitten toen ik thuis kwam, en daarna goed gegeten en zit nu achter de pc zonder stress dit maal.Wel ik ga het draadje even lezen, en haak misschien ergens op in, of anders tot morgen.groet Helder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Ik ga slapen.Fairtrade is het algemene merk van fair verbouwde en betaalde produkten ook bij de Wereldwinkel te krijgen (ik heb daar gewerkt). Verder heb ik leuke suggesties gezien voor een naam maar Amirado vind ik erg mooi. Morgen een hoop strijken, die Soothe is zó kritisch, die wil ook zijn sokken gestreken!!!!Kwam ook spieken of Geer al was ingelogd met een nieuwe schoppartij o.a. tegen mij. Leuk kan ik kan niet vinden namelijk. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 en.........www.amirado.nl bestaat nog niet dus snellllllllllllllllllll deponeren die naam Woman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Heel mooi Houtje, staat ook met stip genoteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Even gegoogled, en Amirado is een drankje geeft nix het is een prachtig woord... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 amaai ik was juist in mijn veranda soort gesloten serre en daar hangen de ijspegels tegen mijn plafon , zal maar opletten dat ik er geene tegen mijne kop krijg , nou ja kan ook entree geld vragen voor de ijspegels grotten van SLH :-)en houtje ik kan mij voorstellen dat het niet fijn lezen is , ik begreep alleen al die blauwe dingen niet ??ik ga nog een beetje ruimen en nadien naar mijn bed met een heel leerzaam boekje dat ik aan het lezen ben morgen naar mijn arts maar ben positiever als dagen geleden ik laat maar komen wat er komen moet , kan er toch weing aan veranderen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Blacky,IJspegels in de serre. IJskoud in de winter, snikheet in de zomer. Slaap lekker en morgen een open en eerlijk gesprek met je arts voeren.Houtje, gastvrouwtje. Kei!Soothe,Lief dat je even bij Albertina langs bent gegaan.Kirky,Drempelgarantie is dan iets waar ik niet van hou. 't Is maar dat je het weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Hoi Helder goed dat je er weer bent. Je hebt behoorlijk wat te doorstaan! Dus sterkte.Evengoed de drank proberen te laten staan. als je het wil, dan kan je het.Sterkte. De hond gaat nu een frisse neus halen. Hij is gek op dit weer!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Kirky,Waarom verbaast het mij niet dat het jou niet verbaast dat ik niet van drempelgarantie hou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Ik ben verbaasd , dat het Kirky verbaasd en Corientje verbaast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Kirky, bloemen op de ramen. Wat een romantiek. Eeen sfeertje à la Dickens!!Trusten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Lekker slapen allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Maak ik zelf wel uit.:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Ik ben niet verbaasd dat ik verbaasd ben dat Kirky verbaasd is, maar ik ben niet verbaasd dat Soothe daarover verbaasd is.Een verbazingwekkende zin.Kirky, slaap lekker in je bloemetjeskamer. Brrr. Ik heb het met oudejaarsnacht getrotseerd. Voor mij is het heel ongezond.Soothe, jij ook lekker slapen.Iedereen: welterusten!Ik ga naar mijn bed nu het op de kamer nog niet helemaal afgekoeld is.Morgen zal ik voorzichtig naar mijn werk schuifelen en niet verbaasd zijn als mijn bazin (klinkt alsof ik een hondje ben - waf woef) laat of niet zal komen.Op naar de nieuwe vandaag waarop ik niet drinken zal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Soothe, shut up! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Welterusten allen!! Ik houd op met me nog langer te verbaasen en ga lekker slapen.Allen gezond weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Ik ga me ook maar weer eens verbazen over hoe lekker warm zo'n electrieke onderdeken is op een bed.Toch nog wat klussen gedaan, tja je moet wat, belofte maakt schuld, morgen misschien 2 uurtjes werken, ik zie het welnu nog met de hond uit bibberdebibberHoutje en anderen, zolang Geer hier pas laat op de avond in komt loggen onder wat voor naam dan ook, dan is het zeker dat hij weer gedronken heeft en ik weiger daarmee een discussie aan te gaan, vooral met van een dronken Geer die de schuld van zijn terugval op ons schuift, wat wel een heel domme smoes is.okee tot zo! eens even voelen hoe koud het is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Het is koud brrrrrrrdus ik duik mijn warme bedje in,tot morgen weer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Ik ga ook nog even dapper de koude nacht in met doggydog klapperdeklapperbibberdebibberrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Wij hebben ook geen verwarming op de slaapkamer, brrr. Maar wel lekker warm tegen elkaar liggen straks. Toen ik alleen was had ik electrische deken nodig, dan is het echt koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Ik ga afsluiten, morgen een afspraak en donderdag moet ik allejeetjes vroeg op, dus alvast beetje afbouwen.Dag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 heb eerst eens gepiept voor ik inlog pipke heb je nog iets van je ex vernomen ??ik zat daarstraks zonder stroom , allez niet volledig maar niet genoeg voor pc en die toestanden , had rakker het konijn uit haar hok gelaten en dacht die heeft toch weer geen draad door gebeten , niet dus maar wel enorm probleem om een konijn te vangen in den donker .van miserie zijn we maar alle 5 gaan slapen , maar ik sliep onrustig , daar juist ineens een knal en patat er was terug licht alleluyah :light:maar nu ga ik het licht toch uit doen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden