Spring naar bijdragen

donderdag 8 januari 2009


blacky

Aanbevolen berichten

Hihi, allemaal raad, dank. En dat voor zo'n dom zelfveroorzaakt probleem(pje).
Rudy, ook hier de allerbeste wensen nog. Ga voort op uw weg. Een vraag, nu sta jij al zo lang droog, maar kom jij nog steeds nieuwe dingen tegen waarvan je zegt; dat zou ik nou nooit gemerkt hebben toen ik nog dronk? Van die verwonderingen? of vlakt dat op den duur een beetje af?

Trees, Beest, je weet allang dat je het kan en dat heb je maar weer bewezen. Toon je spierballen aan de wereld en vooral aan jezelf.
Hoe gaat het eigenlijk met dat vreselijk lelijke hondje van je, die schat? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 307
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben natuurlijk ook een bitje nerveus hè voor morgen. Hoe Tina de tent zal ervaren.

En had vandaag een aanvaring met het centraal administratiekantoor ziektekosten (CAK) over de eigen bijdrage van de thuiszorg. Die valt een stuk hoger uit dan verwacht. Ik werd er helemaal naar van.

Maar we kunnen de kosten in 2008 nog meenemen in de belastingen, inderdaad Rudy, in 2009 niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, ik ben vandaag verschrikkelijk ontploft tegen telfort, mijn provider. Is weer iets anders dan pubers, maar ik leef met je mee kwa even uitblaas-gevoel. Dat er nog kleine wolkjes stoom uit je oren komen en je bloeddruk langzaam zakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Wing, kun je niet je kwast in de drank dopen en daar een mooi schilderwerk van maken? Oud Bruin bier en advocaat bevoorbeeld als basiskleuren en tequila sunrise voor de mooie luchten.
Drank maakt niet vrij, kan erover meepraten. Nogmaals....je strijd moet nog beginnen....nou al opgeven? Phoeh, lijkt me wat te vroeg of liever gezegd te laat wat je hebt al gedronken neem ik aan.
Hou contact!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK Pippi, zo'n speciaal verzoek kan ik niet weigeren:

Tja waar te beginnen. Je hebt een hoop gemist hoor Rudy. Onmogelijk om alles op te noemen, maar ik doe een poging.

Het meest spectaculaire is toch wel dat Har meerdere dimensies heeft die hij alleen ziet en waarvan hij niet begrijpt dat wij dat niet begrijpen. Maar Har gaat goed, he Har?
Pippi d'r ex heeft geen kruisbanden meer, klinkt niet zo belangrijk, maar ex blijft toch de pa van de kinderen en een ex zonder kruisbanden, tja.....
Verder zouden Tasseke en Orleando voor onderzoek naar de dokter moeten (vrouwendingen), maar om onverklaarbare redenen (voor mij) zijn beide bezoeken niet doorgaan. Orleando heeft volgens mij een blauw oog en Tasseke neemt nog een bakkie (koffie).
Soothe vertelt heel duidelijk waar het op staat hier, kort maar krachtig. Ferry probeerde het ook maar ik zat op z'n dak en durft niks meer te zeggen.
Francesca zou stoppen met roken, driekoningenpact, maar volgens mij heeft ze het net aan 24 uur volgehouden, niks meer gehoord, dus ze zal wel flink aan het stomen zijn.
Corinne geraakt uit haar depressie en zet hier straks de boel op stelten.

Vreselijk maar waar, Tina heeft een zeer zwaar beenletsel en Morgen gaat ze bij Houtje logeren. Na een paar dagen ziekenhuis en operatie wordt je gewoon naar huis gestuurd, schande.
Maar daar is onze lieve Houtje.

Niet onbelangrijk is dat Vie rare dingen meemaakt met haar email, maar gelukkig is het weer goed met haar zus... en ze drinkt niet.

Spud liet haar drankkoerier weer komen, maar zij schijnt, zegt zij, heeft zij dat telefoonnummer nu geblokkeerd, nou ja... dat moeten we dan maar geloven.

Blacky ondersteund Spud en ik hoop dat Spud haar te eten geeft want het kind valt zowat van haar graat.

Trees blijft komen en gaat nu heel erg goed.

Water blijft op zoek naar een nieuwe gitaar, we zien hem niet vaak, maar het zit wel goed met hem. Hoe is het met mijn roos by the way?

Oh ja, Kirky wacht op zijn reiskosten vergoeding en klikt elk uur naar zijn bank of er al wat is. Maarja hij doet verder toch niks, dus dat maakt niet zo veel uit.

Marjo heeft het ook heel zwaar, alhoewel ze er nogal luchthartig over doet, maar het zit niet lekker met haar man. Ze rent en praat met god, waar ze niet in geloofd, maar het doet haar goed.

Tja, dan Tapas ...... heeft weer haar goede Tapas dagen, maar ze blijft... ze leert het gewoon niet... teveel doen voor buurtverenigingen, werk en wat nog meer.

Wingchun drinkt er af en toe nog een te veel en heeft nachtelijke gesprekjes met ene Tine, die ik alleen nog heb gezien terwijl ze dronk. Misschien kunnen ze samen stoppen met die zooi.

Anjo de lieve meid is het allemaal ook teveel geworden en alle opgelopen spanningen lijken er nu uit te komen.

Back in town is Knuffie: zware operatie gehad, maar ze is er weer helemaal. EN ik kreeg een heerlijk recept voor vanavond. We hebben zitten smullen.

Trouwens Safi is enorm gegroeid (niet in omvang), ze heeft zoveel gegeven de afgelopen dagen, top.

Woman zoekt een naam voor haar nieuwe bedrijf. Daar zijn we al heel lang mee bezig, lastig.

Fish: is als een vis in het water.

Bambam gaat lekker, maar het blijft moeilijk volgens haar zelf, had ik zo begrepen.

En wat betreft mezelf: ik heb weer een innerlijk gevecht overwonnen door niet mee te gaan naar een feestje morgen.

Nou ja, zo iets dan.

Aanpassing: Spud blijf ik zien als een man, maar volgens mij is ze een vrouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie ik verbaas me iedere dag weer over de rust die over me is gekomen.
Vroeger straalde ik rust uit maar binnenin was ik een tijdbom die ieder moment kon ontploffen.
Sommige zaken maken me onrustig, geldzaken bv, maar dat istijdelijk.
In groepen zou ik me graag meer op mijn gemak voelen.
Zo zijn er nog enkele oningevulde wensen.
Ik heb daar vrede mee.
Ik loop er vanzelf tegenaan.
Komt tijd komt raad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees,
:present::present::present::present::present::present::present:
Gefeliciteerd!
Is er iets wat je zou kunnen gaan doen tussen 5 en 7? Iig zorgen dat je geen honger hebt.
Iets anders doen dan gewoonlijk, zodat je de gewoonte kunt doorbreken?
Voor mij was die tijd ook moeilijk, vooral omdat ik niet anders kon dan in dezelfde situatie te blijven rond die tijd. Voor het bereiden van eten moet ik nu eenmaal in de keuken zijn. Tussen het roeren in de pannen kwam ik dan eventjes hier lezen. Daardoor ging ik toch steeds eventjes uit die situatie weg.

Rudy,
:)

Har,
Blijven slikken die Refusal. Ik zit er nu ook al aan sinds 13 of 14 december. Mij geeft de Refusal ook de rust die nodig is om weer grondig aan het ombuigen van mijn gedachten te werken.

Houtje,
Tja, voorlopig blijven ze nog puberen. :devil:

Vie,
Dapper, hoor, om met een provider te gaan bellen. Helaas heb je daar veel geduld (eer je eindelijk aan de beurt bent), zelfbeheersing ('t zijn draaikonten) en moed voor nodig.

Pippi,
Hoe is 't met de knie van ex?

Wingchun,
Even een vraagje. Ben je gaan drinken met als excuus die klant die niet betaald?
Pas wel op dat je morgen niet van de ladder valt met al die drank en dat je niet het glas verft i.p.v. het raamwerk.

An,
Een hele rake en knappe samenvatting van de laatste weken lekker gelardeerd met een overheerlijke krans van humor.

Oei, Water,
Daar krijg je me toch een hele zware verantwoordelijkheid met die roos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die An, proef iets van ironie. Wat die dimensies betreft An kan ik ook nog zeggen dat hier een ieder daar iets aan toevoegt....jij dus ook An, en ik moet zeggen dat ik jouw visie op ons allen, alleen maar kan waarderen. Ennuh ik leef het liefst gewoon in de 3e dimensie, tssss.....ben nog lang niet aan die andere dimensies toe....duurt nog wel effe, zolang ik regelmatig van het padje afraak ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi: ja het was iets met een ie... hihi. Ja en Spud is een vrouw. Hoe komt het toch dat ze als een man over komt, geheimzinnig hoor.

Har: ja een stukje ironie. Zo breng je het zelf ook overigens. Het lijkt alsof je verbaasd bent over je eigen leven. Of misschien HET leven. Allicht zijn er meerdere dimensies en iedereen kijkt met zijn eigen ziel. Dus wat jij ziet hoeft niet iedereen te zien, dat kan, maar ik zou er niet zo'n punt van maken en die zooi gewoon laten staan. Kijk je in ieder geval al niet dubbel, scheelt weer een dimensie. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...