Spring naar bijdragen

donderdag 8 januari 2009


blacky

Aanbevolen berichten

An, wij eten hier een ovenschotel (gehakt,bloemkool,erwten,puree en witte saus in laagjes), staat al klaar in de oven, heb ik vanmorgen vroeg al gemaakt dus nu lekker even niets doen, die strijk loopt niet weg, hihi!!
Spijtig dat je zo ver weg woont, hier strijk genoeg!!:D

Enne, jaja wing.. pestkopje!!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 307
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi en goeie middag,

Vanochtend weer lekker gewerkt en mijn weekeinde is nu begonnen.
Toen ik me zat om te kleden in mijn thuiskloffie, bedacht ik me dat ik weliswaar moe ben en hoofdpijn heb (voelt als het begin van een migraine), maar ik kan me niet heugen hoe lang het geleden is dat ik me zo goed in mijn vel voel zitten.
Ik raak er toch echt van overtuigd dat ik uit die depressie ga komen.
Zo meteen ga ik maar eerst rustig een bakkie koffie doen en dan een dutje. Mijn energie is op.

Tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier gemarineerde aubergines An.

Ik ben trouwens heel blij, niet alleen vanwege het treffen met de gynaecoloog en wat daar uit kwam, maar ook omdat ik toch een voorzichtig mailtje naar mijn zus heb gestuurd, dat we nu veel onderling onbegrip hebben, maar dat ik haar voor geen goud kwijt wil. En ze schreef terug, ik wil jou ook niet kwijt. En voor we het wisten zaten we weer als gekken te mailen en van alles te vertellen aan elkaar.
Zie je wel, dat kreng en ik kunnen niet zonder malkander!

De zon schijnt niet, maar wel in mijn hart. Er gebeuren vandaag blijkbaar alleen goede dingen. Knuffie hersteld en volop aan een nieuwe leven bezig... ja misschien wals ik even over mensen heen die zich niet zo prettig voelen, dat is niet erg tactvol. Ik hoop dat er ook zon voor hen is. Je mag een beetje van mij.

Hennepschoenen, ik zou ze niet in de winter dragen, immers uitgevonden door mensen in de tropen. Maar met mooi weer en zelfs in een zomerregen zijn ze okee.

Was nog steeds wachtende op bericht van Houtje en Tina, maar dat laat op zich wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuffie: he goed idee. Ik heb alle ingredienten.
Die bloemkool eerst koken neem ik aan?
Ha lekker idee zeg!! Hoe lang zet je het in de oven? Laatst had ik een heerlijk zuurkoolgerecht van Albertina ook uit de oven.


Ik hoop wat te horen van Houtje hoe het allemaal is en of Albertina al bij haar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb vandaag het nummer laten blokkeren van de pilskoerier, zowel op gsm als op de vaste. Kan ik daar m'n kop niet meer stoten. ;)

Moet zeggen dat Blackster wel lef heeft hoor! :D Zoveel kilometers rijden met dit rot weer en nog het risico lopen ook dat ik zo geweldig boos wordt en d'r gewoon laat staan. Ik bedoel, als ik in de fase zoals gisteren zit dan zit ik niet zo te wachten op onverwachtse hulp. Al kwam die van Blackster wel op het goede moment. ;) Blackster, dankjewel! :heart:

En jullie ook allemaal bedankt voor jullie steun en adviezen gisteren. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@pippi, zo is het ook bij mij, ik haat strijken wel maar als alles mooi gestreken en opgeplooid ligt en de kindjes er mooi kreukvrij uitzien ben ik wel weer content! Ongestreken vind ik dus ook onverzorgd!
Hier ook eentje die alles snel-snel, vroem-vroem wil doen! Hij is pas 4 maar wat een energie!! Soms wou ik dat ik er zelf een beetje van kon nemen, hihi!
En best dat je nu beter ziet met je bril anders zou het niet veel nut hebben, hé?:D

@corinne, dut ze! Hopelijk gaat je hoofdpijn erdoor over en kun je je weer tip-top voelen, een depressie is niet niks, hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Pippi: ik heb deze week ook mijn leesbril opgehaald. Nu vergeet ik dat ik dat ding heb.
Ik heb ook een zonnebril op sterkte, maar het is gewoon te donker nu om door dat ding te kijken. Dat is mijn lievelingsbril. Heerlijk als ik dat ding op kan zetten. (schijnt de zon immers).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ruzie met manlief...

In het kort:
hij controleert me (stond achter m'n auto toen ik de kinderen van school haalde)
is boos op mij, want ik stel me aan qua borstonderzoek
lleest m'n dagboeken
kijkt de boodschappenbonnetjes na
kijkt wie ik gebeld heb (huistelefoon0


maar intussen; bont en blauw...hij is boos zooooooooooooo boos..

Ik heb m'n borstonderzoekn 1 week verschoven, wel weer om 4 uur 's middags..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi an,

Eerst gehakt braden zodat die mooi los van elkaar is, bloemkool stoom ik maar koken is ook ok, erwten stoom ik ook! Dan in ovenschotel.. laagje gehakt, erwten, witte saus, laag puree, bloemkool en weer witte saus.. daarbovenop gemalen kaas en dan zo'n half uur in de oven op 180°! En dan mjamie, smullen maar!:D

@Vie, waarop zit jij zo te wachten? Scheelt er iets met hen? Sorry, beetje lang weg geweest en echt geen zin om maanden na te lezen!!
Ik ben zo blij voor je dat je contact met je zus de goede kant op is! dat doet deugd, hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie, dit lijkt me geen moment (gezien Orleando) voor verhalen, maar alles hier in huis is gereed voor Tîna morgen.

Er zijn bloemen van het forum, een stapel post, alles oké.

Alleen jammer dat mijn bedlampje's kapje gepletterd is en kapot (zo'n glazen van Ikea) kan ik weer naar Ikea.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik in de opvang geleerd heb, is dat je nooit een dronken persoon mag slaan..
Ik sla zowieszo niemand, maar mijn man begrijpt mij niet. Stond (en staat nogsteeds!!) achter me, maar waarom die eeuwige controle?? Hij is ook boos, dat ik hier steeds kom. Waarom, ik doe hier niks verkeerd; voel mij juist thuis hier..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...