Rudy Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Innerlijke vrijheid is waar het om gaat.Het verwerken en verinnerlijken van oud zeer en daarmee om leren gaan in het heden.Levenskunst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Mag je nou geen persoonlijk contact maken, of niet inloggen op andermans pc? Wat was nou volgens hun de fout? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Paar maanden geleden heb ik tactive op de hoogte gebracht dat er weleens mensen op mijn pc inlogde. Dat was toen geen enkel probleem. Denk dat het met die forumtrol te maken heeft die hier zo onregelmatig langskomt ofzo. Dat ze strenger geworden zijn ofzo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Luitjes welterusten, slaap lekker en droom zacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Trees een dikke proficiat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 quote: Originally posted by: FishermansFriendDit weekend ben ik VRIJ Fish,AlcoholVRIJ! Is nog leuker! Het blijft mij een kick geven als je een moeilijk moment of periode toch droog doorkomt.Wingchun,Gooi die zooi toch door het afvoerputje en niet jezelf. Straks voel je je weer een afgedankte en met urine (ik hou het netjes, he) doordrenkte dweil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Goed idee An, ik ga ook afsluiten! Truste allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 quote: Originally posted by: rvanthInnerlijke vrijheid is waar het om gaat. Het verwerken en verinnerlijken van oud zeer en daarmee om leren gaan in het heden. Levenskunst. Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Wing als dit echt je beslissing is, wens ik je veel goeds!Ik hoop echter dat je je nog bedenkt!Afijn, je kunt altijd terugkomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 quote: Originally posted by: SpudPaar maanden geleden heb ik tactive op de hoogte gebracht dat er weleens mensen op mijn pc inlogde. Dat was toen geen enkel probleem. Denk dat het met die forumtrol te maken heeft die hier zo onregelmatig langskomt ofzo. Dat ze strenger geworden zijn ofzo.. Soothe en Annaen BamBam en Francescaen misschien nog meer mensen mogen dan wel erg goed gaan oppassen als ze bij mekaar vertoeven.En ik zal maar niet meer inloggen vanaf mijn werk.Ik ben ook al de hele middag in de ban van de ban. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 quote: Originally posted by: wingchunWat weten jullie van vrijheid dan? Dat niet drinken mij meer vrijheid geeft om de dingen te doen die mijn hart raken en mij in balans kunnen brengen emotioneel. Drank vergroot emoties alleen maar uit en geeft zogenaamd inspiratie....er gaan deurtjes open....te snel, te chaotisch, het jaagt je op naar meer willen beleven, het groter te maken als het is. Lees maar eens na als je dronken wat geschreven hebt.....met schilderen heb ik die ervaring niet maar concentratie lijkt me de belangrijkste inspiratiebron....helder en nuchter, zeker niet verdoofd door drank. Het resultaat onder invloed is immers een mix van alles wat zich diep van binnen chaotisch openbaart....het is zo tijdelijk en achteraf geeft het teleurstelling omdat het bouwen aan een basis om verder te kunnen, stap voor stap door drank blijft ontbreken. Gevolg verslaving, want je wilt een herhaling van dat zogenaamde echte vrijheidsbeleven.Ontplooi je talenten, dan pas kom je je echte kwaliteiten tegen en dat geeft je de vrijheid die je door hard en geïnspireerd te werken dan ook hebt verdiend. Doe jouw ding, ZONDER drank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 quote: Originally posted by: pippiIk werd al een tikkie nerveusig. Ik log ook soms op de boerderij in maar altijd met mijn forumnaam. Dus dat moet een vergissing van Tactive zijn als dat de reden is. En anders als jullie me voorlopig niet meer zien heb ik ook een ban.En nou niet gelijk allemaal gaan juichen hé! Huilen bedoel je zeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Het zal een foutje zijn. toen ik een keer een ban had, kon Anna ook niet meer inloggen, omdat ik daar ook op de PC zit! Na een mailtje, was het hersteld!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Tof te horen dat jullie het er ook niet mee eens zijn. Nu hopen dat Tactive morgen heel vroeg gaat moderatoren en alles weer opheft. Zo en al degene die weleens de pc van een ander gebruikt is bij deze dus gewaarschuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 An, Fish e.a. die naar bed gaan: welterusten en lekker fris weer op.Wingchun, welterusten, maar ik vrees dat jij een driedubbelovergehaalde kastaar van een kater zult hebben na een deel van de nacht de pot omarmd te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Trees,Marjo, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Ze hebben volgens Pip er vandaag tientallen afgegooid, daar zal het dan wel mee te maken hebben.....de boel opgeschoond.Zal best weer rechtgezet worden, komt goed! Juist een prachtaktie van Blacky waarvoor alleen maar lof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Spud, even voor de duidelijkheid. Kan ze niet inloggen of kreeg ze echt een mail, dat ze een ban heeft.Als ze niet in kan loggen herstellen ze dat.Je krijgt niet zomaar een echte ban. Te gek!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Zou je best eens gelijk in kunnen hebben Kirky. Als je soms kijkt hoeveel pagina's er geschreven zijn, pfff, moet toch haast wel in etappes gedaan worden lijkt me zo. Welteruste iedereen! En als ik er morgen niet ben dan is mijn nieuwe poging om effe weg te blijven wrs even gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Har, opschonen is geen ban. Met een ban krijg je een mail.De banneling! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Spud,Sterkte met het afstand nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Dan hoop ik dat we je morgen weer terugzien, Spud!Beetje leven in de brouwerij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Omdat ik op een andere computer mijn wachtwoord niet meer wist heb ik via MSN mail gewoon een nieuw wachtwoord aangevraagd, werd direct toegestuurd...heeft ze dat al geprobeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Persoonlijk mailtje Soothe, tot opheldering wordt de toegang geblokkeerd. Nou denk dat dit toch genoeg opheldering is of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Ach. Die achterlijke bannen... Nog één bakje koffie en een peuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden