Spring naar bijdragen

donderdag 8 januari 2009


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 307
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag dag, ik kom ook even kijken (weer).
Ach wat, ik ben zo'n stomkop, je hebt toch van die pop-ups? Bijvoorbeeld als je hotmail hebt. Nou, eenmaal heb ik daar eens op geklikt, jaren geleden, een prijsvraag. En ik won nog een fiets ook! Die overigens allang weer gestolen is. Enfin, vorige week stond er: doe mee en win 500 aan boodschappen bij Ikea. Nu ben ik een echte Ikea-addict, dus tja, toch maar doen dan? Stom, stom, stom! Nu staat mijn mailbox de hele tijd vol reclame. Misschien toch maar weer tijd voor een ander mailadres.

Enfin, blij te lezen dat iedereen zo te zien goed van zin en welgemoed is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Water, hoe later op de avond het volk....

Nee Kirky, dat was het stomme nou juist, dat van Ikea was gewoon een lokkertje. Maar goed, blokkeren kan, dankje. Er moet ergens een optie afzender blokkeren staan. Mijn probleem. Enfin, het houdt je weer van de straat en van de drank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag allemaal.
Voor iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Gedaan wat ik heb geschreven toen ik vorig jaar vertrok.
Familie bezocht, vrienden gesproken t ene feest na het andere.
Het was de moeite meer dan waard.
Moe thuis in Belgie aangekomen en ik slaap al een paar dagen een gat in de dag,
Het normale dagelijkse leven komt weer op gang.
Ik ben er blij mee, want ik merk dat ik al die extra drukte niet goed meer aan kan.
Ik ben geschrokken van al de beknibbelingen van de zorgverzekeraar op aangeboden diensten.
Nog maar niet te spreken van jaarlijkse aftrekposten over ziektekosten voor de belasting over 2009
Ik ben met al die nieuwe regels het overzicht kwijt en als het om geld zaken gaat daalt de stemming algauw beneden nul.
We zien wel hoe het zich ontwikkeld.
Anders is er altijd Houtje nog die ik kan raadplegen.

Knuf nogmaals welkom terug.

Orleando als je niet meer wilt worden gecontroleerd moet je stoppen met drinken.
In heel je schrijven ligt de angst besloten.
Angst die verlamd, die je belet b.v afspraken na te komen.
Ik weet van vroeger hoe vreselijk dat voelt.
Als je liefde voor je kinderen zo diep zit als je schrijft, laat dat dan zien en stop.
Stop je niet raak je je gezin kwijt.
Laat het niet zover komen.
Vraag hulp waar mogelijk.
Laat je leiden als een kind dat voor het eerst leert lopen.
Ik wens je sterkte,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, de eerste week zit er weer op!
Ik ben erg blij met het resultaat! Alleen tussen 5 en 7 is het afzien!
Vanaf nu worden weken maanden, hoop ik!

Vie: spamfighter is een hele goede om je spam tegen te houden. Gratis voor particulieren! Sinds ik hem heb, komt 99,* % niet meer door, en hij zet ook geen "goede " mailtjes in de spambox!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rudy, ouwe bok...goed om te horen dat je de dagen naar genoegen hebt doorgebracht (tsss....Rudy is nóg ouder dan Soothe) :P....of vergis ik me nu.

Hoi Trees, ja refusal geeft rust....ik blijf het voorlopig zeker slikken. Better safe than sorry!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei!!!
Huize Houtje staat te trillen op haar grondvesten. Was naar cursus, cynisch genoeg "Beter communiceren met pubers" maar thuis sloeg ik om . De gasten hadden niet eens de tafel afgeruimd, noch de borden afgespoeld, overal schaatsen, jassen, gitaren, rugzakken (om 2200 uur nog dicht, en het huiswerk dan?)....

Dus ik ben ontploft. Doe ik niet zo vaak :evil: maar dan is het ook raak. Aiaiaiaiai.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...