Gast Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 quote: Originally posted by: SootheDear Spud, ik maak zelden grapjes! Ik ben geen clown. Ja en met die , maakt het snot in m'n hoofd alleen maar meer overuren. Clowns maken ook niet altijd grapjes, neem de pierrot maar. Heb nog nooit zo'n triestig persoon meegemaakt tussen de clowns. Dus uh... grapjes zijn niet alleen voor clowns weggelegd hoor! En humor is er in alle soorten en maten en ik denk dat jij dat ook best hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Hahahaha, Adam is backwat is trouwens jouw gevoel over wat ik schreef Adam? de 2e fase van het niet drinken?Tasseke, voel je niet aangevallen, Adamkenners weten dat het stukje met een hele grote vette knipoog is geschreven.Het hele leven van legging tot huiselijk geweld is gerelateerd aan alcohol bij een alcoholist.Pfft An, daar vraag je me wat, kan ik dat uitleggen? Nou, dat ik als kind nooit deugde in de ogen van mijn ouders, en toen heb geprobeerd om wel te deugenwat uiteindelijk niet werkte dus nu ben ik weet het kind dat niet deugde, wat wel deugt.. haha, wedden dat je er nu helemaal niks meer van snapt?hoewel, volgens mij snap je dondersgoed wat ik bedoel naar mijn werk ben ik niet geweest, geen zin, en kijk daar gaat het nu even om, ik mag dan wel niet deugen maar ik ben wel wie ik ben en mag doen wat ik wil en wat bij mij past! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Adam,Wat haal jij veel informatie uit mijn kleine onzinbericht waarmee ik alleen maar mijn afwezigheid kenbaar maakte. :D :ligineendeuk; 'k Mag jouw humor wel.O, ik ben dus terug. Spud wees gerust, ik heb zelfs 2 vazen gescoord à € 1,- en € 2,25, er waren er veel meer, maar ik ging voor 1 vaas. Nou hadden ze niet precies wat ik in gedachten had, maar wel heel geschikte vazen. Verder heb ik een aftandse appelboor (€ 0,10) en 2 taartscheppen (à € 0,50 per stuk) gekocht. Een volle rugzak voor € 3,85 haal je niet in de supermarkt . O, en ondertussen heb ik natuurlijk de nodige buitenlucht en beweging gehad. En geen tijd om zelfs maar aan drank te denken als ik daar al zin in zou hebben gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 9 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 En nu geen rotopmerkingen, he. Mijn vader betaald het. En geloof mij, hij had andere bestemmingen voor me, veel duurder. Ik ben alang blij dat het iets relatiefs simpels is. Niet minder pijnvol maar minder ernstig. Ik maakte mij erg ongerust maar mijn HA zei dat is toch logisch? Wat heb jij de laatste twee jaar allemaal niet moeten aan zien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Spud, cremefraiche, dat hoor ik nou altijd. Dat gooi je dus erin om een lekkere ovenschotel te krijgen.Maar wat doet het spul eigenlijk? Het is toch een soort room? Ik heb dat eigenlijk nooit in huis.Gooi je daar dan gebakken eieren bij of gekookte, maar hoe gooi je dat dan in elkaar?Adam: nog even een reactie op jouw schrijven. Ik bedacht me dat ik al heel lang niks van je hebt gehoord.Geen bijdrage van jou dus.Is niet erg.Maar dan zit ik ook niet te wachten op kritiek van jou.Wat je wel of niet relevant vindt etc.Schrijf jij dan iets zinnigs.okido? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 met andere woorden, ik deug dus allang en vroeger ook al, alleen duurde het nogal een tijd voordat ik dat doorhad en kon accepteren.en dat is dan de gratis tip voor ouders, gedrag van een kind mag je afkeuren maar keur nooit het hele kind af!Het blijft een litteken op de ziel waar je voorzichtig mee om moet gaan en dat het beste gedijt met goed voor jezelf te zorgen.en bij voor jezelf zorgen hoort voor mij ook geen alcohol meer drinkendus.. vandaag drink ik niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Anjo, die snap ik heel goed, je had immers zelf zat aan je hoofd. Begrijp ik dat jij is Saudi Arabia bent geweest? Mijn ex heeft daar vroeger toen ie klein was gewoont, zotte verhalen hoor! Zij gebruiken nog de harde aanpak om iets eenvoudigs het volk aan te leren. Agenten met knuppels op een kruispunt om de automobilisten te leren dat ze voor rood licht moeten stoppen. Niet gestopt, flinke deuk in je auto. Zouden ze hier voor de knipperlicht vergeters ook eens moeten doen, niet gebruiken pats kapot, je gebruikt het toch niet. Corinne, tof jòh!! Lachen hè om veel te kunnen kopen voor weinig. An, ik ben niet zo'n koker maar ik geloof dat cremefraiche ervoor is samen met die eieren om de boel te binden zodat je geen papje krijgt maar stevige schotel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Anjo, hoezo zouden we je aanvallen? voel je je schuldig dat je even rust en tijd voor jezelf gaat nemen? niet doen hoor! het is je van harte gegund en lief dat je vader het betaalt.Het zou verdorie standaard in je ziekenfondsverzekering moeten zitten! Een week verplichte zon en rust vakantie!en nu tot die tijd heel goed voor jezelf zorgen he, zodat je op vakantie nog meer uitrust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Ik ben benieuwd wanneer Houtje en Albertina in huize Houtje, Hans en Grietje aankomen.Tapas,Jij bent een wijze vrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Ik ga klussen, want ik begin het hier aardig koud te krijgen.. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 quote: Originally posted by: tapasmet andere woorden, ik deug dus allang en vroeger ook al, alleen duurde het nogal een tijd voordat ik dat doorhad en kon accepteren. en dat is dan de gratis tip voor ouders, gedrag van een kind mag je afkeuren maar keur nooit het hele kind af! Het blijft een litteken op de ziel waar je voorzichtig mee om moet gaan en dat het beste gedijt met goed voor jezelf te zorgen. en bij voor jezelf zorgen hoort voor mij ook geen alcohol meer drinken dus.. vandaag drink ik niet! BINGO !!!!!!!!Jemig daar zit je dan Tapas, want je bent het echt.Ik durf te wedden dat ik een VEEL vervelender mens ben dan jij, hihi.De teleurstelling van allllllll die mensen, sielug hoor.Tja ..... ze kunnen me onderhand wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Spud: dus die eieren moeten er rauw in???? Hemel, ik hoop dat er snel een kookexpert op het forum komt, want zie je het al voor je hoe ik alles in die schaal kieper .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Anjo:Mag ik je even feliciteren !!!!!!Wat een geweldige HA !!!En wat super top dat je op vakantie gaat. Ik gun het je van We denderen vaak maar door en door en door.Ikzelf ben nog herstellende van een hele zware periode die ook een paar jaar heeft geduurd.Na anderhalf jaar, ja zo lang, durf ik dat pas te accepteren.Ja zo lang kan het allemaal duren. Sterkte!!!!!! Het zal je heel erg goed doen, dat weet ik zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Heee Corientje en Kirkietje hellloooo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Pffffffffffff klaar met lezen maar dan alleen vandaag nog maar. Wil wel reageren op een aantal dingen maar dat doen we vanavond wel moet nu eten halen;) ook heel belangrijk.An creme fraiche is gewoon verzachtende smaak, geen bindmiddel ofzo. Word vaak gebruikt door sauzen met veel tomaten en kruiden, het is gewoon erg lekker net zoiets als zure room.Maar wil je het zeker weten, Albertina vragen, die is verzot op koken toch??? dus die weet het zeker en misschien is ze vanaaf wel even online. Laterssssssssssssssss allemaal en niet weer zoveel schrijven hoor anders kom ik nooit toe aan lezen van de afgelopen dagen knuf van mijSterkte allemaal en strakkies kom ik op een aantal dingen terug ook al zitten jullie daar misschien niet op te wachten, doe het lekker toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 slagroom,kookroom en cremefraichekan je allemaal gebruiken bij het kokenhet maakt het gerecht wat smeuiger/romigverschil ; smaak en vetpercentagecremefraiche beneden de 35% vet is eigenlijk niet geschikt om in een warm gerecht te gebruikenslagroom heeft het hoogste percentage vet gevolgddoor kookroom wat het duurste israuwe eieren in een gerecht binden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Antonia: ik zal heeeel geduldig wachten. Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Okido Bako, dank je. Nu aan de kook. doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Anjo,Van mij geen rotopmerkingen. Ik vind het fantastisch voor jou. Dergelijk recept zou ik ook willen krijgen van mijn huisarts. Maar ja, dat is gelukkig niet nodig voor mij. Ik denk dat je nu wel een goede huisarts hebt. De 23ste is over nog geen 2 weken. Het zal je zeker goed doen: warmte, geen zorgen, bediend op je wenken. Ik gun het je, maar ben toch een klein tikkeltje jaloers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Joepie!! Het is hier weer warm!!! Had alleen wat minder nieuws in mijn mailbox Moet van Blackster doorgeven dat ze tot de 16de een ban heeft en het niks te maken heeft met haar bezoekje aan mij maar een samenloop van omstandigheden. Nou dan moet ik Tactive ook mijn excuses aanbieden vanwegen mijn voorbarigheid van gisteren. Sorry!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Ja Kirky, was ik vergeten erbij te vermelden. Terecht dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Door een samenspel van omstandigheden!! Klip en klaar.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Ik blijf het vreemd vinden! Geen idee welke omstandigheden samenlopen.Misschien hoef ik het ook niet te weten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Ok, dan rest ook mij niets anders dan mij erbij neer te leggen.Dat wordt verplicht afkicken van het forum voor Blacky.Blacky, ge moogt mij altijd mailen, sms'en en bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Hoi tasseke,Terug mét nieuw kleurtje!We vieren samen met vrienden nieuwjaar bij de griek, moet zo niemand thuis zwoegen achter de potten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden