Spring naar bijdragen

vroege vogels pikken de eerste worm


anjo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 238
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Anjo,
'Strikt' van Douwes (Ien is de voornaam geloof ik) is een prachtboek. Wel dik maar heel goed geschreven. Ik heb er van genoten. Jammer dat ik het terug moest geven.

Houtje,
Heb ik me toch weer vergist :( . Wat vervelend met dat vriendje van Grietje. Was Grietje het ook vergeten? En het wordt toch tijd dat A. zijn verantwoordelijkheden als vader gaat nemen of wil hij zijn kinderen helemaal niet meer te zien krijgen. Als zijn ex erachter komt dat hij 9 van de 10 keer zijn kinderen maar aan een ander overlaat, zal die toch stappen ondernemen. Ik snap dat niet, hoor, maar dat is misschien omdat ik moeder ben. Aan de andere kant kan ik mij niet voorstellen dat mijn man niet het uiterste uit de kan zou halen om volop van zijn kinderen te genieten en leuke dingen met ze doen.

Fish,
:)

An,
Volle maan --> gedachten op hol?

Marieke,
:)

Woman,
Die oude structuur zal dan ook wel meegewerkt hebben aan het ontstaan van het A. patroon kan ik me zo voorstellen. Moe en hongerig thuiskomen, maar te moe eigenlijk om nog eten te maken. Dus eerst maar onderuit hangen en de dag verwerken of verdrinken. Of zit ik er helemaal en finaal naast?

Bako,
Gaat het vandaag wat beter?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bako: ik moest aan je denken vandaag en hoopte dat je het niet zo donker in zou zien vandaag.
We komen er wel, want we willen het.

Corinne: ik heb er maar aan toe gegeven, het mocht even. Oude video aangezet waar ik altijd vreselijk om moet lachen en dan jank ik gelijk alles er weer uit. Lucht wel op.
Als een bepaald fragment voorbij is, video uit en klaar ermee.
Dit keer bracht mijn man me een glas cola. Zei niks, maar gaf me het. Vond het wel heel bijzonder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens heel mijn adressen gedoe KLAAR!
Nu nog mijn emailadressen en computer opruimen, maar daar zie ik minder tegenop.
Mijn god wat heb ik er toch een puinzooi van gemaakt.
Maarja.... langzaam aan schep ik hier toch orde en netheid :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,
Bedankt en deze hoofdpijn zal vrijdag zeker wel weg zijn. ;)
Wat lief van man!
En nu al klaar van A t/m Z!? Wat ga je morgen onderhanden nemen in kleine stapjes?
Gek he, jezelf kleine stukjes van een opdracht geven en pardoes heb je zo iets af waar je als een Mount Everest tegenop zag.

Bako,
Blij dat je beter in je vel zit. De handen nog niet merk ik. Knuffel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne: tja, ik zal morgen wel naar mijn werk moeten. En daar is niks 'kleine stapjes'. Flink doorpeuten en ik hoop zo dat me dat gewoon lukt. Het zal zeker beter gaan, als ik het vergelijk met b.v. een jaar terug. Ik ging naar mijn werk en ik ging zitten. Diepe zucht, zitten. Terwijl ik die jaren daarvoor elke ochtend om 8 uur daar was, werken, werken, werken en klaar.
Nu ben ik al blij als ik er om 10 uur ben. Als ik er uberhaupt aankom dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog steeds niet gedronken. Dag nummer 10 dus vandaag. :)

Ik kan me op de raarste momenten zeer emotioneel voelen. Zelfs zeer emotioneel voor een ander, bijvoorbeeld over iets op tv. Terwijl ik best weet dat het merendeel niet echt is. Mijn emoties wel, ik geef ze maar wat ruimte en laat het toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, dank je wel. Ik ga er achter aan.
Ik heb net voor een fortuin aan excursies besteld. Doe het gewoon. Sod everything.

stom eigenlijk dat je er hier alles uit kan gooien maar prive niet. Ik heb aan dochter 1 geschreven dat ik er van dan en dan niet ben dus dochter 2 is welkom. Zoek je spulletjes uit, slaap in je moeder's bed en denk er eens over na. Je moeder werd boos, nuchter. Eng. Maar je bent welkom denk even heel goed na.
Toch denk ik dat ik een goede noot heb geslagen, Ik moet dit opschrijven. Laten we hopen dat niet iedereen het zo heftig meemaakt. Fran, ik reken op je. De scherpe kantjes eraf, de grammaticale fouten eruit. Niet iedereen drinkt maar dat deed ik meest van tijd ook niet. De impact is afschuwelijk.
Weet je ik ben een beetje vreemd, niemand kan zien dat je drinkt. Ik heb zo veel contacten gemaakt.
Weet je nog, ik was het zonnetje op de afdeling. Met een extra belasting zoveel mensen overleefde het niet.

maar zelfs voor hen kon ik het wel. Voor mijzelf heb ik nu een beslissing gemaakt. Ik ga zorgen dat ik beter word en dan ga ik reizen. Ik heb van mijn 17de voor mijn kinderen gezorgt. Ik ben geen trut, denk aan mijn medemens en zelfs aan X. Ik denk dat ik gedaan heb wat ik kan. Je pakt het op of niet.

War rest mij om te zeggen, niets toch?

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,
Ja, het gaat niet allemaal vanzelf. Juist daarom ben ik blij met mijn baantje. 4 x 3,5 uur en dan ben ik moe. Toch gaat het steeds beter. Middagrust wordt minder hard nodig. Als het niet anders kan, kan ik overeind blijven en functioneren. Maar niet elke dag. Dat komt allemaal wel weer. Ik heb mezelf momenteel best goed in de hand. Word ik enthousiast over iets, loop ik toch niet meteen te hard van stapel; heb ik ergens geen zin in, dan probeer ik althans een deeltje daarvan te doen. Op mijn werk roep ik mezelf soms toch tot de orde: ik werk door, ik doe mijn best en heb 14 uur in de week om mijn werk te doen, meer hoeft niet. Ik hou mijzelf in de gaten wat dat betreft, want als ik maar even mijn teugels loslaat, ga ik de mist in.

Wingchun,
Struktuur in je leven is idd heel belangrijk. Het heeft mij wel moeite gekost. Wat mij nog altijd moeite kost, is tijdig naar bed gaan. Ik ben letterlijk een geboren avond- en nachtdier.

Floortje,
Laat die emoties maar gaan. Het lucht wel op. En ja ik kon ook bij zowat alles geroerd raken en daar ging de tuinsproeier los. Ik kon ook in onbedaarlijke lachbuien schieten wat niet altijd op prijs werd gesteld, maar o, wat gaf dat dan achteraf opluchting, ook al voelde ik me soms toch echt ook wel opgelaten.

Woman,
Yep en bij mij was het omdat ik dan ook nog door moest thuis: koken, terwijl naar de kinderen luisteren, zorgen dat iedereen dan weer op tijd was voor de activiteiten. Het begon met 1 wijntje om tot rust te komen. Rust nemen had ik immers geen tijd voor. Als ik toen wist wat ik nu allemaal weet over dat soort processen, was ik gelijk in therapie gegaan voor die depressie.

Anjo,
Goed zo om jezelf nu eens eindelijk aan de beurt te laten komen. Lang genoeg heb je moeten wachten terwijl er anderen voorpiepten. LEEF het leven.

Wingchun,
En als ze jouw telling zien, dan denken ze dat ze bij de site van een pabo terecht zijn gekomen. :D;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ... en toen Wingchun. Vertel jij zelf dan ns wat.
Het gaat heel goed zeg je , je schildert, doe je dat heel de dag?
Je hakt het hoofd van de verslaving af, of zo.
Hoe ga je dat doen, wanneer ga je dat doen????
En vooral, hoe moet ik me dat voorstellen.
Ik weet helemaal niks van jou!!!!!!
Drink je nog. Drink je een beetje of een beetje veel??????????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...