Otje Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Ow foutje ....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 goedemiddag lieve mensenlekker uitgeslapen tenminste lag pas vanmorgen 8 uur in het bedjeNu even koffie en jullie lezen. Misschien tot strakkiesknuf van Tonia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Jij hebt een dansend doggy, dat doet de mijne niet na!!Een Terrier, is te eigenzinnig om te dansenAls hij niet wil lopen, wordt het slepen!A star is born! Wat wij je nog meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Womanokekado dus oke kado of was dat al genoemd????? Vind namen verzinnen leuk vond ik het leukste aan zwanger zijn een naam bedenken voor het kind;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Anjo,Het yacoubian van Alaa al Aswani.Ik zal het ook nog even als PB sturen!Blacky,:heart:,:heart:,:,:heart::rose:heart;,:heart:,:heart::,:heart::sun;)En Spud, wat heb je nou weer neergezet dat de moderator het meende te moeten verwijderen? Je opstandige dagen liggen toch achter je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flower Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Hehoi lieve mensen,Dat is inderdaad een goed idee om zondag dingen te plannen. Dan heb je ook minder de behoefte om op zaterdags naar het café te gaan. Gisteren had ik dus drie wijn op, ik kan me nu nog wel voor de kop slaan, en stuk of 5 fris. Maar mijn vriendinnen hadden dus de hele avond wel gedronken, 8 wijn. Ik merkte wel dat ik ze soms irritant vond en bij mezelf dacht, ben ik zo ook altijd met zoveel drank op. Maar aan de andere kant voelde ik me ook een stijve hark omdat de rest veel meer drank op had waren ze veel losser. En het is inderdaad een goed idee om als ik eenzaam ben op een zaterdag of niet naar een verjaardag wil waar echt iedereen drinkt, hier gewoon gezellig op het forum te komen. Binnenkort heb ik een personeelsfeestje en ben bang dat ik me niet aan kan houden om niet te drinken. Ik zit er over na te denken om gewoon niet te gaan. Is dat een kwestie van zwakheid of slaag je het beste om sommige situatie's te vermijden? Ik ga zo ff een lekker bakkie koffie drinken, ook erg lekker, hihi, koekje erbij...Liefs Flower Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Zo, de visite is weg. Vader en zoon spelen monopoly. Dochter observeert ze. Ach en er wordt natuurlijk alweer flink gediscussierd. Wat heb ik een hekel aan dat spel.Ik barst van de hoofdpijn, dus ik ga maar niet veel doen. Straks uit eten, daarvoor wil ik wel in conditie zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Flower, je hebt het goed gedaan, en ja, zo was jij ook met wijn op, zoals die vriendinnen nu waren. Pijnlijk maar waar! Jammer dat ze niet respecteren dat je niet mee wilt doen, natuurlijk slepen ze je liever mee in hun gedrag, dat is voor hun wel zo makkelijk!Inmiddels mis ik het slappe geouwehoer niet meer zo en irriteer ik me er steeds meer aan, ik zoek het niet meer op, vermijden kan helemaal geen kwaad dus, maar het is wel lastig als je sociale leven zich voornamelijk in de kroeg afgespeeld heeft.Spreek overdag met vriendinnen af en ga iets actiefs doen, daar komt geen drank bij te pas en is ook leuk.Jaja, ik heb het gedaan, ik heb geschaatst!!! rotdingen!! ze knellen, mijn tenen gaan slapen, mijn voeten raken in de kramp, dus na een uur pijn lijden vond ik het wel gesneden, maar het was toch ook wel weer even lekker om op het ijs te staan.Misschien dat ik morgen nog een keertje ga, maar dan op mijn Friese doorlopersen nu de deur weer uit met de hond naar het bos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Hallo, een goedemiddag!Ik kom even gedag zeggen.We (ik en de honden) waren vanmiddag op het strand, lekker een stuk gelopen. Het was niet koud, maar er stond wel redelijk wat wind. En het was vloed, loopt wat lastiger dan, in het rulle zand en minder ruimte. Maar we zijn er lekker moe van geworden...Nu boodschappen doen, heb nog 6 euro op zak.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Anjo,Het lijkt me geen goed idee om een verboden boek mee te nemen. De gevangenissen in Egypte zijn geen leuke verblijfplaatsen en voorarrest kan tot in de eeuwigheid duren. Over de behandeling van gevangenen zal ik het maar niet hebben.An,Je komt er wel.Marjo,Jij komt er ook.Albertina,Kampioen krukken lopen! Pippi,Jij groeit en straks word je een uitbundig bloeiende bloem.Soms is terugkijken toch wel goed. Mij geeft het wel moed om vooruit te blijven gaan. Wingchun,Tasseke,Anna,Tapas,Har,Na jouw en Anjo's ervaring met een arts te hebben gelezen, twijfel ik echt absoluut niet meer aan de slechte kwaliteit van de arts die ik had bij de ambulante verslavingszorg. Adam,Hoe gaat ie met al het gedoe?Fish,Spud,Ik hoop dat jij nu ook geen ban krijgt. Ben helaas te laat ingelogd om nog te kunnen lezen wat Blacky te melden had. Blacky,Geniet je een beetje daar bij Spudje?Houtje,Groot hart en gelukkig lukt het steeds beter om dingen van je af te zetten en niet voortdurend alle verantwoordelijkheid naar je toe te trekken. Soothe,Flower,Ik ben gewoon het eerste half jaar alles uit de weg gegaan. Nu bestaat mijn toenmalige vriendenkring uit niet en matig drinkende mensen en geen een rookt. Ik ben nooit een uitgaander geweest en dus ook niet afhankelijk van sociale contacten via cafés. Je kunt je trouwens wel terdege afvragen of die vriendinnen wel vriendinnen zijn. Ze respecteren niet dat je niet drinkt en dringen aan op meedrinken. Hierover kun je meer vragen aan Soothe. Het gros van zijn 'vrienden' was kroegloper.En het is voorwaar geen zwakheid om voor jezelf op te komen. Dat getuigt van kracht. Sla dat personeelsfeestje maar lekker over. Echt leuk zijn die toch niet ondanks de goeie band die je met sommige collegae kunt hebben.Woman,Antonia,Trees,Kirky,Ik denk dat ik maar even op bed ga. Ibuprofen heb ik al genomen. Het scherm doet gewoon pijn aan mijn ogen. Dat is dus mis. Maar vanavond na het etentje kom ik echt nog wel kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 11 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Trees en Soothe, jullie hadden beidde gelijk:present:Ik heb bom.com even doorgespit en had het zo. Vraag mij niet hoe want mijn Xanax zorgt voor watten in mijn hoofd. Wil ook graag The Boy in the Striped Pyjama's lezen. Ik ga voor 7 dagen en ben een hele snelle lezer plus 5 uur heen en 5 uur terug in de plane. Iemand nog een suggestie? Geen Kluun!Sorry Pippi maar ik heb Er Komt een Vrouw bij de Dokter tijdens X zijn laatste weken gelezen en ik spuug op die man. Misschien ook wel eens goed om het te beschrijven vanuit de partners perspectief maar Ik werd er spuug misselijk van. Dat moet anders kunnen, ik geloof niet dat veel mensen hier nu veel herkenning in vonden. Misschien wel iets voor mij maar dan wel in het Engels en dan laten we het Fran vertalen.Rusdie daar kom ik niet doorheen. Puur projectie, die arrogratente kop van die vent. Al heb ik begrepen dat Midnight Children best heel goed was. Zie je wel dat dit forum werkt:heart: Soothe, je hebt diepe wateren, lieverd en van Trees stond ik paf, nog diepere water dus.En om het eens allemaal op te schrijven is misschien nog niet zo'n slecht idee, ik heb verdriet en niet alleen over X maar ik kan het bijna niet uiten. Schrijven gaat mij beter af in een taal waar Ik de meest basale grammaticale regels wel weet.FF, graag gedaan. Het is altijd fijn dat je iemand kan behoeden voor iets dat je zelf heb meegemaakt.Tactive, ik begrijp dat we het fijne er niet van weten maar kom aan zeg, Blacky mag toch wel even bedanken voor haar felicitaties. Het was een klein berichtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Nou Corinne,Dat "dingen van me afzetten" lukt niet zo goed hoor at the moment. Ben vanmiddag een afspraak met een vriendje van Grietje om naar de bios te gaan straal vergeten. Vriendje boos, Moeder boos, Dochter en ik in traaaaaaanen. Gelukkig komt het niet door Tina maar er is weer veel gezeik dit weekend met A. en dat breekt me. Zijn dochter heeft ook maar hier gelogeerd omdat A. zich zo beroerd voelt. Mannen !!!!! (peper in de reet, een vrouw blijft toch niet het hele weekend in bed liggen als ze haar kinderen voor het weekend heeft?). Of ben ik nou gek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 11 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Lieve Houtje,De aarde kan een fijne plaats zijn om te leven vooral als je het geluk heb om hier te leven maar die mensen blijven het maar verpesten. Ga je niet druk maken over wat anderen doen, die schraap je gewoon van je kerstkaarten lijst:DKan je niet even een leuke dvd huren, popcorn erbij, light uit, Albertina's stokken wel uit het gangpad weg halen? Je bent voor niets te vangen. Zielig voor de meiden, maar verspil geen energie aan de volwassen.Anders voor zie ik dat als Albertina beter is je dan samen met mij in mijn 2 meter brede bed ligt met een heleboel kruiken. Rustig aan, okay. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 11 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Stond er trouwens bij thema's geen boeken lijst? Even koeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Houtje, zolang je niet structureel allerlei afspraken vergeet lijkt het me geen punt. Je kan nou eenmaal niet alles onthouden! Goed idee van die popcorn + film!Ik ben boerenkool aan het maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Wij hebben het eten alweer achter de rug. Ben nogal emotioneel, ook al zo raar.Houtje: jemig, had je dochter of die vriendin of wie dan ook wel kunnen zeggen of zo/En ze weten toch allemaal dat je druk doende ben.Leuke dvd huren, goed plan.Of is er wat op tv, ff kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 PPffffff....eten viel toch wel te zwaar! Ik had ook teveel bouillionpoeder erdoor gedaan...maar even rustig aan doen.....An: ben je emotioneel zonder dat je weet waarom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Marieke, 10 december is mijn verjaardag! Ik zag het ineens staan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Goedzo Marieke!9 dagen is al een erg goed begin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Ik ga even op de bank zitten, eten laten zakken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 ZoLekker naar het strand geweest, Wijk aan Zee, echt HEERLIJKGelukkig was de supermarkt nog open, want vanavond ga ik brood bakken En ik heb zin in een goede film !!Soothe, Zowie is een kruising tussen een Tibetaanse Terrier en een Yorkshire Terrier, dus ook heel eigenwijs. Vanmiddag wilde ze de auto niet in. Dan is ze echt een boefje hoor, uitdagen en snel wegrennen haha moest er wel om lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Zat te denken hoe dat nou kan dat ik altijd zo laat eet.....Dat komt omdat ik al jarenlang tegen 20.00 uur savonds pas thuis kwam mn werk. Dus dan even zitten, en voordat je eet is het snel 21.00 uur. Dus dat is gewoon mijn vaste structuur !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Klusje hier, klusje daar, ben dus heel de dag aan het klussen.Op een gegeven moment kan ik ook niet meer stoppen.Maar nu ga ik ff voor de tv hangen.Marieke: juich gerust, je gaat goed, vasthouden. Komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Lieve mensen,We zijn lekker gaan eten voor zoons verjaardag. Mijn migraine is vast van plan om door te zetten. 't Is ook volle maan en dat wil wel eens invloed hebben. Nou ja, ik neem zo nog wat in en doe het vooral rustig aan. Ik wil morgen wel zo fit mogelijk zijn. Werken, koor, relpeut en alle drie best zin in.Zoon wil zijn feest voor vrienden op vrijdagavond/nacht doen. Thuis. Liefst in de woonkamer. Nou, dat hebben we geen van 3-en graag en de katten vast ook niet. Dus we maken de boel beneden wel leeg en dan kunnen ze feesten wat ze willen (15-20 man) en hebben wij toch nog onze privacy (rust niet, vrees ik). Man mag dan voor een nachtje bij mij logeren . 'k Doe dan wel oordopjes in.Ik ga nu proberen wat dagdraad te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Nu naar buiten met de honden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden