FishermansFriend Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Gister dus een verjaardag gehad van mijn nichtje, 7 jaar geworden, en ik heb NIET gedronken!En het mooie is, ik had er eigenlijk ook geen behoefte aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Dit is ons weer bespaard gebleven: VOORSCHOTEN - Een 40-jarige vrouw uit Hillegom is vrijdagochtend vroeg aangehouden na een verkeersongeval in Voorschoten. Ze bleek vijf keer meer te hebben gedronken dan wettelijk is toegestaan.De vrouw had in een bocht op de Professor Einsteinlaan haar auto niet meer onder controle en botste tegen een lantaarnpaal. Hierop moest de automobiliste blazen, waaruit bleek dat ze veel te veel had gedronken. De politie heeft de vrouw aangehouden en haar rijbewijs ingenomen.Ik wens haar wijsheid toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Kom jullie eventjes gedag zeggen. 't Wordt hier een wat drukke dag.Ik drink niet vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Tasseke: ik had de broek al omgenaaid, maar met dit weer kan ik niet op hakken, dus die broek kon ik nog niet aan. Ligt dus al heel de winter te kijken. Nu is het klaar. Wel een hoogwaterbroek geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Heeeeeeeeeeeeeee hallo hier de uitslapert van het geheel. Heb tot half 11 in bed gelegen maar hoorde iedereen beneden scharrelen en dacht "ze roepen me wel ik heb ook mijn rust nodig". Verstandig hè . Zoon had vanmorgen om 10 uur een afspraak om zijn computerspellen te verkopen. Tina de vroege vogel was om half 8 beneden en ik heb uitgeslapen, ik hoorde beneden al vroeg gerommel en hoorde geen gegil dus ik dacht het is wel goed ik hoef er niet achteraan te rennen. Dat moet ik nl. een beetje loslaten ik ben vrijdag en zaterdag zo SUPER bezorgd geweest om Tina met die krukken hobbelend en ik vind eigenlijk dat ze meer rust moet hebben maar dat WIL ZE NIET. Tja dan houdt het op. Gisteren en eergisteren heb ik nog als een bezorgde moeder-overste achter mijn novice aangehold, maar vandaag kan ik het gaan loslaten.Het winkelen gisteren is ook vermoeiend geweest. Je kan amper ergens door met je rolstoel want overal staan displays, uitstallingen enz. Schandalig. Vandaag doen we rustig aan.Dochter is weer schaatsen met de Dochter van A, ze hadden een hele Koek en Zopie mee naar het ijs, met thee, bekertjes, suiker, sultana's en zijn uuuuuuuuuuren aan het schaatsen geweest. Geweldig! Dat mag ik zo graag zien ook al schaats ik zelf niet mee. Ik kan het wel hoor, schaatsen, maar laat Tina nu nog liever niet alleen.Ik had gewoon de eerste twee dagen buikpijn van de angst dat ze wéér zou vallen. Ik heb natuurlijk de eerste uren in het ziekenhuis meegemaakt hoe vreselijk het was, en ik moet dat ook effe loslaten en weer vertrouwen krijgen. En Albertientje moet meer rust nemen vind ik, maar ja, dat moet ze zelf willen.We gaan ons zo meteen maar eens aankleden en zo. Verder kan ik alleen maar zeggen dat het hier in huis erg goed gaat, het is alsof ze hier al jaren is, de kinderen vinden het ook normaal, en ik ook. Ik heb en neem mijn privacy, ik slaap prima in de kamer van Dochter en het voordeel is..... ik ben gewoon fysiek best wel moe dus geen tijd om te piekeren. Het is gewoon een prima oplossing vind ik, ik sta er helemaal achter. Mijn huis is gelukkig groot genoeg en mijn hart ook dus iedereen schuifelt hier gezellig langs mekaar heen.En als de kids iets doen wat niet kan, zegt Tina dat ook gewoon en liefdevol tegen ze. Ze heeft het echt wel in zich het omgaan met kids. En dat doet me ook wel zeer aan mijn hart, dat ze ze zelf niet heeft. Het is een beetje dubbel omdat me dat weer een beetje verdriet doet voor haar.Maar dan kan je weer denken (omgedraaid) dat haar verblijf hier een kadootje is om wél met twee van die gassies om te gaan. Zo, inmiddels heb ik lekker zitten lichtbakkeren en ga ik me maar eens aankleden. Tina is in de voordeur een peukie roken (zou mooi zijn als we dat er nog uit konden krijgen maar nee hoor, ik gun iedereen zijn ding). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Blacky, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Vier je het bij Spud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Blacky,¡Feliz cumpleaños! :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 11 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Hoi lieve Houtje,Soms voel ik mij zo oud............en nu lees ik je over Albertina en dan voel ik mij nog ouder.X heeft weleens een wedstrijdhe gedaan met een vrachtwagen. Wie is het sterkst. Ra Ra, wie won.Hij had wat meer verwondingen maar waar hij het meest last van had was zijn been.Bewegingen is niet slecht voor haar been vooral als ze ook een rolstoel heeftB) Het is oppassen met de krukken want dan kan je immers een misstap maken. Maar het is ook een grote meid dus waarom ga jij niet schaatsen met je kids met mobiel en Albertina gaat dan echt de ramen niet lappen. Toch, Albertina? Zij heeft toch ook een mobiel?Het lijkt mij dat de hele dag op elkaar's lippen zitten misschien ook niet al te fijn is.Hoe gaat het met je hoofdpijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Albertina, hoi hoi,Sterkte met het herstel! Je bent een doorduwer, dus het komt goed.Een warme groet van Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 En volgens mij is Tina inmiddels een volleerde met krukkenloper! nou, ik ga eens wat doen, weet nog niet wateerst maar eens douchen en dan zie ik wel weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flower Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Goeiemiddag, Hoe is ie? Ik baal van mezelf, heb me gisteren over te laten halen door vriendinnen om een drankje te drinken. Ze vonden het saai dat ik aan de fris was. Heb gisteren drie drankjes gedronken. Ik was zo trots op mezelf dat ik al een paar weken helemaal niets had gedronken. En toch ben ik gisteren overstag gegaan. Volgens mij is het verstandig om niet meer ff de stad in te gaan voorlopig. Maar ik wil ook niet in een sociaal isolement komen. Ik weet niet mijn draai te vinden. Ik vind mezelf nu zo'n slappeling. Hoe gaan jullie hier mee om?Liefs Flower Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Is dat niet die Rushdi ofzo ?? Ben even met je aan het meedenken. quote: Originally posted by: anjoIk wil graag een boek lezen terwijl ik daar ben maar weet de titel niet meer en ook de schrijver niet. Het was een bestseller in Egypte en ook harstikke verboden, geschreven door een tandarts over alle misstanden in het land. Iemand enige idee? Goed, ik ga mijn bedje weer opschudden en mijn kruik weer vullen, helpt echt. Al blijf ik het een eng idee vinden om met mijn rug op kokend water te liggen. Maar de rug moet in conditie. Zoals hij de laatste paar weken was kwam ik de trap niet op en nu wil ik echt de Mozesberg gaan beklimmen. Ik kan het allemaal nog steeds niet geloven. Al die angst. En dan nu ook de wetenschap dat ik jaren met zoveel pijn in mijn schouder gelopen heb alleen omdat die andere dokter bang was om valium voor te schrijven. Terwijl ik juist zo voorzichtig ben met dat soort spul.Die ook de ziekte van Pfeifer mistte en mijn schildklier probleem omdat ik dronk en zelfs toen ik jaren droog stond. Ik ben niet wraakzuchtig maar ik hoop echt dat karma bestaat. Nu hoop ik alleen dat jullie er iets aan hebben. Heb je een dokter die je ziet als fles en niet als een mens of in dit geval een menselijk lichaam dan een andere dokter zoeken!!! Iedereen een prettige dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Albertina, je klinkt supersterk! Ik kan nog wat van je leren denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Flower, ik ga nu ook de stad niet in, om dit soort problemen te voorkomen. Ik ga nu met mensen om die óf zelf niet drinken of het mij in ieder geval niet aanbieden of opdringen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 mooi, dan ga ik je ernstig aanmoedigen als je langs mijn huis komt !!! Maak ik een groot spandoek voor je quote: Originally posted by: marjoIn de middag. Over een half uur vertrek. Twee uuurtjes rijden. Iets langer. Wil het bij donker zien. Ik ga hem lopen hoor. Dam tot Dam! Een mooi doel! Rustig aan meis. Geniet vandaag van buiten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Net lekker het zonnetje in huis aangezet...(zonnebankje) Mmmmmm.....heb weer rode wangen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Ja ik let er ook meer op. Als ik voel dat ik moe begin te worden zet ik mn telefoon en mn pc uit. quote: Originally posted by: tapasGoeiemorgen, An, lief van je hoor, maar dat klaarstaan voor anderen is ook mijn valkuil. Ik weet dat ik iemand weer uit de shit kan trekken en kan laten relativeren, daarna gaan die mensen opgelucht huiswaarts en begint het bij mij. Dus het is ook oefenen om grenzen aan te geven. Buuf was gisteren zo in paniek die wilde het liefst bij mij blijven want ze durfde niet meer naar huis maar dat trek ik niet, dus heb ik haar met mijn nintendo toch weer naar huis gestuurd en gezegd dat ze haar vriend uit bed moest trommelen. Anders ga ik er aan onderdoor. Goed project trouwens, grote opruiming van het telefoonboek, mijne wordt steeds leger. Het geeft ook aan waar je staat in het leven, welke mensen voorbij gekomen zijn, welke blijven, het is een soort verwerken van het verleden. brrrrr, eerst maar eens de hond uitlaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Salman Rushdi was het jaHeerlijk geslapen en wakker geworden. Morgen weer hijpalen, dus ik heb al verse oordopjes klaarliggen. Ik begrijp nog steeds niet waarom dat niet gewoon om 08.00 uur kan beginnen ipv 6.45. Maar ja, ik las van de week dat je bij het happinez magazine een paars bandje kan bestellen voor om je pols, en dan mag je twee weken niet mopperen en klagen. Is wat voor te zeggen...Over een uurtje komt een vriendin mij ophalen en gaan we met Zowie naar het strand. Ze heeft sinds twee dagen een autootje en is daar heel erg blij mee. Ik heb haar leren kennen op die site van huiselijk geweld, en dan snap je wel dat ze heel erg blij is met de vrijheid en zelfstandigheid en onafhankelijkheid wat ze nu heeft door dat autootje !!!Van haar ex mocht ze niet alleen in de metro of de trein reizen.....ze mocht uberhaupt niets, niet sporten nix....Dus lekker naar het strand crossen met vriendinnen, hiha wat een goed leven !!Als het lukt ga ik nog brooodmix halen en zelf broodbakken, anders morgen !Dag allemaal, fijne dag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Flower : door inderdaad ff niet naar dit soort dingen te gaan. Sociaal isolement?? ja dat idee heb ik ook wel eens, maar ons leven heeft toch meer raakpunten met het sociale leven. Laat je niet gek maken hoor. Je gaat harstikke goed, ok gisteren een paar glaasjes, oppassen dus.Houtje: goed dat je zo lang hebt geslapen, want dat heb je ook nodig. En beweging voor Tina is ook heel belangrijk, knap van je dat je ook dat weer kan loslaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Lieve Flower, ik heb wel eenzame avonden meegemaat daardoor ja, zat ik hier op het forum de hele zaterdag avond. Na een tijdje krijg je vanzelf een nieuwe invulling van je weekend. Zo kan je bijvoorbeeld op zondg iets heel leuks plannen waardoor de zaterdagavond niet meer zo belangrijk is. Een vriendin van mij gaat altijd paardrijden op zondag !!! quote: Originally posted by: FlowerGoeiemiddag, Hoe is ie? Ik baal van mezelf, heb me gisteren over te laten halen door vriendinnen om een drankje te drinken. Ze vonden het saai dat ik aan de fris was. Heb gisteren drie drankjes gedronken. Ik was zo trots op mezelf dat ik al een paar weken helemaal niets had gedronken. En toch ben ik gisteren overstag gegaan. Volgens mij is het verstandig om niet meer ff de stad in te gaan voorlopig. Maar ik wil ook niet in een sociaal isolement komen. Ik weet niet mijn draai te vinden. Ik vind mezelf nu zo'n slappeling. Hoe gaan jullie hier mee om? Liefs Flower Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Anjo, je bedoelt Alaa al Ashwani!! Groet Rushdie, heeft hier niets mee van doen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Nu naar buiten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 De heer Rushdie is uit India. Niet echt de Arabische wereld, wel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2009 Ook heeft de heer Rushdie nooit gaatjes gevuld. (Misschien met praatjes) Dus geen tandarts, maar een vooraanstaand Engels schrijver!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden