An Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Bako: wat bedoel je met maar ????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 HohoIk ben een jojo Blijkt het feestje toch weer gezellig te zijn.Maar geen dansen. Dus nu!Voor dochter weer thuis is en streng en onverbiddelijk.Dat ik eens een normale moeder moet zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 ik lees niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Hoi An,Nu is mijn antwoordblad weer hetzelfde als voorheen.Raadselachtige dingen die computers.Ja, mijn ikoontje is kort blond.Heb zelf ook heel kort haar en sinds een half jaar grijs (alles laten uitgroeien)Dat klinkt ouwelijk maar iedereen vind het heel erg leuk staan en maakt mij niet oud wordt er gezegd.Dus ik blij want het scheelt een hoop verfwerk.Rapilos heb ik gewoon zelf verzonnen.Gewoon wat letters bij elkaar gezet, dus het heeft geen speciale betekenis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 De roze olifant ??? Flauw geintje, ik kon het niet laten ... quote: Originally posted by: bakoen over het forum kan je zeggen; als muizen samenspannen verzetten ze een olifant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Joske heeft zich voorgesteld bij wie is wie,dus heeft daar een bericht geplaatst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Bako: je hebt toch zelf antwoord gegeven bij wie is wie?Rapilos: ja dat haar, ik verf mijn haar. Heb nog niet veel grijze haren. Sinds kort laat ik het de kapper doen, wel duur hoor. Tja, kort en dan zonder kleur erin is dan wel veel gemakkelijker.Vaak ziet het er ook veel natuurlijker uit.Hee Marjo... JOJO OOOOOOOOOO!!!Woman, roze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Koffie koud Bijna een wijntje genomen.Voor de gezelligheid...Jaja. Water dan. Wel zo lekker.Thuis nog ff gek doen.Krijg je ervan!Geen trek ofzo.Gewoon nieuwsgierigheid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Marjo: nu even op de plaats af, zit en blijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Marjo,Een wijntje geen goed idee, water veel beter.Zit ook aan een "borrel "Crodino ken je dat? Ruikt naar alcohol, smaakt naar alcohol maar is het lekker niet ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Van rondjes draaien wordt je ook dronken... Woest! Dochter. Okay!Krijg allemaal de ...En geen paniek.Sta straks weer braaf achter het fornuis.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Dat zou te gek worden Marjo. En je weet dat je er geen klap mee op schiet. Gezellig is het ook al niet.Ik snap dat je er van baalt om een normale moeder te zijn en in het stramien te lopen, maar een wijntje helpt je echt niet om ervandoor te huppelen. Kom op meid, girl power, je hebt die zooi niet nodig!Ik kreeg een tray ginger beer van Schweppes, je gaat er vreselijk van boeren, maar wel lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Ach. Wat voegt het toe?NIETS! Niets voegt iets toe.Heb gewoon zin om alleen te zijn...Keertje gek doen als ik daar zin in heb.En ik hoop, herstel, weet zeker dat ik dat nog lang ga doen.HĂ©Ă©Ă©Ă©l vaak! Lekker puh!!!En nu ben ik weer weg.Het voegt allemaal toch niets toe.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 I feel fine!En dat MAG!! Van MEZELF!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Rondjes draaien kan natuurlijk ook.Ginger beer van shweppes (fout geschreven geloof ik) is dat ook zonder alcohol,klinkt lekker, kan ik ook wel eens proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Wandelen als een "normale" vader en in het "stramien" leven is voor mij tegenwoordig een stuk relaxter dan voorheen. Toen strompelde en viel ik voornamelijk op mijn plaat.En ik kan ook veel meer zien als ik op mijn benen sta. "Row row row your boat gently down the stream merily merily merily life is but a dream"En dit wil ik nog wel eens zachtjes zingen als het wat minder gaat.Kop op Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 om 14.03 vroeg anjo ook naar joskeeerder vandaag had ik hem geantwoord op wie is wienet zag ik op home dat hij ingelogd was en als laatste gereargeerdmaar waar is deze reactie gebleven????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Nog Ă©Ă©n ding:Weet je wat wel normaal is?Op een trampolinetje uit je dak gaan.Binnen het stramien in een sportschoolmet een suf dak boven je hoofd. Zonder bewegingsvrijheid.Ik dacht het niet!Dat doe ik NIET!Het is juist cool om het zonder drank te doen hoor!Veel beter Ooh! Het komt goed hoor!Thank you Ziza! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Bako,Joske heeft om 15.50 ook gereageerd in de rubriek Themas rondom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Koop een trampoline ; in je tuin zetten en springen maar Marjo !!Do it ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 rapilosdank jemijn computer doet niet datgeen waarvoor hij is aangenomeniemand antwoorden op een pb wil ook al niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Bako,Wat een rotcomputer zou ik bijna zeggen, maar ja daar heb je ook niets aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Will do Ziza!!!! Als ik straks een tuin heb!if this is true, i thought then, what will i thinkwill i stay but rather i would get awayi'm scared that i won't find a thingand afraid that i'll turn out to be alone, but ii have to learn, have to try, have to trust i have to cryhave to see, have to know that i can be myself, yeahand if i could i would stayand if they're not, not in my wayi'll stare here in the distancebut i'll grow up to be just like you, yeahi'll grow up to be just like you, yeahi see it all i'm sure butdo i know what's righti thought i knew but it turns out the other wayi am scared that i won't find a thingand afraid that i'll turn out to be alone, but ii have to learn, have to try, have to trust i have to cryi have to see, have to know that i can be myselfand if i could i would stayand if they're not not in my wayi'll stare here in the distancebut i'll grow up to be just like you, yeahi'll grow up to be just like youi want to tell youwhy would i try toyou are all that i can see nowwhy would i try toand i want to tell youwhy would i try toyou are all i can see nowi know i'll try toi have to learn, have to try, have to trust i have to cryi have to see, have to know that i can be myselfbut if i could, yeah, i would stayand if they're not, not in my wayi'll stare here in the distancebut i'll grow up to be just like you, yeahi'll grow up to be just like youlike youKrezip I Would Stay lyrics Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Yo-yo uitgeraast!Dan ga ik nu netjes naar de brave huisvrouwenwinkelverderop in het dorp!Als ik me maar in kan houden om niet mijn tong uit te steken Nee hoor. Klaas moet om half 7 weer ergens zijn.Dan ben ik best zo aardig om een potje te koken.Bovendien, wij willen ook eten toch? Dochter pakte het goed op.Ze ging naar buiten met de hond.Dat doet mij goed! Ha!Wie weet ga ik vanavond nog hier even komen.of... Naar de disco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2009 Nou moe, ik heb een bankje gemaakt ! Voor in mn woonkeuken, een oud bed van mn vader uit de schuur, matrassen erop, beetje leuk bekleden, vrolijke kussentjes en voilá een gezellig orientaals bankje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden